Hij heeft al een nieuwe baan bij de NPS voor komend jaar (waar 'ie overigens nog geen details over heeft bekend gemaaktquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien is nu genomineerd voor een Marconi. Kan ie mooi bij Jurre om opslag vragen en een extra batterij kopen
Mijn request, The Shins - Phantom Limb vrees ik ook niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:50 schreef purplerose het volgende:
ik denk niet dat the doors met la woman nog langs gaat komen
Domien heeft macaroni...eh... een marconi gesnoven.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:04 schreef purplerose het volgende:
Zo, beetje hyper Domien
Geen wasmiddel gesnoven he!
Qua titel past dit toch meer in de ochtend (rise up --> opstaanquote:
Bljkbaar mailen mensen in een dronken bui naar donien, doniem, bonym, enz.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:19 schreef borisz het volgende:
Je weet toch wel hoe je Domien spelt ?
Lijkt het wel op!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:18 schreef Sirolf het volgende:
Domien heeft nu een relatie met Caroline?
[3FM #241] We miss Annemieke like the deserts miss the rain (directe link)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heel goed zelfs! Dat grapje met Fok! is totaal uit de hand gelopen...
nee dat slaan mensen op met de cupmaat van Annemiekequote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bljkbaar mailen mensen in een dronken bui naar donien, doniem, bonym, enz.
Dan hebben die het nóg moeilijker met Annemieke.
Bedjes zijn de muziekjes die je op de achtergrond hoort, ook wel achtergrondmuziekjes of fillers genoemd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:27 schreef -Hans- het volgende:
Aah gaat lekker met het mengpaneel... Annemieke heeft ook al diverse malen aangegeven dat betjes(?) te hard klinken en Corton had net ook problemen. Goed dat ze de knop hebben los gehaald.![]()
Ik heb die grap trouwens totaal gemist, ik zat toen middenin een verhuizing volgens mij. Toch maar eens kijken of ik wat kan teruglezen/luisteren...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt het wel op!
[..]
[3FM #241] We miss Annemieke like the deserts miss the rain (directe link)
Zometeen een fijne van Everlast.
[3FM #152] bbq? klinkt goed!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb die grap trouwens totaal gemist, ik zat toen middenin een verhuizing volgens mij. Toch maar eens kijken of ik wat kan teruglezen/luisteren...
Weet wat wat een bedje is, maar niet of het met een d of t is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:32 schreef Sirolf het volgende:
Bedjes zijn de muziekjes die je op de achtergrond hoort, ook wel achtergrondmuziekjes of fillers genoemd.
Min of meer, zit even bij te lezen in een topic van een paar maanden terug...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Het is druk hier. Sorry! Leven er nog mensen?
opscheppen kan alleen als je vragen hebt die niemand goed zou hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Echt niet: http://www.zshare.net/audio/2482020bf790b0/
/opschep mode off
Ik ben er ook te weinig en helaas staat er ook iets te vaak 8fm op bij de corso en op het werk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:49 schreef Cee het volgende:
Goeiemorgen menschen!![]()
Even een berichtje tussendoor om de heren VeenstraVeenstra en Verschuuren te feliciteren met hun verdiende nominaties!![]()
Binnenkort hoop ik weer wat vaker in dit gezellige topic rond te hangen.
Ik heb nu 538 op staan.![]()
Het was een gezellige avond toenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Min of meer, zit even bij te lezen in een topic van een paar maanden terug...![]()
Volgens mij moet ik maar blij zijn dat ik er die avond niet was, wát een testosteron kwam er toen naar boven drijven hier zeg...![]()
Die is idd wel leukquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doe je eigen versie daarvan nog es, Michiel![]()
![]()
.
Ha, sja. Toch vind ik 'm iig boeiender dan die Damien Rice-shit van net. Maar goed; da's ook niet zo moelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
My god, wat een saaaaaai nummer.
"What you dooooo to meeeeeeeeeee".
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha, sja. Toch vind ik 'm iig boeiender dan die Damien Rice-shit van net. Maar goed; da's ook niet zo moelijk natuurlijk.
Nee. Eén van de grootste zeiknummers ever. En die schorre stem van die GooGoo-gastquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iris.
Maar dat vind jij weer niks hè, cosmick.
Damn, ik vind het clichématig rommel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind juist die schore stem in het nummer Iris superLegt er wat gevoel in...
Damien Rice vind ik een prachtig nummer
Net zoals daarnet: Mad world
In dit geval vond ik het niet ergquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Halve platen draaien. Lul die tijd dan vol ofzo.
Dat vind ik dan weer minderquote:
Hahaha, kerel toch.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
Avril Lavigne? Vond ik wel leuk hoor
E-cards of van die openklapkaarten met van die "leuke" deuntjes?quote:Voor m'n werk bewerk ik geluiden voor in kaarten (Hallmark) en doe ik lichtpatronen erbij.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
Avril Lavigne? Vond ik wel leuk hoor
Mmmmmmmmmmmmmmmmmbop was ik wat minder blij mee
Voor m'n werk bewerk ik geluiden voor in kaarten (Hallmark) en doe ik lichtpatronen erbij. Komt dus neer op veel herhalen van bepaalde stukjes uit nummers en dan ff proberen totdat het lichtpatroon klopt...
Nou was ik toevallig bezig met een kaart met het muziekje mmmmbop gezongen door koeienDus ik die geluiden bewerken...Stop ik met afspelen, gaat't gewoon door! Ik denk WTF!
Bleek dus het origineel op de radio gedraaid te worden precies op hetzelfde moment
Dat was wel ff freakyLeuk moment
Nee gewoon echte kaartenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hahaha, kerel toch.
Maar mijn "" sloeg iig op het kakmoment voor LL-kaartjes
.
[..]
E-cards of van die openklapkaarten met van die "leuke" deuntjes?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn collega had net hetzelfde met een ander nummer wat ook op 3FM was en wat zij aan't bewerken was Dat was de 2e vandaag! BIZAR!
Je bent wel een beetje raarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Brainpower heeft geniale tekst
Nou zijn zijn nieuwe platen niks, maar door Merg & Brain was echt qua lyrics geniaal!
Dansplaat vind ik ook wel een geinige tekst
Leuk idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:17 schreef -Hans- het volgende:
Maaaj![]()
Killers - Read My Mind (PSB-remix)
Kijk en huiver:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Brainpower heeft geniale tekst
Nou zijn zijn nieuwe platen niks, maar door Merg & Brain was echt qua lyrics geniaal!
Dansplaat vind ik ook wel een geinige tekst
Breed, maar niet erg diep als ik die favorieten van jou zo lees. Wel heeeel erg mainstream.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik luister op vele vlakken naar muziek en dat geeft mij reden waarom ik sommige (voor andere vreemde) nummers goed vind... Vandaar dat ik ook een enorm brede smaak heb
Mainstream? Mainstream vind ik ook goed jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Breed, maar niet erg diep als ik die favorieten van jou zo lees. Wel heeeel erg mainstream.
Als je zo'n brede smaak zou hebben, dan loop je met m.i. met een enorme boog om Brainpower heen, want da's nogal vrij kut, goedkoop en vooral slecht.
No offence hè.
Ik vind het echt wel meevallen. Heb je ook vergelijkingsmateriaal?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:33 schreef SilentChaos het volgende:
Daar is hij ster in!
Eigenlijk begint het al in deel 151 en in 152 gaat het nog steeds door. Heb de topics net even gelezen en ik moet zeggen: het was wel geinig zeg!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Min of meer, zit even bij te lezen in een topic van een paar maanden terug...![]()
Volgens mij moet ik maar blij zijn dat ik er die avond niet was, wát een testosteron kwam er toen naar boven drijven hier zeg...![]()
Jammer trouwens dat er een hele berg podcasts van de PO-server is verwijderd. Ik wilde eerder vanavond nog even luisteren naar Noordpool.FM, maar dat kon dus niet meer...![]()
Genoeg hiphop op mijn PC hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel meevallen. Heb je ook vergelijkingsmateriaal?
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Genoeg hiphop op mijn PC hoor
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk begint het al in deel 151 en in 152 gaat het nog steeds door. Heb de topics net even gelezen en ik moet zeggen: het was wel geinig zeg!![]()
Dacht ik alquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
Van hiphop heb ik eigenlijk veel mainstream.
quote:Steeds minder bands geven toestemming voor het uitzenden van hun concerten op festivals via tv en internet. Daardoor zijn er minder streams vanaf Lowlands dan vorige jaren.
Tsja, waarom zou je als band willen dat er reclame voor je muziek gemaakt wordt .....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Minder streams Lowlands door bezwaren bands
[..]
Slecht nieuws dus voor de thuisblijvers.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
Maar vallen dinge als Cypress Hill (dus ook de oudere cd's) wel onder mainstream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |