Boakye is een betere rechtsback dan Colin hoor. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, kerel doet het leuk bij jouw clubje! Verder ook niet..
En bedankt![]()
Die mag vertrekken uit Eindhoven, en speelt die niet op de positie van Sneijdert?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
HTC is ook vriendjes met Csaba Fehér
En deed het die laatste wedstrijden onder Blind ook niet zo beroerd als hij speelde.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Boakye pwnde vrijwel alle aanvallers van de topclubs vorig seizoen
Emanuelson is me iets te frivool ja... die overloopt zichquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef TheArt het volgende:
Emanuelson en Colin, wissel ze a.u.b. toch.
Kloptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Boakye pwnde vrijwel alle aanvallers van de topclubs vorig seizoen
Vleugelverdediger zijn sowieso nutteloos tenzij ze aanvallend heel gevaarlijk zijn, en op tijd terug zijn. (Trabelsi was nog wel nuttig)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef TheArt het volgende:
Emanuelson en Colin, wissel ze a.u.b. toch.
Breekijzer laatste 20 min.!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Longmen het volgende:
Ik wil Urzaiz aan t werk zien!
Hatemquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Fides het volgende:
[..]
Vleugelverdediger zijn sowieso nutteloos tenzij ze aanvallend heel gevaarlijk zijn, en op tijd terug zijn. (Trabelsi was nog wel nuttig)
Woont 800.000 man in Amsterdamquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Blawh het volgende:
Het is nog vakantietijd, wat een kutexcuus voor het halflege stadion.
Dat waren eens tijdenquote:
Kan tochquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Woont 800.000 man in Amsterdam
Iedereen is met vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |