quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:15 schreef knars het volgende:
was dat niet die radicale afsplintering van krezip?
Ranja +1quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:40 schreef ranja het volgende:
Elvis Presley, 1977
quote:was een studioproject van
en
. Ze speelden synthi-pop nog voordat die term bestond. De groep scoorde drie hits: X, Y en Z. De Toppop-clip van X veroorzaakte ophef door de expliciete seks-scène.
Nicequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:28 schreef ranja het volgende:
Beatles - Help
Elvis Costello - I Want You
Sheena Easton - For Your Eyes Only
The Smiths - Panic
FGTH - Relax
Michael Jackson - Ben
Madonna - Holiday
Bangles - If She Knew What She Wants
The Hollies - Bus Stop
Blondie - Denis
Sex Pistols - God Save the Queen
Debbie Gibson - Shake Your Love
Kim Wilde - View from a Bridge
Sugarcubes - Deus
David Bowie - Let's Dance
belsen +1quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:48 schreef belsen het volgende:Blur - Parklife The Kinks - You really got me The Beatles - Help! Frank Sinatra - My way Pretty Things - Midnight to six Dirty Pretty Things - Bang bang you're dead Dead Kennedys - I like short songs Rene SG - Fuck up The Beatles - I wanna hold your hand Kadanz - De wind
quote:Come with me
Take my hand
I will tell you when you're there
Laat Nipeng het maar niet horen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Het enige goeie wat er uit Limburg komt is vlaai.
en Iggy
't Nummer het Turnaround, maar het gaat over ene Jimmy ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Green lizzard, nummer heet Jimmy?
Supertoll!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:38 schreef TradeMarkie het volgende:
nee, nummer heet turn around
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:49 schreef koeii het volgende:
The Village People - Sex over the phone
quote:
Wie vertaalde dit nummer dan naar het Nederlands?quote:En ik zoek wanhopig, al mijn zakken na
Naar nog meer kwartjes...
Het origineel is Sylvia's mother.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Geen idee, weet ook niet wat het origineel is trouwens
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Het origineel is Sylvia's mother.
Dat is het stukje tekst dat jij ook plaatste, ik herkende het in 't Nederlands.
Sterkte jongeman.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik doe geen nieuwe trouwens. Ga even wat eten dan dan op naar Lowlands.
Voor wie het LL-topic niet volgt maar wel gaat: ik ben net gebeld (van achter de schermen aldaar) en de poorten gaan al om 2 uur open straks......
sack_blabbath +1quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oi Va Voi
Dank u.quote:
Is toch goedquote:
Nee hoor, want Maynard Keenan is gewoon ziek.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:36 schreef ranja het volgende:
Ja. Dat betekent dus dat er zo goed als niemand eerder naar huis gaat, al was het maar omdat tegelijkertijd ook Dinosaur Jr nog speelt. Dat wordt dus file zondagavond.
niet door de organisatie in elk geval aangezien ze in het kleine 'beginnende bandjes' tent staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:39 schreef belsen het volgende:
En ik denk dat de aantrekkingskracht van Dinosaur Jr. redelijk overschat wordt...
Nog niet zeker, nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:42 schreef ranja het volgende:
[..]
niet door de organisatie in elk geval aangezien ze in het kleine 'beginnende bandjes' tent staan.
en dinges ziek? nog niet zeker toch?
New York, Lowlands, Paris, Munich,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:53 schreef ranja het volgende:
M
Ech nie!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:04 schreef methodmich het volgende:
ZZ & de Maskers
Die van de Herrey's?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:36 schreef belsen het volgende:
Origineel is van Dicky Lee, overigens.
Dat denk ik niet, maar wie weet. Dezelfde als van Patches (Patsy).quote:
Te snel een mega hint gegevenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:34 schreef peaceman het volgende:
Survivor?
Ik bedoelde Dicky Lee van Dicky Loo...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar wie weet. Dezelfde als van Patches (Patsy).
Ik dacht al; waar blijft Mark?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:16 schreef Mark het volgende:
Jee, mis ik een Y&T vraag
quote:I like Benny Benassi, Adam Freeland, Erick Morillo…Erick and I've done a couple of things together. I can't believe it's such a shock that I like dance music, because any time I've done anything with drums, I've always incorporated electro shit, always, always, always! When I'm at home, dance music is all I listen to! I'm actually kinda over rock music…
Er staat er al 1quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:03 schreef MadMaster het volgende:
Heeft het zin om een vraag te stellen of zit iedereen al tot z'n oksels in de prut op de Lowlands-kampong?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:48 schreef Mark het volgende:
Tommy Lee?
Die is al eens geweest, maar ik ga mijn best doen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:37 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, en ik heb hem zelf goed
Daarom alvast een nieuwe vraag (voor de snelle reageerders):
Mag ik een lijst met bands waarvan de eerste met A begint en zo het alfabet af tot Z?Let wel: bands, dus minimaal 2 personen!
De eerste krijgt het punt
De snelste!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:47 schreef ranja het volgende:
Abba
Belly
Cornershop
Drillem
Eat
Flash & the Pan
Garbage
Huggy Bear
Inxs
Japan
Kobus gaat naar Appelscha
Letters to Cleo
Magnapop
Nena
Ooioo
Pussy Galore
Queen Adreena
Racey
Sonic Youth
Throwing Muses
U2
Vixen
Wire
XTC
Yazoo
Zinatra
Mark +1quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:48 schreef Mark het volgende:
Tommy Lee?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:01 schreef ranja het volgende:
Volgens mij de band van de broer van Paul MacCartney maar ik weet niet meer hoe die heet.
Helemaal correct!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef Knoei het volgende:
keep on running, keep on hiding
one fine day I'm gonna be the one
spencer davis group!!!
cafca +1quote:Niet iedereen zal het zich realiseren, maar de serie "Alle 13 Goed!" dankt zijn naam aan de voetbal Toto.
Deze platen serie stamt uit de tijd dat termen als "de Oudejaars Kanjer" en dergelijke nog onbekend waren.
Heel Nederland was nog in de ban van de voetbal uitslagen van Frits van Turenhout:
SVV - Harkemase Boys Null-Null.
"Alle 13 Goed!" betekende stomweg de hoofdprijs in de voetbalpool: de enige hoofdprijs van naam die er toen bestond.
Chasing Cars - Snow Patrolquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef Mark het volgende:
Omdat ik zeker weet dat het goed is (die tuinbroek is een weggever):
Welk nummer van wie?
All that I am
All that I ever was
Is here in your perfect eyes
They're all I can see
Dit stukje hebben we op het geboortekaartje van ons zoontje gebruikt. Mevrouw Mark kan het nog steeds niet aanhoren zonder sentimenteel te wordenquote:
Die is behoorlijk gestoord, maar er is iemand nog gekker (zonder dat 'ie dat zichzelf beseft trouwens)...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:28 schreef lubje25 het volgende:
hilbrand nawijn?
quote:"Hoewel ik eigenlijk van de gebruikelijke piratenmuziek ben, past Jump Maar Op toch helemaal bij mij. Ik ben een feestbeest en kan mij als entertainer op het podium helemaal uitleven. Dit is voor mij een droom die uitkomt."
Roef?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:45 schreef belsen het volgende:
't Is iemand die net van zijn muzikale partner af is.
quote:Hello my name is Jimmy Pop and I'm a dumb white guy,
I'm not old or new but middle school fifth grade like junior high,
I don't know mofo if y'all peeps be buggin' give props to my ho cause she all fly,
But I can take the heat cause I'm the other white meat known as 'Kid Funky Fried',
En snel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:08 schreef knars het volgende:
das behoorlijk goed.
Ja, maar niet met Paul McCartney en Noel Gallagher.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef horned_reaper het volgende:
paul weller zat bij "the Jam"
Hint: ze namen het nummer Come together tezamen op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef knars het volgende:
Zijn het de Beetles zonder George Harrison?
Heb een tijdje terug nog iets hier over gelezen ergens in een Paul Weller interview...![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:05 schreef knars het volgende:
Ja, eenmalig goede doelen iets toch? Wordt een "ach ja natuurlijk, stom" ervaring.
quote:He roller-coaster, he got early warning
He got muddy water, he one
Patrick Wolf is cool!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef Mark het volgende:
TSE!
Had je eigenlijk wel in het Patrick Wolf-topic verwacht dat ik gisteren tegenkwam
The Smoking Mojo Filters, it is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:16 schreef PogueMahone het volgende:
the swining mojo filters, of iets dergelijks was het
quote:
Die doet ook heel veel dingen maar volgens mij heeft ie nooit geacteerd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:03 schreef bukgeit het volgende:
Bruce Dickinson?
Die deed wel vaker mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:03 schreef bukgeit het volgende:
Bruce Dickinson?
belsen + 1quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:13 schreef belsen het volgende:
Dan houden we Lemmy over, n'est ce pas.
Nee, dit is een oudere band.quote:
Warmer dan je denkt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:17 schreef Berkery het volgende:
The Rutles?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:28 schreef PogueMahone het volgende:
bonzo doo dah dog band
quote:The band started out as the N'Betweens in 1966, formed from members of two Midlands bands, The Vendors and Steve Brett & The Mavericks. They initially had little success, apart from on the local club circuit, where they were extremely busy and in the late 1960s the band changed its name to Ambrose ***** and hooked up with manager Chas Chandler. Their name was eventually shortened to *****, and the band adopted a skinhead look, as an attempt to gain publicity from what was a newsworthy youth fashion trend.
Neuh, dat niet:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:30 schreef bartrid het volgende:
Dat is de baby van de cover van Nevermind. Jarig deze week?
Nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:36 schreef masmax het volgende:
jullie googlen goed
quote:"You know you've made it as a musician when you get to Number One in the British line dance charts and this is how I did it,"
TSE +1quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
KT Tunstall?
Ja... Doe dan een vraag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:21 schreef bartrid het volgende:
Hoi.
quote:The termwas coined by R. Kelly when he created his now famous Trapped in the Closet series.
quote:Having already achieved her second top ten hit with 'Take Control', she's about to take it to the next level with the monster track 'Gotta Work'. Containing a sample from 'Hold On I'm Coming' written by Isaac Hayes and David Porter, the track is reminiscent of her classic track,
quote:is a German electrohouse duo. It is made up of Walter Merziger and Arno Kammermeier, described as veterans of the Frankfurt electronic music scene. They have released two albums, Memento and Movements.
Booka Shade is correctquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:21 schreef Z het volgende:
Booka Shades! Movements is een prima plaat, kan je lekker op joggen.
GG Allin, pas geleden van Neleos geleerd...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:37 schreef cafca het volgende:
Volgens mij is deze wel goed, dus:
Welke zanger had als officiele voornamen "Jesus Christ" ?
Inderdaad. Madmaster +1quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
GG Allin, pas geleden van Neleos geleerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |