quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:07 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]jah dat lijkt mij absoluut raar!
Ik zie het nu ook voor mij![]()
Tis ook de 1ste zwangerschap hier. Wie weet ooit bij een 2de lach ik erom
goh, ik heb altijd gezegd dat ik over mijn datum ging gaan...Sinds de misselijkheid en de vermoeidheid over is, en zeker sinds ik het kindje voelde bewegen, heb ik alleen maar mogen genieten van mijn zwangerschap. Ik heb absoluut geen klachten meer gehad, zelfs nu heb ik nog het gevoel dat ik nog een maand zwangerschap voor de boeg heb, ipv de 9m die ik toch al ben.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:30 schreef Renda het volgende:
....
Iksje, wat is je eigen gevoel? Wanneer komt het?
Toen ik in de wachtkamer bij de gyn zat van de week, liep er een zwangere gyn-assistent rond daarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:30 schreef Renda het volgende:
Wat een mooie echo's, ik zou echt zon apparaat in huis willen om elke dag even te spieken, hebben jullie dat ook?
Leuke vraag. Ik zit dus vier weken voor de bevalling een paar dagen voor tentamens in Leiderdorp.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wij gaan trouwens 6 weken voor de uitgerekende datum nog een midweekje weg naar Gelderland (uurtje rijden ongeveer van huis). Zouden jullie dan een ziekenhuistasje mee nemen voor het geval dat? Kan tas ook klaar zetten thuis en mocht er wat gebeuren zijn mijn ouders een uurtje van ons verwijderd.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:02 schreef lcicle het volgende:
Randa_v, dan zal het wel 'Guinevere' zijn![]()
Met hoeveel weken hebben jullie een kamertje besteld en zijn jullie begonnen met klussen? Mijn handen jeuken nu al; nu ik nog beweeglijk ben, niet meer zo heel erg moe en nog geen buik heb die in de weg zit.quote:Arthur werd geboren in Tintagel, Cornwall. Hij was de zoon van Igraine en koning Uther Pendragon. Laatstgenoemde was de opperkoning van Brittannië. Uther heeft een afspraak met tovenaar Merlijn waarin hij de jongen zal opvoeden. Merlijn geeft de jongen aan edelman Ector, waar Arthur opgroeit samen met Ectors zoon Kay. Als Uther Pendragon overlijdt, zal er een nieuwe koning moeten worden benoemd. Echter, de vraag wie dit zal worden is groot. Merlijn roept daarom de hulp in van de Vrouwe van het meer. Zij geeft Merlijn een zwaard, genaamd Excalibur. Merlijn steekt het zwaard in een steen en spreekt daarbij een toverformule uit. Degene die het zwaard uit de steen kan bevrijden, zal de nieuwe koning van Brittannie worden. Het lukt Arthur om het zwaard te bevrijden en daarmee wordt hij koning voor eens en altijd. Hij trouwt vervolgens met Lady Guinevere en krijgt de Ronde Tafel cadeau. De stoelen die pm die tafel staan zijn bedoeld voor de ridders van Arthur.
Arthurs vertrouweling Lancelot wordt verliefd op zijn vrouw Lady. Ze ontmoeten elkaar in het geheim, maar worden uiteindelijk toch betrapt en verbannen. Dan komt Mordred in het verhaal voor. Hij blijkt Arthurs zoon te zijn, die hij niet-wetend heeft verwekt bij zijn halfzuster Morgaine (of Morgan). Ze kunnen het slecht met elkaar vinden en Mordred wil zijn vader van de troon stoten. Tijdens de slag bij Carnlan sterft Mordred. Ridder Bedivere krijgt van een zwaar gewonde Arthur de opdracht het zwaard Excalibur terug te brengen naar de Vrouwe van het Meer. Vervolgen wordt Arthur naar het eiland Avalon gebracht, waar hij zal rusten.
Ik heb ook bloed verloren "vanishing twin". Maar dat was een paar weken later bij mij te zien waar het vandaan kwam. Je kon op de echo zien dat het zwart /beschadigd was. Ik heb achteraf gezien niet heel erg veel vers bloed (twee dagen) verloren maar wel heel lang nog oud bloed. Heeft bijna 4 weken geduurd voor het echt weg was. Was bij mij ook vrij vroeg in de zwangerschap, net 6 weken voorbij, met 11 weken was mijn baarmoeder weer mooi geheeld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef Tan het volgende:
Vamp ik begin toch wel heel sterk te denken aan een 'vanishing twin' in jouw geval. Iemand op een ander forum heeft het ook en heeft heel lang bloed verloren in verschillende hoeveelheden (van bijna niets tot grote plas)
Volgens mij is er hier ook iemand bij wie dat mogelijk is geconstateerd toch?
Maar kan me de schrik goed voorstellen, wel fijn dat je hem/haar vrolijk hebt zien rondspartelen.
ah ok, had dat niet zien staan in OUD, en zo vaak kom ik hier niet langsquote:Op zondag 19 augustus 2007 09:39 schreef Nijna het volgende:
Ow Athmozz wat een humpie. Er is ook een Trotse Ooms en Tantes - Deel 7 topic waar je ongegeneerd kan spammen met je petekindje.
ach al die kimmen haha sorry. Ja en je bankafschriften daar kijk ik liever niet meer naar zo af en toe. Ben altijd blij als we het einde van de maand redden en dan kijk ik in de tas/kast wat er allemaal al ligt en dat ik eigelijk gewoon teveel gekocht heb weer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:07 schreef Webkim het volgende:
Sprookje, het is k_i_m die de kleertjes nog niet ziet.
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen; mijn bankafschriften zijn onderhand brulbrieven![]()
Fijn dat alles goed is met jou en je frummel. Enne, klussen in en om het huis? Doe je wel een beetje kalm aan? Schakelen jullie een aannemer in of heb je veel handige handen in je familie- en vriendenkring?
Hahaha geen tips ja wel om je baby in slaap te krijgen veel lopen dan word het lekker gewiegd maar ja dan slaap je zelf niet echt he dus toch maar die grote boswandeling. Hier is de kleine heerlijk rustig nog s nachts alleen als ik te lang op mjn buik lig krijg ik een por. En o wat een ellende als ik wakker word rond 2.00 op de een of andere manier heb ik dan altijd vreselijke honger. Maar ik ben sterk ik geef er niet aan toe draai en woel en plas nog tig keer kijk hoe lief mijn mannetje slaapt ga ff bij mijn dochtertje kijken nog een keer plassen en dan val ik gelukkig weer in slaap.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:29 schreef Renda het volgende:
bijna half 6 dus al, oh dat schiet op... Misschien is het wel lekker om gewoon om 7 uur een boswandeling te gaan maken van een paar uur en dan uitgebreid ontbijten en een hele dag door te "trekken", net als "vroeger" toen ik nog elk weekend in de kroeg zat tot 6 uur!![]()
*ik voel me zo oud en "volwassen" opeens*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |