Laat Nipeng het maar niet horen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Het enige goeie wat er uit Limburg komt is vlaai.
en Iggy
't Nummer het Turnaround, maar het gaat over ene Jimmy ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Green lizzard, nummer heet Jimmy?
Supertoll!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:38 schreef TradeMarkie het volgende:
nee, nummer heet turn around
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:49 schreef koeii het volgende:
The Village People - Sex over the phone
quote:
Wie vertaalde dit nummer dan naar het Nederlands?quote:En ik zoek wanhopig, al mijn zakken na
Naar nog meer kwartjes...
Het origineel is Sylvia's mother.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Geen idee, weet ook niet wat het origineel is trouwens
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Het origineel is Sylvia's mother.
Dat is het stukje tekst dat jij ook plaatste, ik herkende het in 't Nederlands.
Sterkte jongeman.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik doe geen nieuwe trouwens. Ga even wat eten dan dan op naar Lowlands.
Voor wie het LL-topic niet volgt maar wel gaat: ik ben net gebeld (van achter de schermen aldaar) en de poorten gaan al om 2 uur open straks......
sack_blabbath +1quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oi Va Voi
Dank u.quote:
Is toch goedquote:
Nee hoor, want Maynard Keenan is gewoon ziek.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:36 schreef ranja het volgende:
Ja. Dat betekent dus dat er zo goed als niemand eerder naar huis gaat, al was het maar omdat tegelijkertijd ook Dinosaur Jr nog speelt. Dat wordt dus file zondagavond.
niet door de organisatie in elk geval aangezien ze in het kleine 'beginnende bandjes' tent staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:39 schreef belsen het volgende:
En ik denk dat de aantrekkingskracht van Dinosaur Jr. redelijk overschat wordt...
Nog niet zeker, nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:42 schreef ranja het volgende:
[..]
niet door de organisatie in elk geval aangezien ze in het kleine 'beginnende bandjes' tent staan.
en dinges ziek? nog niet zeker toch?
New York, Lowlands, Paris, Munich,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:53 schreef ranja het volgende:
M
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |