Slapers in Simplon: (quote:Inschatting kosten
grote slaapzaal 13,00 persoon/nacht
toeristenbelasting 1,50 persoon/nacht
Iedereen betaald ongeveer 15 euro borg p.p. (ligt aan het aantal personen dat blijft slapen).
Krijg je zondag terug.
Mogelijkheden
Overnachtingen op de grote slaapzaal zijn exclusief ontbijt en beddengoed. Wil je wel gebruik maken van beddengoed of ontbijt dan gelden daarvoor de volgende meerprijzen:
ontbijt 4,50 persoon/dag
laken- en dekenset 2,50 p.p
Zijn er mensen die willen ontbijten??
DUS let op.... geen beddengoed aanwezig! Eigen slaapzak, laken, deken, vuilniszak... meenemen of even doorgeven dat je 2,50 gaat betalen
Ik stuurde iemand naar bed, zie bovenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:14 schreef Berenanus het volgende:
Volgens mij ging ze slapen![]()
Kom meidje, lezen voordat je je ogen dicht doet!
Ga je hem ook instoppen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:14 schreef enter het volgende:
Poll: Jekoos moet naar bed?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding verwijderd]
Ook een poll maken? Klik hier
geef koos maar een nachtzoenquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:19 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zag net pas dat je uit 91 kwam, dat verklaart t
Val eens?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef Jekoos het volgende:
falles fallas fallus. whatever!
thee van poewage.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tvp
Je rijdt zonder licht!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tvp
owja, vergeet ik bijnaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:27 schreef TheSorrow het volgende:
Mensjes, ik ga lekker de douche in en naar mn nest, heb t wel weer gehad voor vandaag
Alvast weltrusten en slaap lekker enzo
Auf wiedersehen![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:27 schreef TheSorrow het volgende:
Mensjes, ik ga lekker de douche in en naar mn nest, heb t wel weer gehad voor vandaag
Alvast weltrusten en slaap lekker enzo
Auf wiedersehen![]()
Ik slaap nog niet. Eerst mijn bier opmaken. Want met je bier naar bed gaan geeft vreemde kinderen. en leg dat thuis maar eens uit!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef RealZeus het volgende:
Zo, en nu de rest slaapt ga ik dit hele topic in mijn uppie lekker volbaggeren
MWUAHAHAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
[insert bliksem en donder]
En waarom sta ik nog niet bij de Misschieners.
En ik blijf niet slapen![]()
maar uiteraard kom ik wel neuken![]()
![]()
Ja! GOFFEDOMME! nog steeds, en ik wil slapen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef enter het volgende:
iedereen is hyper
Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen KoetjesrepenKoetjesrepenKoetjesrepenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ja! GOFFEDOMME! nog steeds, en ik wil slapen!
enter, zing eens voor mij!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef enter het volgende:
[..]
Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen KoetjesrepenKoetjesrepenKoetjesrepen
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef enter het volgende:
iedereen is hyper
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef enter het volgende:
[..]
Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen KoetjesrepenKoetjesrepenKoetjesrepen
en toch als ik er zo wat langer naar kijk, vind ik het ding toch eng...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
tvp
Ow ja, of was dat een "misschien"?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
MMarsu moet nog in de lijst van komers, geloof ik.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Groningenmeetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
MMarsu moet nog in de lijst van komers, geloof ik.
lol, gast wat moet jij hier nou weer dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:50 schreef horned_reaper het volgende:
ik denk dat ik er ook wel bij ben (H)
ik woon toch vlakbij![]()
![]()
en ik ben nog nooit echt op een FOKmeeting geweestdus kan gezellig worden.
jij viezerdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:58 schreef QuoRocks het volgende:
[..]
lol, gast wat moet jij hier nou weer dan?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |