abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52540104
Ik had vandaag voor het eerst last van mijn rug. Veels te veel gedaan en daarna nog gekke spelletjes doen met Merlijn wat me een behoorlijke steek in mijn buik opleverde. Moet het toch echt rustiger aan doen.

Af en toen twijfel ik of het het wel goed gaat. Wil graag iets verder zijn en de kleine echt voelen zodat ik zeker weet dat het goed gaat. Vind het wel erg van mezelf. Nou ja, 3 september weer naar de vlos en de 17de echo en tot die tijd me niet zo druk maken erover denk ik maar. Wat ik wel nog steeds fijn vind is mijn harde buik 's ochtends, het plekje waar de kleine ligt voelt dan iets harder. De rest van mijn buik is dan soepel. Voelt wel fijn dat hij wel aanwezig is. Ik herken het nog uit de zwangerschap van Merlijn, fijn dat het me wel bekend voorkwam. Merlijn voelde ik rond deze tijd voor het eerst, deze laat nog op zich wachten.

Ik ben nog steeds moe, 's middags thuis altijd even slapen terwijl er door Merlijn ongein en nog meer met me uithaalt terwijl ik mijn ogen dicht heb, de gekste dingen vind ik dan bij terug. Laatst lag gewoon zijn complete serviesje in mijn armen. Meestal zit hij gewoon voor me TV te kijken. Ik voel me wel beter als mijn ogen even dicht geweest zijn.

Gisteren moesten we onze verjaardag vieren. Ik heb toen bijna iedereen even met de kinderen de deur uit was even lekker een beetje gehuild. Ik had er zo geen zin in. Geen zin in de stress, van huis aan kant en dan gasten verzorgen. Ik was zo moe toen iedereen op de stoep stond. Gelukkig is het maar twee uurtjes geweest. Ik hoefde trouwens niks te doen, want mijn man zou zorgen, maar het voelt dan vaak niet goed, het niks doen.
pi_52540539
ET ik vind het zo leuk om jou hier te zien posten, je bent gewoon weer hartstikke zwanger Maar deze keer doe ik niet met je mee hoor hoop ik

Tan Altijd naar als je niet ongestoord kan genieten. Ik duim voor je dat alles toch goed is.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_52540762
Tan,

Icicle, hoe was de echo??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52540944
Tan
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:34:43 #205
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52541081
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef beefcake het volgende:
ET ik vind het zo leuk om jou hier te zien posten, je bent gewoon weer hartstikke zwanger Maar deze keer doe ik niet met je mee hoor hoop ik

Tan Altijd naar als je niet ongestoord kan genieten. Ik duim voor je dat alles toch goed is.
ben echt mega-zwanger

Ik val zelfs in slaap met een spelende peuter om me heen (tussen 12 en 2 ofzo zit ik gewoon te knikkebollen op de bank.. Voor Saskia gaat er dan een dvd aan )
Ik ben erg blij met mijn lieve en voorzichtige peuter. Ze doet echt geen rare dingen als ze alleen beneden is, of als mama d'r ogen een paar seconden dichtheeft

de laatste zes weken van de zwangerschap gaat zij naar school.. en ik verheug me nu al op het feit dat ik dan echt een dutje kan doen als Tijn in bed ligt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:35:55 #206
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52541113
Ik zie dat ik niet de enige ben.. Randa slaapt ook met een spelende peuter
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52541297
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:35 schreef E.T. het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige ben.. Randa slaapt ook met een spelende peuter
, dat het kan he, ik heb er ook echt geen moeite mee, want gevaarlijke dingen haalt hij niet uit. Al heb ik dus met mijn slaapkop hem wel eens een doos koekjes gegeven. Dat was toen ik weer wakker was een heel slecht idee geweest. Grappig om te lezen dat ik niet de enige ben ja.
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:45:45 #208
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_52541420
hier nog 1 die slaapt met een spelende peuter. Heerlijk als ze ff bezig is ff mijn oogjes dicht. En ook hier geen gekke dingen doen voor zover ik hoor en na afloop zie. Af en toe brom ik wat en vraagt ze of ze wat mag pakken, iets lekkers of drinkene n dan stort ik weer in.

Wenneke1 hier ook zo een banden en rugpijn zie mijn eerdere berichtjes. Heel vervelend en moeilijk uit te leggen en weinig begrip om me heen. Gelukkig neemt de vk me wel serieus.

Tan heel veel sterkte met wachten dat is het moeilijkste he het wachten en totaal niet weten waar je aan toe bent en wat je te wachten staat.
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:55:15 #209
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52541790
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:58 schreef piglet het volgende:

Is er trouwens iemand hier die ervaring heeft met bloedingkjes later in de zwangerschap? Ik heb er vorige week en gisteren weer last van gehad
Ik maak me niet echt ongerust, want het was tot 2 keer toe na een 'lastig toiletbezoek', zeg maar. Maar fijn is anders...
Gaat het nog steeds zo rottig? . Bij mij is het weer redelijk normaal geworden na een paar van die vieze zakjes . Overleg anders even met de huisarts, het scheelt echt heel veel ellende .

hejje nog leuke dingen gekocht? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_52541860
Ik deed het ook hoor! Op de bank terwijl Dylan om me heen speelde of bij me zat, tv kijken. Ik deed dan wel de voor- en achterdeur op slot. Heerlijk was dat, even dutten op de bank en je peuter die je lieflijk begroet als je weer wakker wordt; 'Hee mama, ben je weer wakker?'
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_52542854
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:55 schreef k_i_m het volgende:
Gaat het nog steeds zo rottig? . Bij mij is het weer redelijk normaal geworden na een paar van die vieze zakjes . Overleg anders even met de huisarts, het scheelt echt heel veel ellende .

hejje nog leuke dingen gekocht? .
Helaas wel
Anderen ook bedankt voor de reacties. Ik denk zelf ook dat het gewoon contactbloedingen zijn hoor, maar ik wist niet dat het later in de zwangerschap terug kon komen (ken het persoonlijk alleen van het prille begin). En het is heel lang gewoon goed gegaan, zelfs bij hoge druk.

Misschien morgen inderdaad even overleggen met verloskundige of huisarts. Want pruimensap e.d. zorgde weer voor enorme krampen en een algeheel rotgevoel

Helaas niet kim, m'n zus wel schijnt Dus dat krijg ik binnenkort wel denk ik.

E.T. ik weet dat het niet altijd handig is, maar je klinkt echt heerlijk zwanger
pi_52550546
Lishe je bent een LLM. Gefeli.
mama van 3 kids!
pi_52550886
Lishe LLM woei .
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:57:15 #214
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52550891
Popples, dankjewel! Wat lief! En Jaaaaaa, ik ben 37 weken zwanger!!!!!!!! Het is ons weer gelukt!!

Piglet, ik vind het knap dat je zo rustig kunt blijven. Goed bespreken morgen!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_52551264
Jieeehoeee Lishe 37 weken is echt een mijlpaal
pi_52551285
succes met de laatste loodjes Lishe!! jeetje wat gaan die weken snel vooribj zeg...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52551984
Lishe alweer 37 weken

Tan, wat een naar nieuws en vooral dat afwachten is vreselijk zeg. Ik duim voor jullie en voor het kindje in je buik
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:56:12 #218
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52551998
Lishe - Lekker zeg 37 weken, wou wel ruilen

Randa - balen van je rug en vermoeidheid. Heb je wel een beetje extra hulp?

En dat dutten met een spelende peuter/kleuter lukt mij niet echt Lukt alleen als de TV aan staat

(iedereen bedankt voor medeleven! Lief )
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:30:02 #219
156412 hestria
erg gastvrij
pi_52552795
Tan, naar nieuws, hoop dat alles weer gewoon verdwijnt.

Lishe, nu is het aftellen he! spannend hoor

dutten word hier ook gedaan, nu heb ik het geluk dat miesje nog een middag slaapje houd (5/6 dagen per week) maar lig ook regelmatig op de bank te pitten hoor, terwijl miesje aan het spelen is. gaat allemaal goed, alleen word ik regelmatig wakker van kusjes en dekens die over me heen worden gelegd (das dan wel weer lief)
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_52553848
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:02 schreef lcicle het volgende:
Tup en Adore, ook jullie gefeliciteerd met de zwangerschap!! Dat alles maar goed mag verlopen

Bij mijn eerste zwangerschap hebben we het nieuws rond met 6 weken aan de familie verteld. Nu bij de tweede hebben we even gewacht.. Ik ben dit keer veel banger dat er iets mis zou gaan (gaat) dan bij de eerste. Alle spannende dingen als 'hoe gaat de zwangerschap verlopen en wat ga ik allemaal voelen' weet ik nu wel, die spanning heeft plaats gemaakt voor angst. Daarom hebben we het nu met 8,5 week ongeveer pas verteld. Kwam misschien ook een beetje door de vakantieperiode
Deze data zijn afgeleid van de eerste termijn echo, de tweede krijg ik maandag a.s.

Allemaal nogmaals dankjewel voor de lieve felicitaties! Sommigen zijn zo oprecht! Het is maar internet.. Maar toch doet het wat met je

Slaapmeisje, bij Merlijn stond 'Miko' op het lijstje. Milo vind ik er ook erg mooi bij passen, maar ik 'vrees' toch dat 'm die niet wordt
Randa_v, dan zal het wel 'Guinevere' zijn
uhhm....HUH?! damn lees je ff niet zie je dit!!!!
ONWIJS gaaf joh,
tof joh gefeliciteerd !!!!!
en de andere zwangeren natuurlijk ook
ow en tan veel suc6 en sterkte
ik ben vorige week geweest voor prenatale screening en ga strakjes weer voor de nekplooimeting dus weer echo maar zover ik vorige week al kon zien ziet t er goed uit!
@icicle hoever ben je nou precies dan?
ik zal er wel overheen lezen maar ben nou eenmaal beetje kippig of is het nu 8,5 wkn?

heb ff met mn webcam de fotootjes genomen want die scanner is naar den knoppen
vanmiddag dus nieuwe
gaaf trouwens die kleine was onwijs aan t jumpen tenminste het heet jumping zei die echoscopiste ,hij/zij vloog de hele vruchtzak door
haha wat een eikel ben ik , zet ik 2x dezelfde echo erop
hier is die andere...vlak voor t afzetten die 2 bultjes zijn de knietjes
pi_52554254
wat ben je druk donnahvh!!
Kan gewoon zien aan hoe je dingen typt dat je heel druk bent (of ik moet het al heel erg mis hebben)
Supermooie echo's!!
pi_52554297
Hip kind donnahvh, nu al aan het jumpen .
pi_52554426
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:28 schreef Ardenlyn het volgende:
wat ben je druk donnahvh!!
Kan gewoon zien aan hoe je dingen typt dat je heel druk bent (of ik moet het al heel erg mis hebben)
Supermooie echo's!!
ja erg he, en zo dement als een kommetje
ik vergeet echt vanalles en nesteldrang haha niet normaal
wil alles schilderen en in orde maken mja je kan maar 1 ding tegelijk he
ik ben zooo benieuwd naar vanmiddag op een site las ik net dat t ongeveer 8 cm is nu
heel apart want op de echo's van afgelopen donderdag staat 46,4 mm lijkt me dus wel heel sterk maargoe we zullen t gaan zien
pi_52554902
Mooie echo's!

Lishe LLM.

Mijn rug stelt niet zoveel voor gelukkig. Het was gisteren puur van teveel en gekke dingen doen. Stom dat ik dan eerst au moet krijgen voor ik stop. Allang blij dat het niet blijvend is. De moeiheid vind ik wel nog heel lastig. Vanavond maar weer op tijd slapen, zoals iedere dag. Ik haal de 22.00 eigenlijk nog maar zelden 's avonds..
pi_52559716
8 daagjes overtijd nu... en baby blijft rustig zitten.
Vandaag hetzelfde beeld op de monitor: baby's harttoontjes zijn heel mooi, maar geen contracties. Ook geen verdere opening, nog steeds 2cm.
Er is voorlopig afgesproken om vrijdag in te leiden, maar de kans is groot dat de gynaecologe er dan zelf niet bij kan zijn en dat het een collega (m/v) zal zijn.
Daarom twijfel ik of we niet donderdag gaan inleiden, op 10 dagen, zoals de gynaecologe zelf voorstelde.
Ik wil het kindje alle kans geven om uit zichzelf te komen, maar het ziet er niet naar uit, en ik ben vreselijk onwennig met alles wat een witte jas draagt, dus om dan nog een nieuw gezicht te zien tijdens de arbeid/bevalling...

En verder ben ik heerlijk hormonaal huilerig...lang kan het nu toch niet meer duren...
pi_52559828
Iksje een dikke knuffel en hoop met je mee dat de beeb voor vrijdag nog besluit zelf te komen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:37:42 #227
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52560042
Ah Iksje, ik duim mee dat de baby zelf komt, maar inleiden is ook zo erg niet hoor. Dus kan me best voorstellen dat je besluit tot inleiden over twee dagen,
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:02:29 #228
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52562659
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:26 schreef Iksje het volgende:

En verder ben ik heerlijk hormonaal huilerig...lang kan het nu toch niet meer duren...
Als dat een teken van een aanstaande bevalling zou zijn...

Tan, heb je niet binnenkort de nieuwe echo? Heel veel sterkte alvast.

Verder, ik rommel, jij rommelt, wij rommelen, er wordt gerommeld. Geen nieuws dus. Morgen uitgerekende datum, maar daar is Guusje vast te eigenwijs voor, dus ik reken op donderdag op zijn vroegst.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:01:36 #229
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52564530
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:02 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Tan, heb je niet binnenkort de nieuwe echo? Heel veel sterkte alvast.
Ja volgende week woensdag!

Jij veel sterkte met rommelen, niks aan is dat! Maar nog even en dan weet je niet anders meer dan dat je een baby hebt, dan lijkt die hele zwangerschap al weer zo lang geleden.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:02:13 #230
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_52566108
Iksje

Bedankt nvoor jullie boxtips trouwens, we gaan lekker op zoek naar een houten box
Hier gaat alles verder zo-zo, Net als Randa ben ik gigantisch zwanger opeens, ik heb een zwangerschapsloopje, ben druk mijn kleren aan het uitzoeken en oude troep weg te gooien.

Toch lijken de nierproblemen niet helemaal over te zijn, afgelopen vrijdag zou ik naar de VK gaan, maar kreeg dus een belletje dat ze 2 bevallingen had, dus moest het verschoven worden en moet nu vanmiddag weer. De eerste antibioticakuur is nu een week voorbij en ik heb de laatste paar dagen echt weer zoveel pijn, slaap ongeveer 16-18 uur per dag, lig de rest plat en voel me heel erg leeg en "zwaar in de benen".
Het plassen en de druk op mijn blaas doen zo;n zeer dat als ik denk naar de wc te moeten, ik ook NU moet omdat ik anders in huilen uitbarst van de pijn. Zit je eenmaal op de wc, dan komt er natuurlijk niets uit of 3 drupjes, onder het genot van een stortvloed aan pijntranen. Even naar de winkel of een rondje wandelen in de buurt zit er dus voor mij nu niet in.

Dit duurt nu al bijna 4 weken af en aan en ik ben er zat van. Zo. Ik heb het gezegd. Ik wil ook fijn naar de winkel kunnen, naar de dierentuin, leuke zwangerschaps(en baby)kleding kopen, spelen met de hond in het bos. Zonder me zorgen te maken over de pijn. De ene dag gaat beter dan de andere, maar het lijkt steeds erger te worden en ik vind het zo erg dat ik een "simpele" huishoudelijke taak zoals de afwas of een warme maaltijd koken niet uit kan voeren omdat ik gewoon niet langer dan 10 minuten op mijn benen kan staan.

Heel erg leuk is wel dat rozijntje lekker aan het gymnastieken is en ik hem nu heel duidelijk kan voelen, gister voelde Scott hem zelfs schoppen!
Bankdrukken met de placenta, benen in en uit strekken richting mijn rug en gewoon even op een skippybal door mama's buik heen rauzen als zij probeert te slapen is superleuk!

[ Bericht 2% gewijzigd door Renda op 21-08-2007 19:01:03 ]
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
pi_52566525
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:25 schreef Vicky het volgende:
Icicle, hoe was de echo??
De echo was SUPER!! Lief dat je er naar vraagt
De echoscopiste deed een heel uitgebreid onderzoek waarbij we al zoveel gezien hebben. Doorsnede van het hoofdje met beide hersenhelften, het maagje was gevuld, blaas was al te zien en het hartje klopte nog steeds De termijn meting kwam dit keer op 12wk 6dg, bij de vorige was het 2 dagen korter. Dus ik houd voor het gemak nog steeds 28 feb. 2008 aan, of zal ik er 'voor de leuk' de 29e van maken?

Haha Donna! Leuheuk he!! :p Mooie echo's van jullie kindje
Ik had je nog op msn het grote nieuws willen vertellen, maar ben de laatste tijd niet veel meer online geweest. Moe en erg misselijk he.. Dat laatste is nu (bijna) over, maar dat was (voor de oplettende kijker) dus de reden dat ik op het laatste moment m'n OUD-meeting-date moest afzeggen.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:40:57 #232
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52567114
Trouwens, wat ik gemerkt heb de afgelopen paar dagen, sinds ik di steunkousen netjes aan doe meteen na het douchen en pas vlak voor het slapen gaan uitdoe, hoef ik s nachts niet meer naar de toilet!

Dus voor de mensen die s nachts veel wandelen zou ik zeker aanraden om een (half) uurtje voor het slapen gaan even met de pootjes omhoog, en dan al wat vocht uit je systeem krijgen. Scheelt in de nachtrust
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_52568307
Ben moe en moet nog vergaderen en het zal wel niet bij een uurtje blijven, ik ga mn lijf die kant op sleuren...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:24:21 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52570453
Wat fijn Icicle, dat jullie babietje er zo goed uitzag!
En ook fijn dat je minder misselijk bent!

Zo, even nog een voor Dolly.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:59:31 #235
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52573725
Mooie echo Donna!
(En ik meld nog even... Gewoon omdat het mijn eerste LLM dag is.... Alles rustig. )
pi_52573885
@iksje, weet niet of je er iets aan hebt, maar ik ben ook ingeleid, en dat ging heel vlotjes, 9 uur aan het infuus, en om 14 uur onze mooie dochter in de armen, achteraf durf ik zelfs te zeggen dat het me is meegevallen.....

@icicle 28 februari is de allermooiste datum van het hele jaar!!!! (nl de geboortedatum van mijn dochter)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:27:32 #237
186421 Hello_Dolly
klaar als een kloontje
pi_52574795
Jullie zijn zo liehief! Bij de reactie van klein_spookje op mijn vorige post zat ik helemaal te snotteren.

Allemaal dames hier zo lekker zwanger! En Donna,wat een mooie echo's!

Tan, ik duim dat het allemaal mee valt voor jou en je kleintje.

Sinds vandaag ben ik aan de Omega-3 capsules, speciaal voor zwangeren. Eens een maandje proberen of ik er echt van opknap. (Er is in mijn lichaam nogal veel aan de hand dat Omega-3 zuren opeist, en ik vraag me af of er wel genoeg overblijft voor mijn neuro transmitters. Dus capsules slikken, en veel vette vis eten maar )
pi_52574915
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:18 schreef lcicle het volgende:

[..]

De echo was SUPER!! Lief dat je er naar vraagt
De echoscopiste deed een heel uitgebreid onderzoek waarbij we al zoveel gezien hebben. Doorsnede van het hoofdje met beide hersenhelften, het maagje was gevuld, blaas was al te zien en het hartje klopte nog steeds De termijn meting kwam dit keer op 12wk 6dg, bij de vorige was het 2 dagen korter. Dus ik houd voor het gemak nog steeds 28 feb. 2008 aan, of zal ik er 'voor de leuk' de 29e van maken?

Haha Donna! Leuheuk he!! :p Mooie echo's van jullie kindje
Ik had je nog op msn het grote nieuws willen vertellen, maar ben de laatste tijd niet veel meer online geweest. Moe en erg misselijk he.. Dat laatste is nu (bijna) over, maar dat was (voor de oplettende kijker) dus de reden dat ik op het laatste moment m'n OUD-meeting-date moest afzeggen.
je bent nog eerder uitgerekend dan ik! enne is het dit jaar nou een schrikkelaar?
die ondertitel trouwens echt
en msn tja ik ben daar ook bijna nooit meer online hoor maar onwijs gefeliciteerd iig
beter dat die misselijkheid bijna over is...hier ook! yay
wat een drama alleen nog met koken heb ik er last van mja so be it

we hebben vandaag weer een echo gehad voor de nekplooimeting en de gyn zei dat alles er super uitzag 1,6 stond er en dat schijnt dus een goed teken te zijn
dit x was ie niet aan t jumpen maar op t moment dat het echoapparaat erop kwam zag je gelijk beweging
ik wil ook zo'n apparaat ga ik de hele dag alleen maar kijken wat is dat gaaf zeg!
maar opluchting hier en waarschijnlijk worden we morgen gebeld over de totale uitslag van de prenatale screening
ow en ik las net dat iemand hier 8 dagen över tijd"liep? ik kon ff niet onthouden wie dat nou was iig
sterkte maar wel een tof idee he dat je iig volgende week gewoon je kindje in je armen hebt ff volhouden nog!
pi_52575011
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef Lishe het volgende:
Mooie echo Donna!
(En ik meld nog even... Gewoon omdat het mijn eerste LLM dag is.... Alles rustig. )
ja thx en hello odlly ook!
wat is een llm dag?
pi_52575514
Donna, dat slaat op Laatste Loodjes Moeders, vanaf 37w ben je dat "officieel" want vanaf dan kan de bevalling zich inzetten (en je mag ook thuis bevallen geloof ik vanaf dan)...
Onze nekplooimeting was 1,2 of 1,3 ik weet het niet meer zo goed (2 februari is ondertussen al een eeuwigheid geleden ) maar alles wat onder de 3 mm zit is zeker positief.
Onze volgende echo's waren ook altijd mooi, een heel gezond kindje... dat nu dus graag blijft plakken

@ xxxKarinxxx: ik heb net je verhaal/geschiedenis even opgezocht, jij werd iets vroeger ingeleid omwille van je bloeddruk en eiwitten toch? Want ik zag als datum in dat topic nog staan 7 maart en Meike is uiteindelijk op 28 februari gekomen dan?
Je bevallingsverhaal in Z&G toen klinkt in elk geval bemoedigend, ik hoor ook vanalles over weeënstormen enzo...

Probeer me ondertussen voor te houden dat er vele vrouwen worden ingeleid en dat het wel even een 'schokje' is voor de baby, maar dat ik de rest van de weeën net zo goed doormoet als andere vrouwen, en dat ik het er ook zal moeten uitpersen... dan kan ik dus moeilijk blijven denken 'ik faal' omdat het niet spontaan begonnen is.
pi_52575667
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:48 schreef Iksje het volgende:
Donna, dat slaat op Laatste Loodjes Moeders, vanaf 37w ben je dat "officieel" want vanaf dan kan de bevalling zich inzetten (en je mag ook thuis bevallen geloof ik vanaf dan)...
Onze nekplooimeting was 1,2 of 1,3 ik weet het niet meer zo goed (2 februari is ondertussen al een eeuwigheid geleden ) maar alles wat onder de 3 mm zit is zeker positief.
Onze volgende echo's waren ook altijd mooi, een heel gezond kindje... dat nu dus graag blijft plakken

@ xxxKarinxxx: ik heb net je verhaal/geschiedenis even opgezocht, jij werd iets vroeger ingeleid omwille van je bloeddruk en eiwitten toch? Want ik zag als datum in dat topic nog staan 7 maart en Meike is uiteindelijk op 28 februari gekomen dan?
Je bevallingsverhaal in Z&G toen klinkt in elk geval bemoedigend, ik hoor ook vanalles over weeënstormen enzo...

Probeer me ondertussen voor te houden dat er vele vrouwen worden ingeleid en dat het wel even een 'schokje' is voor de baby, maar dat ik de rest van de weeën net zo goed doormoet als andere vrouwen, en dat ik het er ook zal moeten uitpersen... dan kan ik dus moeilijk blijven denken 'ik faal' omdat het niet spontaan begonnen is.
oeh dat duurt nog ff voordat ik LLM ben dan
ow als ik dit allemaal lees dan zou ik willen dat t al feb/maart was
spannend spannend spannend! alle LLM-ers
pi_52582661
Ik word vandaag oom
Ben reuze benieuwd hoe het zal zijn.
Mijn schoonzus is vannacht naar het ziekenhuis gegaan, was al 2 weken overtijd.
Haar vliezen braken vannacht om 0.00 uur.
Dus het zal niet meer lang duren
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_52582711
Sorry, ik ben er even een paar daagjes tussenuit geweest dus ik heb even niet de tijd en puf om op iedereen te reageren.

Leuk -J-D-!

Met mij gaat het trouwens goed, ben wel erg moe en veel last van mijn rug maar dat hoort erbij. We zijn druk bezig nog met de laatste dingen van het kamertje en ook het geboortekaartje is in een ver stadium Al met al ben ik een erg te vreden zwangere dame
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:58:11 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52582768
Spannend JD!

Ik kan trouwens niet wachten om naar huis te gaan. Stinkie heeft heel veel in het kamertje gedaan ter voorbereiding dus ik kan als het goed is snel aan de slag met de muren. Eindelijk mijn plan uitvoeren!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:05:21 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52584215
Icicle, ik heb je erbij gezet in de lijst!
pi_52584718
Ooh BE, ik wil óók aan het kamertje beginnen... We zijn zoveel weekenden druk met andere dingen, dat het nog niet genoeg opschiet... Ik wil dat het leeg is, dan kan ik gaan schilderen .

Ik ben lekker een weekje bij mijn ouders (die na 9 weken weer terug in NL zijn) en wilde hier zo graag lekker achter het naaimachien. Zelf lakentjes maken, badcapejes, een boxkleed, een box-zak... plannen genoeg...
Helaas heb ik de stoffen die ik zoek niet kunnen vinden . Morgen weer een poging, naar de markt in Valkenswaard!

Lishe, lieve LLM!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:45:25 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52585362
Ik moet even kijken wanneer maar er staat bij mij een tripje naar de lapjesmarkt in Utrecht op de planning. Iig voor gordijnen en dan eens even verder rondkijken wat voor moois ik allemaal kan vinden.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:00:12 #248
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52585817
Spannend JD...!
Liedje, hopelijk vind je de mooiste stofjes gewoon daar!

Ennehm, ik durf het bijna niet te zeggen... Maar het rommelde hier flink vannacht. Beenweeen, kramp in buik. Na een kop thee en een warm badje zakte het (gelukkig!) weer af. Vanochtend had ik al een afspraak bij de verlos staan, dus dat kwam mooi uit. ze waarschuwde me dat het na een paar van zulke oefenpartijen ineens heel snel kan gaan. het is de 2e en Luuke was ook in een vloek en een zucht ter wereld. en ze vertelde zelfs dat als de baby er was voordat 1 van hun gearriveerd was, ik 'm gewoon op mijn buik moest leggen en dat alles dan goed zou komen.

Ben er zelf nog niet van overtuigd dat het ook echt gaat gebeuren al, maar spannend vind ik het wel....
pi_52586005
Jeutje Lishe, wat spannend!! 37 weken al, voor mij was dat toen echt een 'rustpunt'. Ik had er naar uitgekeken en gezorgd dat echt alles op die datum klaar was. Toen kon ik eindelijk weer rustig de dag door komen

Voor als het begint: HEEL VEEL SUCCES!!!
pi_52586033
Oh en Karin, dan gáán we er gewoon voor! Yahoo!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')