Damn, ik vind het clichématig rommel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind juist die schore stem in het nummer Iris superLegt er wat gevoel in...
Damien Rice vind ik een prachtig nummer
Net zoals daarnet: Mad world
In dit geval vond ik het niet ergquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Halve platen draaien. Lul die tijd dan vol ofzo.
Dat vind ik dan weer minderquote:
Hahaha, kerel toch.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
Avril Lavigne? Vond ik wel leuk hoor
E-cards of van die openklapkaarten met van die "leuke" deuntjes?quote:Voor m'n werk bewerk ik geluiden voor in kaarten (Hallmark) en doe ik lichtpatronen erbij.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
Avril Lavigne? Vond ik wel leuk hoor
Mmmmmmmmmmmmmmmmmbop was ik wat minder blij mee
Voor m'n werk bewerk ik geluiden voor in kaarten (Hallmark) en doe ik lichtpatronen erbij. Komt dus neer op veel herhalen van bepaalde stukjes uit nummers en dan ff proberen totdat het lichtpatroon klopt...
Nou was ik toevallig bezig met een kaart met het muziekje mmmmbop gezongen door koeienDus ik die geluiden bewerken...Stop ik met afspelen, gaat't gewoon door! Ik denk WTF!
Bleek dus het origineel op de radio gedraaid te worden precies op hetzelfde moment
Dat was wel ff freakyLeuk moment
Nee gewoon echte kaartenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hahaha, kerel toch.
Maar mijn "" sloeg iig op het kakmoment voor LL-kaartjes
.
[..]
E-cards of van die openklapkaarten met van die "leuke" deuntjes?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn collega had net hetzelfde met een ander nummer wat ook op 3FM was en wat zij aan't bewerken was Dat was de 2e vandaag! BIZAR!
Je bent wel een beetje raarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Brainpower heeft geniale tekst
Nou zijn zijn nieuwe platen niks, maar door Merg & Brain was echt qua lyrics geniaal!
Dansplaat vind ik ook wel een geinige tekst
Leuk idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:17 schreef -Hans- het volgende:
Maaaj![]()
Killers - Read My Mind (PSB-remix)
Kijk en huiver:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Brainpower heeft geniale tekst
Nou zijn zijn nieuwe platen niks, maar door Merg & Brain was echt qua lyrics geniaal!
Dansplaat vind ik ook wel een geinige tekst
Breed, maar niet erg diep als ik die favorieten van jou zo lees. Wel heeeel erg mainstream.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik luister op vele vlakken naar muziek en dat geeft mij reden waarom ik sommige (voor andere vreemde) nummers goed vind... Vandaar dat ik ook een enorm brede smaak heb
Mainstream? Mainstream vind ik ook goed jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Breed, maar niet erg diep als ik die favorieten van jou zo lees. Wel heeeel erg mainstream.
Als je zo'n brede smaak zou hebben, dan loop je met m.i. met een enorme boog om Brainpower heen, want da's nogal vrij kut, goedkoop en vooral slecht.
No offence hè.
Ik vind het echt wel meevallen. Heb je ook vergelijkingsmateriaal?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:33 schreef SilentChaos het volgende:
Daar is hij ster in!
Eigenlijk begint het al in deel 151 en in 152 gaat het nog steeds door. Heb de topics net even gelezen en ik moet zeggen: het was wel geinig zeg!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Min of meer, zit even bij te lezen in een topic van een paar maanden terug...![]()
Volgens mij moet ik maar blij zijn dat ik er die avond niet was, wát een testosteron kwam er toen naar boven drijven hier zeg...![]()
Jammer trouwens dat er een hele berg podcasts van de PO-server is verwijderd. Ik wilde eerder vanavond nog even luisteren naar Noordpool.FM, maar dat kon dus niet meer...![]()
Genoeg hiphop op mijn PC hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel meevallen. Heb je ook vergelijkingsmateriaal?
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Genoeg hiphop op mijn PC hoor
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk begint het al in deel 151 en in 152 gaat het nog steeds door. Heb de topics net even gelezen en ik moet zeggen: het was wel geinig zeg!![]()
Dacht ik alquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
Van hiphop heb ik eigenlijk veel mainstream.
quote:Steeds minder bands geven toestemming voor het uitzenden van hun concerten op festivals via tv en internet. Daardoor zijn er minder streams vanaf Lowlands dan vorige jaren.
Tsja, waarom zou je als band willen dat er reclame voor je muziek gemaakt wordt .....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Minder streams Lowlands door bezwaren bands
[..]
Slecht nieuws dus voor de thuisblijvers.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
Maar vallen dinge als Cypress Hill (dus ook de oudere cd's) wel onder mainstream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |