Allemaal mietjes dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:12 schreef junkiesietze het volgende:
De rest van me collega's werden er ook misselijk van
Waar denk je dat de meeste koeken van gemaakt worden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:13 schreef Doodmetaal het volgende:
Wie wil er nou een koek die van boter is??/
HOMO'Squote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:13 schreef Doodmetaal het volgende:
Wie wil er nou een koek die van boter is??/
van vlees.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waar denk je dat de meeste koeken van gemaakt worden?
Mest???
nooit oude vrouwtjes vertrouwenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:56 schreef SlaadjeBla het volgende:
Dan was ze vast niet erg tevreden
Als ze terugkomt met haar PC, haar op een goatse of tubgirl wallpaper trakteren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:01 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nooit oude vrouwtjes vertrouwen
dat is wat ik er van geleerd heb
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:01 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nooit oude vrouwtjes vertrouwen
dat is wat ik er van geleerd heb
gemberquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef Casparovvv het volgende:
Boterkoek is super. Net nog twee stukken op, mét gember
Je weet niet wat je mist. Lekkere smeuige boterkoek die smelt in je mond, met de frisse nasmaak van gember in je mond, veroorzaakt door enkele gemberblokjes die over de boterkoek liggen verspreid.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
gemberhet word steeds erger
Je moet 'm ook niet in een keer opvreten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef junkiesietze het volgende:
Nou, lekker zal je denken... ik had een stuk gegeten... godverdomme dat viel toch als een plank op me maag.
Je bent gewoon een genetische manco die niet tegen goed eten kunt. kijk op www.ns.nl/reisinfo om te kijken hoe laat de trein bij je langskomt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef junkiesietze het volgende:
Ik werk dus in een computer zaak op de technische dienst. En daar moest ik laatst voor een oud vrouwtje een pc fixen, en als ik hem goed gefixt had zou ze een taart bakken en komen brengen als bedankje.
Nou, hij was dus goed, maar waarmee kwam die slet aan? een MOTHERFUCKING BOTERKOEK!
Nou, lekker zal je denken... ik had een stuk gegeten... godverdomme dat viel toch als een plank op me maag.
de hele dag met een fucking kotsgevoel rondgelopen omdat ik er kotsmisselijk van werd
Ik word sneller misselijk van marmeren deuren en een interieur uit het jaar 0.quote:
Dat komt omdat jij in een delicatessenzaak werkt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik word sneller misselijk van marmeren deuren en een interieur uit het jaar 0.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij in een delicatessenzaak werkt.
Bakkerij Bart dus :/
zie je, rotzooi, dat is wat ze erin stoppen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef PeZu het volgende:
pezu heeft vroeger eens 2 dagen in een boterkoek fabriek gewerkt en sindsdien eet pezu nooit boterkoek
ze zei toch dat ze een taart kwam brengen en geen boterkoekquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat had die oma anders moeten doen botte boer?
Was een blowjob beter geweest?
je moeder is zeker vergeten je op te voeden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef junkiesietze het volgende:
Ik werk dus in een computer zaak op de technische dienst. En daar moest ik laatst voor een oud vrouwtje een pc fixen, en als ik hem goed gefixt had zou ze een taart bakken en komen brengen als bedankje.
Nou, hij was dus goed, maar waarmee kwam die slet aan? een MOTHERFUCKING BOTERKOEK!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef junkiesietze het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:38 schreef Nawien het volgende:
Vergiftigd? wat doe je hier dan? Je zou dood moeten zijn![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:12 schreef junkiesietze het volgende:
Pwnedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:51 schreef Tahiti het volgende:
je bent vergiftigd met dioxine en straks kom je er ook zo uit te zien:
[afbeelding]j
Zwakke IT-bleek(k)neusjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:12 schreef junkiesietze het volgende:
Wie lust er een pakje boter naturel?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:18 schreef gronk het volgende:
Niks groene kliko. TS is gewoon een beetje dom, en weet niet dat je met vet voer (oi, 't ding heet niet voor niets een boterkoek) een beetje moet uitkijken,
[knip!]
Was die kerel nou overleden?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:51 schreef Tahiti het volgende:
je bent vergiftigd met dioxine en straks kom je er ook zo uit te zien:
[afbeelding]j
hij lijkt wel meer oostblok nuquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |