De kans neemt aanzienlijk af na het zien van hartactiviteit maar hou er rekening mee dat het niets definitief zegt! Ik heb zelf een miskraam gehad, een week na een goede echo, en een vriendin van me is 2 dagen terug gecuretteerd ondanks een goede echo een week of wat eerder.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:03 schreef E.T. het volgende:![]()
Het hartje klopt en het is nog een langgerekt klompje cellen![]()
Ik ben minder ver dan ik dacht, ze kwam nu op 7w3d (ETA 2 april).
over 3 weken weer een echo, dan kunnen ze beter meten en kijken enzo(en dan 3 weken later weer eentje voor de nekplooimeting).
En Saskia is er van overtuigd dat ze een zusje krijgt. "nee ik hoef geen broertje, die heb ik al"
Ik vind 't nog steeds rete-spannend (hoe waren die cijfers mbt miskraam ook al weer na het zien van een kloppend hartje.. iemand die paraat?), maar ik vind 't nog steeds zooo vreselijk leuk
Toch kan ik me niet voorstellen dat er iets in mijn buik zit. Straks durf ik niet eens meer, omdat ik bang ben dat er niks zit, of dat er niks gebeurt van binnenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:02 schreef YPPY het volgende:
Bijna de echo kim, twee weken is niks.Moet je nog
?
Was ook het eerste wat ik tegen magneet zei.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:20 schreef lcicle het volgende:
Goed he Randa_v!!Ik ben stiekem heel benieuwd naar jullie namen.. Want dat gaat hier een hele zoektocht worden. Mijn oude lijstje (van Merlijn) past voor geen meter!
Nee, dat bedoel ik niet. Ik kom in mijn zoektocht naar informatie zoveel negatieve verhalen tegen, dat ik me niet voor kan stellen dat het bij mij wel in één keer goed zou gaan. Zo was ik op internet aan het zoeken toen ik net 5 weken zwanger was, omdat ik graag wilde weten wat er in die week allemaal zou gebeuren met mij en met het kind. Kom ik alleen maar ellendige verhalen tegen van bloederige miskramen en mola zwangerschappen en vrouwen die 8 miskramen achter elkaar hebben gehadquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:08 schreef YPPY het volgende:
O, maar dat had ik tot de bevalling, dat ik me niet voor kon stellen dat er een echte, echte baby in me zat.
Goede pillen dan.
Ik wil het zeker weten. Ik ben veels te nieuwsgierig om het niet te willen weten, dat zou ik nooit 9 maanden vol kunnen houdenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:46 schreef Smoezie het volgende:
Wil je weten wat het wordt, K_i_m? Als ze dat op de echo kunnen zien, wil je het dan weten?
(Zal met deze echo nog niet kunnen, toch?)
Art(h)ur?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:10 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Was ook het eerste wat ik tegen magneet zei.Hoe zou daar het broertje of zusje van Merlijn gaan heten. Aangezien wij bij Merlijn verder geen andere opties hadden, het zou hoe dan ook Merlijn geweest zijn. Was het bij de tweede wat lastiger. Moet wel zeggen dat we nu dezelfde trend aan houden als Merlijn. Dus uit hetzelfde verhaal, maar dan anders.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:57 schreef Iksje het volgende:
Het is natuurlijk ook gewoon 'raar' dat je met z'n drietjes bent, maar inderdaad, op het moment zelf gewoon genieten en niet aan die derde denken
Bij mij ging dat dus niet meer (er niet aan denken) op het moment dat ik van de dokter hoorde 'het hoofdje ligt in je bekken, maar het beweegt nog als ik er tegenaan duw'. Ik kreeg er meteen een beeldvorming bij en toen tsja, you know...
quote:Draagtijd van huisdieren en vee in dagen
Diersoort gemiddelde duur
Hamster 16 dagen
Muis 18-23 dagen
Rat 21-23 dagen
Konijn 30-32 dagen
Kat 58-63 dagen
Hond 63 dagen
Cavia 63-70 dagen
Leeuw 110 dagen
Varken 114 dagen
Geit 150 dagen
Schaap 150 dagen
Nijlpaard 7 maanden
Rund 280 dagen
Paard 336 dagen
Dolfijn 12 maanden
Ezel 12 maanden
Walvis 12 maanden
Olifant 18-22 maanden
quote:
aan de andere kant...een olifant...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:15 schreef Webkim het volgende:
Ik was vanmorgen op kraamvisiteEven heerlijk met een klein frummeltje in mijn armen gezeten.
Damn, waarom duurt een zwangerschap zo lang..?! Een hamster kan het in twee weken af!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:45 schreef lcicle het volgende:
[..]
AhwwwDankjewel Neuk, DeLiedje en Iksje!
Tan, ik hoop met je mee op het beste.. Niet leuk zo'n uitslag. Toch hoop ik dat je een paar mooie beelden hebt gezien!
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:30 schreef Renda het volgende:
Oh, wat betreft de sex...
IK WIL OOK SEX!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond de box heel handig. Ze zijn idd best duur. Jij woont in Amerika? Anders zou ik zeggen, kijk eens op marktplaats.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:11 schreef Renda het volgende:
Oh, vraagje aan de ervaren moeders onder ons![]()
Hebben jullie een houten box voor je kleintje? Hoe handig/onhandig is dat ding in de praktijk? Hoe lang gebruik je dat ding eigenlijk echt? En hoeveel gebruik je hem?
De reden dat ik dat vraag is omdat ik hier voor een leuke prijs nergens houten boxen kan vinden, alleen van die halfbakken campingbedjes die ze hier als box bestempelen, van stof, met wieltjes en lijkt me niet erg stevig voor een opstaande, springende, schreeuwende, slaande ect oefenende dreumes. (oppashorrorverhalen)
Als campingbedje zullen we het toch niet gaan gebruiken, dus om hem met die gedachte te kopen lijkt me ook niet super.
voorbeeld (goedkoopste, 50 dollar)
[afbeelding]
Op sites als Ebay enzo kom ik ook niet veel verder. De houten boxen die ik vind zijn over de 200 dollar en alleen via het net te bestellen.
Dus, help!![]()
Het gaat eigenlijk best goed, het weer werken valt me aardig mee (scheelt ook dat ik maar halve dagen werk denk ik hoor, maar ik zag er best tegenop zo na de vakantie...).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:30 schreef Renda het volgende:
Nijna, hoe gaat het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |