T is gewoon op t scherpst van de snede. Sinds HTC er zit vallen de gele kaarten met bosjes...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:56 schreef Kang-He het volgende:
Domme kaarten. Als Heitinga hier gewoon blijft staan is er niks aan de hand.
Mag niet meer meedoen in de CLquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef Fides het volgende:
Zocht Ajax nog geen linksbuiten? Zie er 1 lopen aan de andere kant.![]()
Inderdaad, ik heb die gast nog niks goed zien doen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef BigFire het volgende:
en Colin verkopen pffff wat een drama
is te sloom en kan niet eens fatsoenlijk tacklenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:00 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb die gast nog niks goed zien doen...
Te grote naam ook. Misschien als hij bij Willem 2 had gespeeld. Of Adoquote:
Henkie en zn matties jeweetzquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:01 schreef Wessiej het volgende:
Waarom hebben ze Colin ooit een contract aangeboden, uit medelijden oid?
Ja hij begon te huilen op zn laatste stagedag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:01 schreef Wessiej het volgende:
Waarom hebben ze Colin ooit een contract aangeboden, uit medelijden oid?
zie TTquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:02 schreef Dos37 het volgende:
Hoeveel staat het.
'Henkiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja hij begon te huilen op zn laatste stagedag.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:04 schreef Fides het volgende:
Colin 5x in balbezit!!!!
Emanuelson moet wel wat op zn passes gaan letten, maar echt slecht vind ik 'm niet spelen..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:04 schreef djstoffel het volgende:
wat is ajax dramatisch slecht zeg.....met emanuelson voorop.
Speelt over een uurtje in een oefenwedstrijd voor Real Madridquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:04 schreef BonJovi het volgende:
WEsley Sneijder!
Heracles Calimeroquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:06 schreef PinhoSouza het volgende:
Aardig vrije trappenn? Dat ding was gewoon door het midden. Alleen die commentator komt weer klaar op alles van Ajax.
Rechtsbenig van die plek. Sneijder wordt gemist.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:06 schreef PinhoSouza het volgende:
Aardig vrije trappenn? Dat ding was gewoon door het midden. Alleen die commentator komt weer klaar op alles van Ajax.
kijk dan niet moron.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:06 schreef PinhoSouza het volgende:
Urzaiz?!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:08 schreef peaceman het volgende:
Kom op! Zet ons geheime wapen in!
Ja absurd die vrije trap in de kruisingquote:
In Tilburg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar is POEP ON trouwens?
Tsjechië won met 3-2 van Nederland op het laatste EK. Wat bedoel je precies ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef jp84 het volgende:
echt ellende, als je tegen dit team (amateurs) niet goed kunt spelen.
was niks jongenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:11 schreef TheGeneral het volgende:
Die mongool van een heitinga weer
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Rommehdahl lijkt op mijn fietsenmaker
Dat dit clubje vergelijkbaar is met NAC?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tsjechië won met 3-2 van Nederland op het laatste EK. Wat bedoel je precies ?
Maar ze maken wel lekker bierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:12 schreef NoizEkick het volgende:
Wat een huillies zeg, die Tsjechen.
Als ze hier geen voldoende voorsprong hebben wordt het helemaal niets.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:13 schreef TAV74 het volgende:
het is een beetje waar ik voor vreesde, middelmaatWordt een hakken over de sloot verhaal dit over twee wedstrijden vrees ik, hopen maar dat ze het redden ...
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:05 schreef LudoSanders het volgende:
Zit er geen lekkere Tsjechische kerel voor je bij BonJovi?
Mooie ava heb jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Er hangt een spandoek 'Groetjes papa'![]()
Ik vind Rommedahl toch niet echt matig. Hij speelt gewoon goed...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Suarez is matig in zijn doen en laten tot nu toe. Hij is de matigheid zelve. Maar dat geldt ook voor bijvoorbeeld Rommedahl, Bakircioglu en Colin. Misschien is dat waar Ajax naar streeft dit seizoen, matigheid.
zoeken jullie geen rechtsback?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Collin blijft jullie boeien he
Lijkt mij logisch. Vraag mij werkelijk af waarom zo een jongen bij Ajax speeltquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Collin blijft jullie boeien he
Wij zoeken op elke positie een nieuwe spelertquote:
quote:
Tja, pingelen in de 16 kan ie wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:16 schreef Damzkieee het volgende:
Netjes Suarez.
Willem is Utregter in hart en nierenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Willem!
Als je maar onthoud dat hij voor altijd Feyenoorder blijft, ookal heeft hij even de nobele taak op zich genomen om Utrecht uit de grijze middenmoot te redden![]()
En mét rugnummer 16 ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, pingelen in de 16 kan ie wel.
idd!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Babel en Sneijder verkocht. Davids geblesseerd. En toch blijven jullie azijnpissen. Geef ze effe de kans om te groeien
Colin, Lindenbergh, Schilder, Mitea, Krohn-Dehli en je bent al halverwege.Alsjeblieft!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wij zoeken op elke positie een nieuwe spelert
Defour, Riera, Xabi Prieto willen aantrekken getuigt ook niet al te veel ambitie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:18 schreef Cheiron het volgende:
Dikke piemel, dan moet je Babel en Sneijder niet verkopen. Als je weet dat je dit jaar CL MOET halen moet je geen belangrijke spelers een dag voor aanvang verkopen en er NIETS voor terughalen. 40 miljoen op zak en fucking Colin aantrekken.. rukkers.
Ja absurd dat ze Raoul en Drogba niet halen zijn immers bankzitters momenteel. Die willen best een paar miljoen inleveren om bij Ajax te mogen spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:18 schreef Cheiron het volgende:
Dikke piemel, dan moet je Babel en Sneijder niet verkopen. Als je weet dat je dit jaar CL MOET halen moet je geen belangrijke spelers een dag voor aanvang verkopen en er NIETS voor terughalen. 40 miljoen op zak en fucking Colin aantrekken.. rukkers.
Ja, handig ook dat je eerst even hebt gevraagd of ze eventueel zouden willen komen..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Defour, Riera, Xabi Prieto willen aantrekken getuigt ook niet al te veel ambitie.
Ik dacht precies hetzelfde, maar dan van Van Marwijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Willem!
Als je maar onthoud dat hij voor altijd Feyenoorder blijft, ookal heeft hij even de nobele taak op zich genomen om Utrecht uit de grijze middenmoot te redden![]()
Fixedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:18 schreef Cheiron het volgende:
17 miljoen op zak en fucking Colin aantrekken.. rukkers.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Wishlist voor Van Geel:
- rechtsback ()
- linkermiddenvelder
- een échte nummer 10 (aub)
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Dacht ik dat ik naar Ajax - Slavia zat te denken, blijkt dat ik nu al 45 minuten naar de wedstrijd Hometeam - Outteam zit te kijken en dat we eigenlijk al in de 88:58 ste minuut zitten.
Tussen Drogba en Colin zit nog een hele wereld van voetballers op niveau.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja absurd dat ze Raoul en Drogba niet halen zijn immers bankzitters momenteel. Die willen best een paar miljoen inleveren om bij Ajax te mogen spelen.
kende m niet zo? in welke grot heb jij geleefd? Vind het niveau niet echt hoger dan fc groningen hoor...maar dit even terzijdequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:19 schreef tong80 het volgende:
Suarez valt me 100 procent mee. Kende hem niet zo goed bevalt me uitstekend die jopngen speelt zijn eerste wedstrijd voor Ajax en opm dit niveau. Wordt een echte aanwinst
Ajax is in haar de zoektocht naar een middenvelder terecht gekomen in de Turkse competitie. Nadat de Amsterdammers bot vingen bij Espanyol voor Albert Riera is de aandacht verplaatst naar de Argentijn Marcelo Adrián Carrusca van Galatasaray. Dit meldt de Argentijnse krant La Nacion.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Defour, Riera, Xabi Prieto willen aantrekken getuigt ook niet al te veel ambitie.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, maar dan van Van Marwijk.
Tis ook de eerste serieuze wedstrijd van het seizoen........ze zijn allemaal lekker ingespeeld. Zulke wedstrijden moeten gelijk gespeeld worden aan het einde van de competitie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:19 schreef golfer het volgende:
Dramatisch slechte eerste helft.
Wat die Colin bij Ajax doet is mij onduidelijk.
Emanuelson speelt veel te nonchalant en Suarez mist een opgelegde kans.
Zonder Stam en Stekelenburg hadden die gasten al bijna kunnen scoren.
Geen enkele goed uitgevoerde combinatie van Ajax gezien.
