ben echt mega-zwangerquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef beefcake het volgende:
ET ik vind het zo leuk om jou hier te zien posten, je bent gewoon weer hartstikke zwangerMaar deze keer doe ik niet met je mee hoor hoop ik
TanAltijd naar als je niet ongestoord kan genieten. Ik duim voor je dat alles toch goed is.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:35 schreef E.T. het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige ben.. Randa slaapt ook met een spelende peuter
Gaat het nog steeds zo rottig?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:58 schreef piglet het volgende:
Is er trouwens iemand hier die ervaring heeft met bloedingkjes later in de zwangerschap? Ik heb er vorige week en gisteren weer last van gehad![]()
Ik maak me niet echt ongerust, want het was tot 2 keer toe na een 'lastig toiletbezoek', zeg maar. Maar fijn is anders...
Helaas welquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:55 schreef k_i_m het volgende:
Gaat het nog steeds zo rottig?. Bij mij is het weer redelijk normaal geworden na een paar van die vieze zakjes
. Overleg anders even met de huisarts, het scheelt echt heel veel ellende
.
hejje nog leuke dingen gekocht?.
uhhm....HUH?! damn lees je ff niet zie je dit!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:02 schreef lcicle het volgende:
Tup en Adore, ook jullie gefeliciteerd met de zwangerschap!! Dat alles maar goed mag verlopen
Bij mijn eerste zwangerschap hebben we het nieuws rond met 6 weken aan de familie verteld. Nu bij de tweede hebben we even gewacht.. Ik ben dit keer veel banger dat er iets mis zou gaan (gaat) dan bij de eerste. Alle spannende dingen als 'hoe gaat de zwangerschap verlopen en wat ga ik allemaal voelen' weet ik nu wel, die spanning heeft plaats gemaakt voor angst. Daarom hebben we het nu met 8,5 week ongeveer pas verteld. Kwam misschien ook een beetje door de vakantieperiode
Deze data zijn afgeleid van de eerste termijn echo, de tweede krijg ik maandag a.s.
Allemaal nogmaals dankjewel voor de lieve felicitaties! Sommigen zijn zo oprecht!Het is maar internet.. Maar toch doet het wat met je
Slaapmeisje, bij Merlijn stond 'Miko' op het lijstje. Milo vind ik er ook erg mooi bij passen, maar ik 'vrees' toch dat 'm die niet wordt
Randa_v, dan zal het wel 'Guinevere' zijn![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:28 schreef Ardenlyn het volgende:wat ben je druk donnahvh!!
Kan gewoon zien aan hoe je dingen typt dat je heel druk bent (of ik moet het al heel erg mis hebben)
Supermooie echo's!!
Als dat een teken van een aanstaande bevalling zou zijn...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:26 schreef Iksje het volgende:
En verder ben ik heerlijk hormonaal huilerig...lang kan het nu toch niet meer duren...
Ja volgende week woensdag!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:02 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Tan, heb je niet binnenkort de nieuwe echo? Heel veel sterkte alvast.
De echo was SUPER!! Lief dat je er naar vraagtquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:25 schreef Vicky het volgende:
Icicle, hoe was de echo??
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:18 schreef lcicle het volgende:
[..]
De echo was SUPER!! Lief dat je er naar vraagt
De echoscopiste deed een heel uitgebreid onderzoek waarbij we al zoveel gezien hebben. Doorsnede van het hoofdje met beide hersenhelften, het maagje was gevuld, blaas was al te zien en het hartje klopte nog steedsDe termijn meting kwam dit keer op 12wk 6dg, bij de vorige was het 2 dagen korter. Dus ik houd voor het gemak nog steeds 28 feb. 2008 aan, of zal ik er 'voor de leuk' de 29e van maken?
Haha Donna! Leuheuk he!! :pMooie echo's van jullie kindje
Ik had je nog op msn het grote nieuws willen vertellen, maar ben de laatste tijd niet veel meer online geweest. Moe en erg misselijk he.. Dat laatste is nu (bijna) over, maar dat was (voor de oplettende kijker) dus de reden dat ik op het laatste moment m'n OUD-meeting-date moest afzeggen.
ja thx en hello odlly ook!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef Lishe het volgende:
Mooie echo Donna!
(En ik meld nog even... Gewoon omdat het mijn eerste LLM dag is.... Alles rustig.![]()
![]()
)
oeh dat duurt nog ff voordat ik LLM ben danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:48 schreef Iksje het volgende:
Donna, dat slaat op Laatste Loodjes Moeders, vanaf 37w ben je dat "officieel" want vanaf dan kan de bevalling zich inzetten (en je mag ook thuis bevallen geloof ik vanaf dan)...
Onze nekplooimeting was 1,2 of 1,3 ik weet het niet meer zo goed (2 februari is ondertussen al een eeuwigheid geleden) maar alles wat onder de 3 mm zit is zeker positief.
Onze volgende echo's waren ook altijd mooi, een heel gezond kindje... dat nu dus graag blijft plakken
@ xxxKarinxxx: ik heb net je verhaal/geschiedenis even opgezocht, jij werd iets vroeger ingeleid omwille van je bloeddruk en eiwitten toch? Want ik zag als datum in dat topic nog staan 7 maart en Meike is uiteindelijk op 28 februari gekomen dan?
Je bevallingsverhaal in Z&G toen klinkt in elk geval bemoedigend, ik hoor ook vanalles over weeënstormen enzo...
Probeer me ondertussen voor te houden dat er vele vrouwen worden ingeleid en dat het wel even een 'schokje' is voor de baby, maar dat ik de rest van de weeën net zo goed doormoet als andere vrouwen, en dat ik het er ook zal moeten uitpersen... dan kan ik dus moeilijk blijven denken 'ik faal' omdat het niet spontaan begonnen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |