Feyenoord heeft hem al een aanbieding gedaan, vrees dat hij daar als Rotterdammer eerder op in zal gaan dan als Ajax komt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:00 schreef Chivu het volgende:
Trouwens werd hier El-Hamdaoui geopperd. Van mij mag die jongen komen, zolang die 2-3 aankopen die ook zouden komen ook maar worden gehaald, het basismateriaal. Die jongen kost niets, is creatief zat en kan prima op de ontbrekende posities uit de voeten.
Dat was meer een fout van mij omdat ik El Ahmadi van Twente bedoelde, het was niet zo van 'Ik wil El-Hamdaoui bij Ajax'.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:00 schreef Chivu het volgende:
Trouwens werd hier El-Hamdaoui geopperd. Van mij mag die jongen komen, zolang die 2-3 aankopen die ook zouden komen ook maar worden gehaald, het basismateriaal. Die jongen kost niets, is creatief zat en kan prima op de ontbrekende posities uit de voeten.
Lijkt mij niets.. dan heb ik nog liever Boutahar..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:00 schreef Chivu het volgende:
Niet geschoten is altijd mis, natuurlijk!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:03 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord heeft hem al een aanbieding gedaan, vrees dat hij daar als Rotterdammer eerder op in zal gaan dan als Ajax komt.
Suárez speelde niet eens zo slecht, zorgde voor veel gevaar maar met een effectiviteit van 0.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Tja, het was niet sterk gisteren...
Jürgen Colin in balbezit zwak, verdedigend wisselend. Had een prima interceptie toen die Tsjech ineens door het centrum doorbrak, anders stond die oog in oog met Stekelenburg.
Jaap Stam er gewoon uitgelopen door die Tsjech bij de inleiding op 0-1.
Urby Emanuelson heeft ook betere duels gespeeld.
Vermaelen was wel okee, zat er vaak goed tussen defensief.
Gabri speelde vlak en onopvallend, miste zijn kenmerkende pit.
Suárez speelde vooral aanvallend goed, moet niet als 10 voetballen. Pech in de afwerking, smerige schwalbe, heerlijke grijns.
Heitinga af en toe veel te onrustig en onnodig agressief. Later te geforceerd op zoek naar 1-1, met gekke schoten.
Rommedahl moest te vaak verdedigend werk doen en kon zelf niet veel gevaar stichten.
Huntelaar, tja, dan heet je de Hunter, maar dan schiet je in als een heel klein Huntertje.... Pingel moet raak als je een vent bent, tenzij de goalie een wereldredding maakt.
Bakirçioglu af en toe ongelukkig, wel keihard werkend.
Urzaíz kon niets doen als breekijzer.
Kortom, vrij matig allemaal.
Denk toch dat ze een goede kans maken. Momenteel is de kans op speeltijd volgens mij groter bij Ajax dan bij Feyenoord. Volgens mij wordt er ook aanzienlijk meer betaald (salaris) bij Ajax. Zou het geen verkeerde aankoop vinden alhoewel hij geen topper is. Heeft wel potentie en is creatief, iets wat bij dit Ajax ontbeekt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:06 schreef Chivu het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis, natuurlijk!
Wat lul jij nou weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Nou de beurs is dicht, waar is DE speler van de heer van Geel?
Mocht Ajax aankopen doen, wordt het meestal na beurstijd naar buiten gebracht. Heeft wat te maken met aandeelhouders ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:11 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wat heeft het sluiten van de beurs er mee te maken?
wat boeit jou dat, ga naar het AZ topic ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Nou de beurs is dicht, waar is DE speler van de heer van Geel?
Onzin. Meestal worden transfers bekend gemaakt als de beurs open is. Soms na sluitingstijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mocht Ajax aankopen doen, wordt het meestal na beurstijd naar buiten gebracht. Heeft wat te maken met aandeelhouders ofzo.
Beetje onzinnige conclusie. Ik denk juist dat Suarez en Bakircioglu erg goede aankopen zijn, dat Rommedahl ook nog wel zijn bijdrage kan hebben in de competitie en dat je Urzaiz niet kan beoordelen na een kwartiertje.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Suárez speelde niet eens zo slecht, zorgde voor veel gevaar maar met een effectiviteit van 0.
Verder is hij meester in het missen van kansen voor open doel. Scoren is iets wat hij blijkbaar nog moet leren.
Rommedahl maakte zelden gebruik van zijn snelheid en het is niet zo dat hij te maken had met een van de lastige verdedigers van Europa. Verder koos hij vaak een te moeilijke oplossing. Als hij 1 goede voorzet heeft geleverd dan is het veel.
Bakirçioglu werkte inderdaad hard, maar te roekeloos, doet te veel op kracht en is niet slim en geslepen genoeg om ook daadwerkelijk iets te bereiken. Is bovendien te zelfzuchtig, schiet liever zelf op doel van 30 meter dan dat hij voorgeeft.
Urzaíz kon niets doen als breekijzer. En het winnen van kopduels is hij blijkbaar verleerd.
Kortom, vrij matige aankopen allemaal. Hier win je de landstitel niet mee en ALS we de CL halen dan is het na de groepsfase einde verhaal.
Die lachen dus ook niet, koers is gekelderdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:14 schreef Scorpie het volgende:
Nou Van Geel, haal iig IETS, want nu is het KUT en hebben we nog niks.
Ja, we hebben lachende aandeelhouders, maar das ook niet alles.
12 over 5, je dienst zit er weer op en je mocht ook "even internetten"..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
wat boeit jou dat, ga naar het AZ topic ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |