Was jij niet die kwal die Colin degelijk noemde van de week?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Staat die ook, nog 0 doelpunten tegen![]()
Boeiend dat begin van het seizoen, je moet er nu staan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vwergeet niet begin van t seizoen. Zn voorzetten zijn iig gevaarlijk...
Klopt, in de voorbereiding + Johan Fruit schaal speelde hij ook degelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Was jij niet die kwal die Colin degelijk noemde van de week?![]()
Ze hadden beter Boakye kunnen houden imo.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, in de voorbereiding + Johan Fruit schaal speelde hij ook degelijk!
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:34 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe das die vent van Austin Powers, die trainer van Praag
HTC is ook vriendjes met Csaba Fehérquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Henk moet gewoon niet zo triest doen met z'n vriendjespolitiek. Was al triest met Perez, maar dat die Colin is gecontracteerd slaat echt alles.
Schei uit, kerel doet het leuk bij jouw clubje! Verder ook niet..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze hadden beter Boakye kunnen houden imo.
Maar goed, succes 2e helft. Kun je wel gebruiken lijkt me zo.
zo !quote:Ajax-trainer Henk ten Cate is ook wel tevreden over Colin en laat kort weten wat hij komend seizoen in de Eredivisie verwacht van Colin. “Hij doet verdedigend geen gekke dingen en dat is wat ik zoek: iemand zonder frivoliteiten.”
Boakye pwnde vrijwel alle aanvallers van de topclubs vorig seizoenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, kerel doet het leuk bij jouw clubje! Verder ook niet..
En bedankt![]()
Boakye is een betere rechtsback dan Colin hoor. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, kerel doet het leuk bij jouw clubje! Verder ook niet..
En bedankt![]()
Die mag vertrekken uit Eindhoven, en speelt die niet op de positie van Sneijdert?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
HTC is ook vriendjes met Csaba Fehér
En deed het die laatste wedstrijden onder Blind ook niet zo beroerd als hij speelde.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Boakye pwnde vrijwel alle aanvallers van de topclubs vorig seizoen
Emanuelson is me iets te frivool ja... die overloopt zichquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef TheArt het volgende:
Emanuelson en Colin, wissel ze a.u.b. toch.
Kloptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Boakye pwnde vrijwel alle aanvallers van de topclubs vorig seizoen
Vleugelverdediger zijn sowieso nutteloos tenzij ze aanvallend heel gevaarlijk zijn, en op tijd terug zijn. (Trabelsi was nog wel nuttig)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef TheArt het volgende:
Emanuelson en Colin, wissel ze a.u.b. toch.
Breekijzer laatste 20 min.!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Longmen het volgende:
Ik wil Urzaiz aan t werk zien!
Hatemquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Fides het volgende:
[..]
Vleugelverdediger zijn sowieso nutteloos tenzij ze aanvallend heel gevaarlijk zijn, en op tijd terug zijn. (Trabelsi was nog wel nuttig)
Woont 800.000 man in Amsterdamquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Blawh het volgende:
Het is nog vakantietijd, wat een kutexcuus voor het halflege stadion.
Dat waren eens tijdenquote:
Kan tochquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Woont 800.000 man in Amsterdam
Iedereen is met vakantie
Voor?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:40 schreef Tazmaniac het volgende:
wat een kutvoetbal!!
wissel aub Colin en Urby
Hristo was het begin?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Tering, die oostblokker waren vroeger toch allemaal 2.20M en vol met steroiden.. wanneer zijn dat duikende mietjes geworden zeg..
Ik zie het ook wel gebeuren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:41 schreef Cheiron het volgende:
Praag kan zn stunt best eens gaan krijgen.. 1 balletje erin, allemaal in de eigen 16 en uitspelen.
ja en als je dan ziet wie wel heeft gewonnen van Slavia. Anderlecht, panathinakos. Om je kapot te schamen ....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:41 schreef Cheiron het volgende:
Praag kan zn stunt best eens gaan krijgen.. 1 balletje erin, allemaal in de eigen 16 en uitspelen.
Heitinga met vermaelen en stam achterinquote:
Jup. Achja geld is toch binnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:41 schreef Cheiron het volgende:
KJH moet dan vast nog weg als goedmaker.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Jup. Achja geld is toch binnen.
ohja van der wiel kan ook nog iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:42 schreef Fides het volgende:
[..]
Van der Wiel en een middenvelder (Sarpong/Anita/Donald) als het mij ligt.
en tribuneklant in Eindhovenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef Blawh het volgende:
Die rechterkant ook he, een wissel van Charlton en een overbodige speler van Norwich.
Stil he zonder feyenoord in Europa?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |