abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:12:00 #51
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52416874
Ardenlyn wat een mooie echo!!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:17:02 #52
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52417035
Hier ook mijn echo's (foto van de foto, dus niet duidelijk), ik krijg nog meer foto's, maar die gaan eerst in het dosier voor de echo volgende week.

Links een zijaangezicht, rechts zie je de vergrote nieren duidelijk in beeld:

Een armpje en de ribben:
pi_52417163
Thanx
Wasserwunderland
  Jubileum moderator donderdag 16 augustus 2007 @ 11:25:38 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52417272
ET wat fijn Een kloppend hartje

Tan, Eva had en heeft nog steeds een gestuwde nier en een terugstroom zoals ze dat noemen. Er is uitgebreid onderzoek naar gedaan in het VU maar omdat het voor Eva zo'n belasting is zulke onderzoeken hebben we afgesproken dat we pas iets gaan doen eraan als ze duidelijk problemen krijgt. Ze heeft tot op heden nog nooit een urineweginfectie gehad ( *afklopt* ) dus tot nu toe geen noodzaak tot verder ingrijpen.

Ardelyn wat leuk!! Gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52417325
@Tan: Ook hele mooie echo's!! (mijne is ook foto van een foto) Wel balen van de niertjes zeg.
Ik hoop dat het allemaal goed komt.

@Kim: In het begin vond ik het ook onwijs langzaam gaan de tijd. Dagen kunnen onwijs lang duren.
Ik hoop dat de tijd voor jouw snel gaat.

@DaviniaHR: Misschien filmpje kijken oid? Of tja die kast opruimen
pi_52417916
Gefeliciteerd Icicle. Echt leuk Krijgen we nog meer foto's.

Tup ook gefeliciteerd.

Kloppende hartjes zijn goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52418074
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:03 schreef E.T. het volgende:

Het hartje klopt en het is nog een langgerekt klompje cellen

Ik ben minder ver dan ik dacht, ze kwam nu op 7w3d (ETA 2 april).

over 3 weken weer een echo, dan kunnen ze beter meten en kijken enzo (en dan 3 weken later weer eentje voor de nekplooimeting).

En Saskia is er van overtuigd dat ze een zusje krijgt. "nee ik hoef geen broertje, die heb ik al"

Ik vind 't nog steeds rete-spannend (hoe waren die cijfers mbt miskraam ook al weer na het zien van een kloppend hartje.. iemand die paraat?), maar ik vind 't nog steeds zooo vreselijk leuk
De kans neemt aanzienlijk af na het zien van hartactiviteit maar hou er rekening mee dat het niets definitief zegt! Ik heb zelf een miskraam gehad, een week na een goede echo, en een vriendin van me is 2 dagen terug gecuretteerd ondanks een goede echo een week of wat eerder.
Ik duim voor je dat je je klompje cellen zn best doet en blijft plakken
Saartje
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:55:34 #58
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52418123
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:56:12 #59
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52418144
@Lois, dank je voor de uitleg. Ik heb bij Jessai de onderzoeken ook opgegeven met een jaar, ik vond het té erg (die vaccuümbak en het infuus etc.)
Ik hoop ook echt dat dit nog overgaat vóór de bevalling want ik zie erg tegen die onderzoeken op.
pi_52418336
Bijna de echo kim, twee weken is niks. Moet je nog ?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:07:05 #61
14746 k_i_m
pi_52418483
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:02 schreef YPPY het volgende:
Bijna de echo kim, twee weken is niks. Moet je nog ?
Toch kan ik me niet voorstellen dat er iets in mijn buik zit. Straks durf ik niet eens meer, omdat ik bang ben dat er niks zit, of dat er niks gebeurt van binnen . Het kotsen is over, dankzij pillen van de huisarts. Ik ga van het weekend maar eens kijken of ik ermee kan stoppen.
In my life
Why do I smile
pi_52418510
O, maar dat had ik tot de bevalling, dat ik me niet voor kon stellen dat er een echte, echte baby in me zat.
Goede pillen dan.
*OUD heilige*
pi_52418578
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:20 schreef lcicle het volgende:
Goed he Randa_v!! Ik ben stiekem heel benieuwd naar jullie namen.. Want dat gaat hier een hele zoektocht worden. Mijn oude lijstje (van Merlijn) past voor geen meter!
Was ook het eerste wat ik tegen magneet zei. Hoe zou daar het broertje of zusje van Merlijn gaan heten. Aangezien wij bij Merlijn verder geen andere opties hadden, het zou hoe dan ook Merlijn geweest zijn. Was het bij de tweede wat lastiger. Moet wel zeggen dat we nu dezelfde trend aan houden als Merlijn. Dus uit hetzelfde verhaal, maar dan anders.
pi_52418613
Eerste wat ik dacht na de bevalling, toen de oudste tussen m`n benen omhoog werd gehouden en op m`n buik werd gelegd 'waar komt die baby nou weer vandaan?' Ik vind het ook eigenlijk maar iets Sci-Fi-achtigs dat er gewoon een hele baby in mijn buik groeit
Saartje
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:14:52 #65
14746 k_i_m
pi_52418695
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:08 schreef YPPY het volgende:
O, maar dat had ik tot de bevalling, dat ik me niet voor kon stellen dat er een echte, echte baby in me zat.
Goede pillen dan.
Nee, dat bedoel ik niet. Ik kom in mijn zoektocht naar informatie zoveel negatieve verhalen tegen, dat ik me niet voor kan stellen dat het bij mij wel in één keer goed zou gaan. Zo was ik op internet aan het zoeken toen ik net 5 weken zwanger was, omdat ik graag wilde weten wat er in die week allemaal zou gebeuren met mij en met het kind. Kom ik alleen maar ellendige verhalen tegen van bloederige miskramen en mola zwangerschappen en vrouwen die 8 miskramen achter elkaar hebben gehad . Inmiddels zoek ik niks meer, maar heb ik 2 mooie boeken gekocht. Dat is een stuk beter voor mijn gemoedsrust .

Het is eigenlijk net als je te lang meeleest met het tweede streepjestopic. Op een gegeven moment lijkt het alsof er nooit meer iemand uit zichzelf zwanger wordt.
In my life
Why do I smile
pi_52418882
Niet te veel lezen Kim, je bent nu zwanger en je kunt het toch niet meer veranderen. Hoe het ook gaat met de inhoud van je buik. Voor mijn gevoel was ik pas zwanger na de echo (met 12 weken) omdat toen de miskraam kans zoveel kleiner was. Dan wordt het ook realistischer. Denk je dat je je na de echo minder zorgen gaat maken?
*OUD heilige*
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:26:10 #67
14746 k_i_m
pi_52419048
Ja, als ik gezien heb dat er iets levends zit wel. Het is alleen een beetje een tegenvaller dat je na de euforie van de positieve test het 2 maanden lang zelf maar moet uitzoeken. Ik durf ook niks te kopen of echt blij te zijn, dus ik hang me nog al op aan die magische datum en echo.
In my life
Why do I smile
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:40:35 #68
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_52419567
ET gefeliciteerd met een mooi kloppend hartje
alle nieuwe zwangere gefeliciteerd.
pi_52419713
Wil je weten wat het wordt, K_i_m? Als ze dat op de echo kunnen zien, wil je het dan weten?
(Zal met deze echo nog niet kunnen, toch?)
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:51:35 #70
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52419876
Wat een mooie echo's zijn er voorbij gekomen.

Tup, gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:59:56 #71
14746 k_i_m
pi_52420105
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:46 schreef Smoezie het volgende:
Wil je weten wat het wordt, K_i_m? Als ze dat op de echo kunnen zien, wil je het dan weten?
(Zal met deze echo nog niet kunnen, toch?)
Ik wil het zeker weten. Ik ben veels te nieuwsgierig om het niet te willen weten, dat zou ik nooit 9 maanden vol kunnen houden . Maar dat kunnen ze nog laaaaang niet zien .
In my life
Why do I smile
pi_52420227
[quote]Op donderdag 16 augustus 2007 11:01 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Tijdens de bevalling geen harde buik gehad?? Maar een harde buik is toch in principe hetzelfde als een we, maar veel minder krachtig en pijnloos??

Ik had vanaf wee 1 alleen maar rugweeen en mij buik was helemaal soepel. Hoe wat en waarom weet ik niet maar was wel zo. Hij spande wel aan tijdens een wee maar niet heel erg en ook niet pijnlijk. Bleef eigenlijk gewoon soepeltjes...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52420233
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:10 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Was ook het eerste wat ik tegen magneet zei. Hoe zou daar het broertje of zusje van Merlijn gaan heten. Aangezien wij bij Merlijn verder geen andere opties hadden, het zou hoe dan ook Merlijn geweest zijn. Was het bij de tweede wat lastiger. Moet wel zeggen dat we nu dezelfde trend aan houden als Merlijn. Dus uit hetzelfde verhaal, maar dan anders.
Art(h)ur?
Hardloper.
IG @webkim
pi_52420265
Mooie echo's hier voor zien komen net... Leuk dat jullie weten wat het wordt Ardenlyn
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52420424
Heb toch even een persoonlijke vraag voor diegene die de baby voelen.
Durf het bijna niet te vragen maar doe het toch.

Hebben jullie ook dat het een beetje raar is om sex te hebben?
Laatst hier gebeurde het ineens dat hij zich omdraaide in m'n buik terwijl we bezig waren. Erg raar.
Vind het ook raar omdat mijn buik dikker is maar vooral omdat hem nu duidelijk voel bewegen.
Vindt het zwanger zijn echt helemaal super maar dit is iets wat ik errug wazig vindt

Weet niet echt hoe ik het precies moet uitleggen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:34:43 #76
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52420959
Ardenlyn, je gevoel klinkt erg bekend. Hoor je wel vaker. Maar ja, andere optie is om dan 20 weken (ongeveer) geen sex te hebben... Ik denk dat het belangrijk is om te polsen bij je partner wat hij ervan vindt. En het kan het kind echt geen kwaad (behalve als je placenta voor de uitgang ligt, want die kan dan gaan bloeden, maar dat terzijde).
Ach, en misschien vindt hij het wel oneindig sexy dat zijn kind er tussen zit. Je weet maar nooit!

Ben vandaag totaal lusteloos. Het liefst kruip ik weer mijn bedje in, maar dan slaap ik vannacht niet meer, dus zal wel wakker blijven. Vraag me niet hoe. En dan al die mensen die dan "gezellig" willen afspreken... Heb er helemaal geen puf voor! Ze bedoelen het lief en aardig, maar heb er even helemaal geen ruimte voor. Is ingewikkeld allemaal. Want zo huis zitten is ook niet alles, maar toch. En het is zo ondankbaar om maar te schelden op hoe naar en frustrerend het is, zeker als je weet dat er mensen zijn die er (bijna) alles voor zouden geven om dit mee te maken, dus dan voel je je daar weer schuldig over, waardoor je nog vrolijker wordt. Wederom, hormonen zijn een feest!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_52422947
Tan: ik hoop dat alles meevalt en dat je met het volgende onderzoek meer duidelijkheid krijgt!

Ook ik heb afgelopen maandag de 20 weken echo gehad. Was van te voren wat zenuwachtiger dan gedacht. Aan de ene kant had ik heel sterk de gedachte van 'gewoon leuk naar je kindje kijken en dan krijgen we het geslacht te horen', aan de andere kant speelt het toch ook door je hoofd dat er wat mis kan zijn.

We hadden gelukkig een geduldige echoscopiste en een eigenwijze baby (hadden wij meer tijd om te kijken..). De baby lag in de meest onmogelijke houdingen en net als de echoscopiste iets in beeld had en beter wilde gaan bekijken draaide de baby weer Alles was in orde...alleen de foto's (een stuk of 7...) zijn net een legpuzzel. Op de ene foto hebben we een stuk been met voet, op de andere de romp, weer op de volgende het hoofdje Echt een duidelijke totaalfoto zat er niet in
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_52423456
Leuk weer al die echo's...
ET, ook bij mij zeiden ze dat de kans op een miskraam een heel stuk verkleinde als je al een kloppend hartje hebt gezien/gehoord. Dat was op 6w3d.

Tan, balen dat jouw echo niet helemaal geruststelde. Ondanks dat je er ergens rekening mee hield, is het toch een domper om te horen.

Vanochtend een half uurtje 'aan de monitor' (denk dat dat hetzelfde is als de CTG)... met twee banden om de buik het babyhartje luisteren en kijken of er contracties waren.
Baby besluit voorlopig om in zijn warme coconnetje te blijven, wat vriendlief absoluut maar zenuwachtiger en zenuwachtiger maakt.
Heb dus nog steeds harde buiken af en toe (ook als ik niks zit te doen zoals nu) en af en toe een zeurderig menstruatie-achtig gevoel maar dat is ook alles. Nog steeds 2 cm opening.
Dindsdag weer aan de monitor als baby zich dan nog niet gemeld heeft, en dan wordt er een datum geprikt om in te leiden.

Ow, en wat betreft de seks... naast het lage libido stopte dat hier toen ik van de dokter te horen kreeg dat de baby bibi lag (beweeglijk in bekken ingedaald). Het leek me toch maar vreemd dat m'n vriend daar tegenaan zou liggen stoten en hijzelf had ondertussen schrik om iets in gang te zetten door de seks...
Overleg tussen jullie is wel belangrijk, het is natuurlijk voor elk koppel anders...
pi_52424855
Begrijp mij niet verkeerd. Ben niet bang dat er iets gebeurd met de baby maar het idee is gewoon raar dat je op dat moment met z'n 3en bent. En vooral nu ik hem duidelijk voel bewegen is het helemaal raar.
We zijn absoluut niet bang dat wij ons kindje pijn oid doen.

Mijn man die vind sex hebben geen probleem en is totaal niet bang maar beide vinden het wel raar als bv mijn buik aan geraakt word op zo'n moment. Stel kindje beweegd ineens

Ik weet dat ik er teveel mee bezig ben op dat moment en dat ik gewoon moet gaan genieten maar het is behoorlijk wennen
En gelukkig kan ik er heel goed over praten met m'n man

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2007 15:50:21 ]
pi_52425112
Het is natuurlijk ook gewoon 'raar' dat je met z'n drietjes bent, maar inderdaad, op het moment zelf gewoon genieten en niet aan die derde denken

Bij mij ging dat dus niet meer (er niet aan denken) op het moment dat ik van de dokter hoorde 'het hoofdje ligt in je bekken, maar het beweegt nog als ik er tegenaan duw'. Ik kreeg er meteen een beeldvorming bij en toen tsja, you know...
pi_52425410
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:57 schreef Iksje het volgende:
Het is natuurlijk ook gewoon 'raar' dat je met z'n drietjes bent, maar inderdaad, op het moment zelf gewoon genieten en niet aan die derde denken

Bij mij ging dat dus niet meer (er niet aan denken) op het moment dat ik van de dokter hoorde 'het hoofdje ligt in je bekken, maar het beweegt nog als ik er tegenaan duw'. Ik kreeg er meteen een beeldvorming bij en toen tsja, you know...
jah dat lijkt mij absoluut raar!
Ik zie het nu ook voor mij

Tis ook de 1ste zwangerschap hier. Wie weet ooit bij een 2de lach ik erom
pi_52425664
Ik was vanmorgen op kraamvisite Even heerlijk met een klein frummeltje in mijn armen gezeten.
Damn, waarom duurt een zwangerschap zo lang..?! Een hamster kan het in twee weken af!
quote:
Draagtijd van huisdieren en vee in dagen
Diersoort gemiddelde duur
Hamster 16 dagen
Muis 18-23 dagen
Rat 21-23 dagen
Konijn 30-32 dagen
Kat 58-63 dagen
Hond 63 dagen
Cavia 63-70 dagen
Leeuw 110 dagen
Varken 114 dagen
Geit 150 dagen
Schaap 150 dagen
Nijlpaard 7 maanden
Rund 280 dagen
Paard 336 dagen
Dolfijn 12 maanden
Ezel 12 maanden
Walvis 12 maanden
Olifant 18-22 maanden
Hardloper.
IG @webkim
pi_52425846
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:06 schreef Webkim het volgende:

[..]

Art(h)ur?
.
pi_52426048
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:34 schreef DaviniaHR het volgende:

*knip*
en anders bel je ons even, misschien dat Tinuviel wel even langs wil komen en een filmpje wil pakken
pi_52426307
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:15 schreef Webkim het volgende:
Ik was vanmorgen op kraamvisite Even heerlijk met een klein frummeltje in mijn armen gezeten.
Damn, waarom duurt een zwangerschap zo lang..?! Een hamster kan het in twee weken af!
aan de andere kant...een olifant...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_52426446
Ik zag vandeweek dat een van mijn hennetjes zit te broeden. Samen broeden Alleen die trut is er in 21 dagen mee klaar
Saartje
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:25:02 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52427864
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:45 schreef lcicle het volgende:

[..]

Ahwww Dankjewel Neuk, DeLiedje en Iksje!

Tan, ik hoop met je mee op het beste.. Niet leuk zo'n uitslag. Toch hoop ik dat je een paar mooie beelden hebt gezien!
Gefeliciteerd!
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2007 @ 17:37:43 #88
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_52428237
Icicle wat lees ik nu? Wat een ontzettend leuk nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd Ik ben ook erg benieuwd naar de naam van het brusje van Merlijn. Als het een jongetje wordt, kun je hem natuurlijk ook Milo noemen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_52429285
Deepfreeze welkom thuis .
Tup, van harte!
E.T. kloppend hartje , wauw!
Ardenlyn, lekker blijven zwijmelen hoor .
K_i_m, straks lijkt de tijd een stuk harder te gaan hoor, tenminste dat vond ik!
Tan, ik moest even goed kijken bij die eerste foto, kon het gezichtje al niet ontdekken, maar nu wel de nieren zijn dat die donkerdere plekken rechts net boven dat witte (ruggengraat?)? Armpje is duidelijk, zo bijzonder dat zo'n mensje in je buik toch al zo compleet is ondanks dat het nog een end moet groeien .
Tearsong, fijn dat de 20 wkn echo goed was! Lekker eigenwijs beebje.

LLM, nog even succes met die laatste loodjes.
Fake it till you make it...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 18:30:52 #90
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_52429646
Wat een mooie echo's, ik zou echt zon apparaat in huis willen om elke dag even te spieken, hebben jullie dat ook?
Tan,
klein_spookje, hoe ging je werkdag?
Icicle gefeliciteerd!
Tup, gefeliciteerd!

K_I_M dat onwerkelijke gevoel heb ik nog steeds, ondanks de echo en het horen van het hartjehet is af en toe opeens dat besef "verrek ik ben echt zwanger" als ik wat voel bewegen.
Nijna, hoe gaat het met jou?
Iksje, wat is je eigen gevoel? Wanneer komt het?

Oh, wat betreft de sex...
IK WIL OOK SEX!
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:11:57 #91
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_52430705
Oh, vraagje aan de ervaren moeders onder ons
Hebben jullie een houten box voor je kleintje? Hoe handig/onhandig is dat ding in de praktijk? Hoe lang gebruik je dat ding eigenlijk echt? En hoeveel gebruik je hem?

De reden dat ik dat vraag is omdat ik hier voor een leuke prijs nergens houten boxen kan vinden, alleen van die halfbakken campingbedjes die ze hier als box bestempelen, van stof, met wieltjes en lijkt me niet erg stevig voor een opstaande, springende, schreeuwende, slaande ect oefenende dreumes. (oppashorrorverhalen )
Als campingbedje zullen we het toch niet gaan gebruiken, dus om hem met die gedachte te kopen lijkt me ook niet super.
voorbeeld (goedkoopste, 50 dollar)

Op sites als Ebay enzo kom ik ook niet veel verder. De houten boxen die ik vind zijn over de 200 dollar en alleen via het net te bestellen.
Dus, help!
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:17:01 #92
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52430845
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:30 schreef Renda het volgende:

Oh, wat betreft de sex...
IK WIL OOK SEX!

En voor de nieuwe zwangren uiteraard van harte gefeliciteerd!!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_52431264
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:11 schreef Renda het volgende:
Oh, vraagje aan de ervaren moeders onder ons
Hebben jullie een houten box voor je kleintje? Hoe handig/onhandig is dat ding in de praktijk? Hoe lang gebruik je dat ding eigenlijk echt? En hoeveel gebruik je hem?

De reden dat ik dat vraag is omdat ik hier voor een leuke prijs nergens houten boxen kan vinden, alleen van die halfbakken campingbedjes die ze hier als box bestempelen, van stof, met wieltjes en lijkt me niet erg stevig voor een opstaande, springende, schreeuwende, slaande ect oefenende dreumes. (oppashorrorverhalen )
Als campingbedje zullen we het toch niet gaan gebruiken, dus om hem met die gedachte te kopen lijkt me ook niet super.
voorbeeld (goedkoopste, 50 dollar)
[afbeelding]

Op sites als Ebay enzo kom ik ook niet veel verder. De houten boxen die ik vind zijn over de 200 dollar en alleen via het net te bestellen.
Dus, help!
Ik vond de box heel handig. Ze zijn idd best duur. Jij woont in Amerika? Anders zou ik zeggen, kijk eens op marktplaats.
Wij konden er 1 lenen van vrienden. Met la en op wielen. Erg handig. Ik weet niet meer hoe lang ze er precies in heeft gezeten. Minder dan 1 jaar iig.
In een campingbedje wilde Kim absoluut niet.
pi_52431335
ben moe, sjacherijnig en ja, ik wil ook sex whahhaaa

davinia, als jouw guusje niet eeuwig blijft zitten, dan doet ons frummelke het wel... ook frummel is na 2 weken terug vast te hebben gelegen weer omhoog gekropen... voelde dinsdag al dat hij hoger zat, en ja hoor, weer helemaal boven de bekkeningang... een meid? die net als moeders geen richtingsgevoel heeft??? kweet niet

hoop dat frummel zich nog wel bedenkt, hoop toch thuis te bevallen... maar ja, als frummel zo eigenwijs blijft dan mag het helaas niet... (en het beloofd wat... )

ik zag nieuwe zwangeren! gefeliciteerd!!

sorry dat ik niet zoveel kom... voel me verder goed, alleen heb niet zo heel veel zin in computeren...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:52:41 #95
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52433521
Tup, gefeliciteerd!

Icicle, leuk dat we hier weer een beetje kunnen meegenieten van jouw zwangerschap
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52433768
Oh, Renda woont niet in Nederland
Ik wilde net blij tegen je gaan jubelen dat er op www.gratisoptehalen.nl in elk geval één houten box staat. Voor niets dus. Maar daar heb jij dus weinig aan. Misschien iemand anders hier?
pi_52434448
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:30 schreef Renda het volgende:
Nijna, hoe gaat het met jou?
Het gaat eigenlijk best goed, het weer werken valt me aardig mee (scheelt ook dat ik maar halve dagen werk denk ik hoor, maar ik zag er best tegenop zo na de vakantie...).
Begin wat meer moe te worden en mn buik (of beeb?) protesteert wel eens, maar ik heb eigenlijk weinig te klagen, gelukkig .

Vandaag een moeder van een van mn peuters die zei: Oh ben je zwanger... (die had me ook al ruim 6 wkn niet gezien ivm vakantie, maar goed...).

Box staat inmiddels ook, maar nu heb ik 1 verkeerd blokje om de bodem op te hogen . Gaan we dus maar even mee terug een dezer dagen (kan ik gelijk nog even kwijlen boven de babykleertjes , goed excuus wel he , ik denk dat ik maar even zonder manlief ga, hahaha).
Fake it till you make it...
pi_52435583
ik ben eigenlijk wel benieuwd... wanneer hebben jullie aan je familie en vrienden verteld dat er een baby op komst is?
hebben jullie direct de telefoon gepakt toen de 2e streep zichtbaar werd, of heb je het de eerste paar weken geheim gehouden?
pi_52435787
ik heb het mijn vriendinnen meteen verteld. Mijn ouders/schoonouders/zus pas met een week of 7 end e rest van de familie met een week of 11.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52436101
Eerste keer een paar dagen na de test, toen was ik 4 weken en 5 dagen. Laatste keer was ik om en nabij de 5 weken, wist het toen nog niet zeker hoever ik was. Het was al algemeen bekend dus we moesten wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')