Dat zijn spelers die net zo goed voor Blackburn Rovers (of insert andere middelmatige club) zouden kunnen tekenen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, handig ook dat je eerst even hebt gevraagd of ze eventueel zouden willen komen..![]()
Ze hebben geen Zidan en Klose meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:23 schreef djstoffel het volgende:
ach zat ook even te zappen naar werder bremen-dinamo zagreb.......tussenstand 0-1, werder wordt helemaal weggetikt, dus t kan nog slechter voor een geplaatste club
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:23 schreef tong80 het volgende:
Kijk ik naar een andere wedstrijd Suarez speelt erg goed. Het had met de kansen gewoon 3-0 kunnen stan. Niet briljant gespeeld maar Praag is 2 keer over de middellijn geweest en ze noemen het kansen voor Praag
Kende hem wel maar niet zo goed zei ik. Er zijn meer spelers uit de subtop die je één keer in de week 2 minuten ziet. Knap dat jij je er dan een oordeel over kunt vorman.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:21 schreef djstoffel het volgende:
[..]
kende m niet zo? in welke grot heb jij geleefd? Vind het niveau niet echt hoger dan fc groningen hoor...maar dit even terzijde![]()
En Zagreb is wel wat sterker dan Slavia.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze hebben geen Zidan en Klose meer.
Op basis van 1 slecht jaar hoor je nog niet meteen bij de middenmoot.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, maar dan van Van Marwijk.
Doe mij maar een bakkie koffiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:26 schreef Fides het volgende:
Bakkie-sjoekloe
Zagreb geen Eduardo en Corluka meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze hebben geen Zidan en Klose meer.
die indruk heb ik wel ja.................ajax mag blij zijn dat ze die niet geloot hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
En Zagreb is wel wat sterker dan Slavia.
Toulouse mag blij zijn dat ze Ajax niet hebben geloot. Wij zijn fucking AJAX. Ze schijten in hun broek als ze tegen ons moeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Saekerhett het volgende:
Heb vanmiddag nog Toulouse - Liverpool gezien, en Ajax mocht blij wezen dat ze geen Toulouse geloot hebben. Liverpool was dan wel een maatje te groot, maar Toulouse is echt wel een stuk beter dan Slavia Praag
Niks te klagen over Suarez idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:23 schreef tong80 het volgende:
Kijk ik naar een andere wedstrijd Suarez speelt erg goed. Het had met de kansen gewoon 3-0 kunnen stan. Niet briljant gespeeld maar Praag is 2 keer over de middellijn geweest en ze noemen het kansen voor Praag
Dat heeft juist alles met willen winnen te maken. Slavia kan niet anders dan verdedigen, want als ze gaan voetballen, worden ze weggetikt. Dus gaan ze maar antivoetbal spelen om met een counter een goal proberen te maken. Het is het lelijkste voetbal dat er bestaat, maar het heeft alles met willen winnen te maken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ploegen als Slavia zijn gewoon kut om tegen te spelen... initiatief 0, wachten op een countertje, heeft niks met willen winnen te maken....
Vind t allemaal nogal meevallen. Suarez speelt niet slecht, Urby speelt goed, etc. 2e helft komt t wel goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:04 schreef djstoffel het volgende:
wat is ajax dramatisch slecht zeg.....met emanuelson voorop.
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:29 schreef Blawh het volgende:
De verdediging stond volgens Henk ook lekker, merk er niet veel van.
Staat die ook, nog 0 doelpunten tegenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:29 schreef Blawh het volgende:
Ploegen schijten al jaren niet meer in hun broek voor ons, en daar baal ik vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toulouse mag blij zijn dat ze Ajax niet hebben geloot. Wij zijn fucking AJAX. Ze schijten in hun broek als ze tegen ons moeten.
Urby speelt goed!!?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vind t allemaal nogal meevallen. Suarez speelt niet slecht, Urby speelt goed, etc. 2e helft komt t wel goed.
Hé gezellig, ouwe jongens krentebroodquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Staat die ook, nog 0 doelpunten tegen![]()
Urby is volgens mij niet helemaal bij de les, speelt idd niet zo bestquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Urby speelt goed!!?
Zit je op video te kijken ofzo?
urby speelt goed???quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vind t allemaal nogal meevallen. Suarez speelt niet slecht, Urby speelt goed, etc. 2e helft komt t wel goed.
Vwergeet niet begin van t seizoen. Zn voorzetten zijn iig gevaarlijk...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Urby speelt goed!!?
Zit je op video te kijken ofzo?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hé gezellig, ouwe jongens krentebrood
Nee ze stonden te juichen in Praag toen ze Ajax loottenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ploegen schijten al jaren niet meer in hun broek voor ons, en daar baal ik van
Inderdaad. Henk moet gewoon niet zo triest doen met z'n vriendjespolitiek. Was al triest met Perez, maar dat die Colin is gecontracteerd slaat echt alles.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:29 schreef Blawh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |