Doe mij maar een bakkie koffiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:26 schreef Fides het volgende:
Bakkie-sjoekloe
Zagreb geen Eduardo en Corluka meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze hebben geen Zidan en Klose meer.
die indruk heb ik wel ja.................ajax mag blij zijn dat ze die niet geloot hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
En Zagreb is wel wat sterker dan Slavia.
Toulouse mag blij zijn dat ze Ajax niet hebben geloot. Wij zijn fucking AJAX. Ze schijten in hun broek als ze tegen ons moeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Saekerhett het volgende:
Heb vanmiddag nog Toulouse - Liverpool gezien, en Ajax mocht blij wezen dat ze geen Toulouse geloot hebben. Liverpool was dan wel een maatje te groot, maar Toulouse is echt wel een stuk beter dan Slavia Praag
Niks te klagen over Suarez idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:23 schreef tong80 het volgende:
Kijk ik naar een andere wedstrijd Suarez speelt erg goed. Het had met de kansen gewoon 3-0 kunnen stan. Niet briljant gespeeld maar Praag is 2 keer over de middellijn geweest en ze noemen het kansen voor Praag
Dat heeft juist alles met willen winnen te maken. Slavia kan niet anders dan verdedigen, want als ze gaan voetballen, worden ze weggetikt. Dus gaan ze maar antivoetbal spelen om met een counter een goal proberen te maken. Het is het lelijkste voetbal dat er bestaat, maar het heeft alles met willen winnen te maken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ploegen als Slavia zijn gewoon kut om tegen te spelen... initiatief 0, wachten op een countertje, heeft niks met willen winnen te maken....
Vind t allemaal nogal meevallen. Suarez speelt niet slecht, Urby speelt goed, etc. 2e helft komt t wel goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:04 schreef djstoffel het volgende:
wat is ajax dramatisch slecht zeg.....met emanuelson voorop.
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:29 schreef Blawh het volgende:
De verdediging stond volgens Henk ook lekker, merk er niet veel van.
Staat die ook, nog 0 doelpunten tegenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:29 schreef Blawh het volgende:
Ploegen schijten al jaren niet meer in hun broek voor ons, en daar baal ik vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toulouse mag blij zijn dat ze Ajax niet hebben geloot. Wij zijn fucking AJAX. Ze schijten in hun broek als ze tegen ons moeten.
Urby speelt goed!!?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vind t allemaal nogal meevallen. Suarez speelt niet slecht, Urby speelt goed, etc. 2e helft komt t wel goed.
Hé gezellig, ouwe jongens krentebroodquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Staat die ook, nog 0 doelpunten tegen![]()
Urby is volgens mij niet helemaal bij de les, speelt idd niet zo bestquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Urby speelt goed!!?
Zit je op video te kijken ofzo?
urby speelt goed???quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vind t allemaal nogal meevallen. Suarez speelt niet slecht, Urby speelt goed, etc. 2e helft komt t wel goed.
Vwergeet niet begin van t seizoen. Zn voorzetten zijn iig gevaarlijk...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Urby speelt goed!!?
Zit je op video te kijken ofzo?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hé gezellig, ouwe jongens krentebrood
Nee ze stonden te juichen in Praag toen ze Ajax loottenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ploegen schijten al jaren niet meer in hun broek voor ons, en daar baal ik van
Inderdaad. Henk moet gewoon niet zo triest doen met z'n vriendjespolitiek. Was al triest met Perez, maar dat die Colin is gecontracteerd slaat echt alles.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:29 schreef Blawh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |