abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52426748
Weet iemand toevallig of die Van der Zee niet verdwaald is in een Braziliaans oerwoud?
pi_52426785
Groeten uit de rimboe
AFC AJAX
pi_52426786
Van der Zee is gewoon een PSV'er, die gasten lachen zich kapot in Eindhoven.
pi_52427095
Trouwens werd hier El-Hamdaoui geopperd. Van mij mag die jongen komen, zolang die 2-3 aankopen die ook zouden komen ook maar worden gehaald, het basismateriaal. Die jongen kost niets, is creatief zat en kan prima op de ontbrekende posities uit de voeten.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:01:17 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52427135
Vind dat van der Zee verhaal ook heel vaag.

Natuurlijk scout hij pas kort voor Ajax, maar hij heeft in zijn PSV tijd nog wel wat jongetjes in een boekje staan ofzo lijkt me?

Maar goed, daar moeten we nu dan ook maar ff niet op rekenen nog.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52427202
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:00 schreef Chivu het volgende:
Trouwens werd hier El-Hamdaoui geopperd. Van mij mag die jongen komen, zolang die 2-3 aankopen die ook zouden komen ook maar worden gehaald, het basismateriaal. Die jongen kost niets, is creatief zat en kan prima op de ontbrekende posities uit de voeten.
Feyenoord heeft hem al een aanbieding gedaan, vrees dat hij daar als Rotterdammer eerder op in zal gaan dan als Ajax komt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52427265
quote:
Dat was meer een fout van mij omdat ik El Ahmadi van Twente bedoelde, het was niet zo van 'Ik wil El-Hamdaoui bij Ajax'.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52427272
quote:
Lijkt mij niets.. dan heb ik nog liever Boutahar..
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:06:44 #284
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52427299
Van Geel maakt geen gebruik van de scouting. Hij koopt alleen spelers die hij zelf al kent of die TC heeft aangeraden. Alleen Ogararu is via de scouting gekomen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52427304
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:03 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord heeft hem al een aanbieding gedaan, vrees dat hij daar als Rotterdammer eerder op in zal gaan dan als Ajax komt.
Niet geschoten is altijd mis, natuurlijk!
pi_52427423
Nou de beurs is dicht, waar is DE speler van de heer van Geel?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52427458
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Tja, het was niet sterk gisteren...

Jürgen Colin in balbezit zwak, verdedigend wisselend. Had een prima interceptie toen die Tsjech ineens door het centrum doorbrak, anders stond die oog in oog met Stekelenburg.

Jaap Stam er gewoon uitgelopen door die Tsjech bij de inleiding op 0-1.

Urby Emanuelson heeft ook betere duels gespeeld.

Vermaelen was wel okee, zat er vaak goed tussen defensief.

Gabri speelde vlak en onopvallend, miste zijn kenmerkende pit.

Suárez speelde vooral aanvallend goed, moet niet als 10 voetballen. Pech in de afwerking, smerige schwalbe, heerlijke grijns.

Heitinga af en toe veel te onrustig en onnodig agressief. Later te geforceerd op zoek naar 1-1, met gekke schoten.

Rommedahl moest te vaak verdedigend werk doen en kon zelf niet veel gevaar stichten.

Huntelaar, tja, dan heet je de Hunter, maar dan schiet je in als een heel klein Huntertje.... Pingel moet raak als je een vent bent, tenzij de goalie een wereldredding maakt.

Bakirçioglu af en toe ongelukkig, wel keihard werkend.

Urzaíz kon niets doen als breekijzer.

Kortom, vrij matig allemaal.
Suárez speelde niet eens zo slecht, zorgde voor veel gevaar maar met een effectiviteit van 0.
Verder is hij meester in het missen van kansen voor open doel. Scoren is iets wat hij blijkbaar nog moet leren.

Rommedahl maakte zelden gebruik van zijn snelheid en het is niet zo dat hij te maken had met een van de lastige verdedigers van Europa. Verder koos hij vaak een te moeilijke oplossing. Als hij 1 goede voorzet heeft geleverd dan is het veel.

Bakirçioglu werkte inderdaad hard, maar te roekeloos, doet te veel op kracht en is niet slim en geslepen genoeg om ook daadwerkelijk iets te bereiken. Is bovendien te zelfzuchtig, schiet liever zelf op doel van 30 meter dan dat hij voorgeeft.

Urzaíz kon niets doen als breekijzer. En het winnen van kopduels is hij blijkbaar verleerd.

Kortom, vrij matige aankopen allemaal. Hier win je de landstitel niet mee en ALS we de CL halen dan is het na de groepsfase einde verhaal.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_52427462
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:06 schreef Chivu het volgende:

[..]

Niet geschoten is altijd mis, natuurlijk!
Denk toch dat ze een goede kans maken. Momenteel is de kans op speeltijd volgens mij groter bij Ajax dan bij Feyenoord. Volgens mij wordt er ook aanzienlijk meer betaald (salaris) bij Ajax. Zou het geen verkeerde aankoop vinden alhoewel hij geen topper is. Heeft wel potentie en is creatief, iets wat bij dit Ajax ontbeekt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:11:35 #289
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52427468
Wat heeft het sluiten van de beurs er mee te maken?
pi_52427474
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat lul jij nou weer.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52427493
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:11 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wat heeft het sluiten van de beurs er mee te maken?
Mocht Ajax aankopen doen, wordt het meestal na beurstijd naar buiten gebracht. Heeft wat te maken met aandeelhouders ofzo.
pi_52427505
Nu dat geld toch boven sportief resultaat geplaatst is:
Ook Ajax behoorde tot de grote verliezers. Het aandeel van de voetbalclub, die woensdag verloor van Slavia Praag, dook 4,4% omlaag naar ¤8,50.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52427507
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:10 schreef fuckbuddy het volgende:
wat boeit jou dat, ga naar het AZ topic ofzo
AFC AJAX
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:13:45 #294
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52427546
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Mocht Ajax aankopen doen, wordt het meestal na beurstijd naar buiten gebracht. Heeft wat te maken met aandeelhouders ofzo.
Onzin. Meestal worden transfers bekend gemaakt als de beurs open is. Soms na sluitingstijd.
pi_52427565
Nou Van Geel, haal iig IETS, want nu is het KUT en hebben we nog niks.
Ja, we hebben lachende aandeelhouders, maar das ook niet alles.
pi_52427597
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:11 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Suárez speelde niet eens zo slecht, zorgde voor veel gevaar maar met een effectiviteit van 0.
Verder is hij meester in het missen van kansen voor open doel. Scoren is iets wat hij blijkbaar nog moet leren.

Rommedahl maakte zelden gebruik van zijn snelheid en het is niet zo dat hij te maken had met een van de lastige verdedigers van Europa. Verder koos hij vaak een te moeilijke oplossing. Als hij 1 goede voorzet heeft geleverd dan is het veel.

Bakirçioglu werkte inderdaad hard, maar te roekeloos, doet te veel op kracht en is niet slim en geslepen genoeg om ook daadwerkelijk iets te bereiken. Is bovendien te zelfzuchtig, schiet liever zelf op doel van 30 meter dan dat hij voorgeeft.

Urzaíz kon niets doen als breekijzer. En het winnen van kopduels is hij blijkbaar verleerd.

Kortom, vrij matige aankopen allemaal. Hier win je de landstitel niet mee en ALS we de CL halen dan is het na de groepsfase einde verhaal.
Beetje onzinnige conclusie. Ik denk juist dat Suarez en Bakircioglu erg goede aankopen zijn, dat Rommedahl ook nog wel zijn bijdrage kan hebben in de competitie en dat je Urzaiz niet kan beoordelen na een kwartiertje.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:15:42 #297
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52427599
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:14 schreef Scorpie het volgende:
Nou Van Geel, haal iig IETS, want nu is het KUT en hebben we nog niks.
Ja, we hebben lachende aandeelhouders, maar das ook niet alles.
Die lachen dus ook niet, koers is gekelderd .

Niemand lacht, ja elke andere club die Ajax haat :p.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:16:13 #298
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52427618
Wat zit men nou te piepen om versterking?
Je krijgt toch niks bijzonders neem ik aan...dus eigenlijk is het vooral weggegooid geld + je betaalt altijd teveel.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:16:57 #299
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52427644
Ja, want die aandeelhouders verdienen er lekker veel mee he... Die maken waarschijnlijk meer kosten op de aandelen dan dat ze ermee verdienen. Niemand gaat Ajax aandelen kopen om geld te verdienen. Er is geloof ik nog maar 1 of 2 keer divident uitgekeerd.
pi_52427674
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:12 schreef BonJovi het volgende:

[..]

wat boeit jou dat, ga naar het AZ topic ofzo
12 over 5, je dienst zit er weer op en je mocht ook "even internetten"..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')