abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:24:50 #151
103793 kozakken
Living the life
pi_52523203
hello_dolly
Het hartje klopte
Lastig he, die onzekere tijd. Wel zwanger, maar niet zoveel voelen en alles is zo spannend.
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:02:19 #152
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52524354
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:14 schreef Hello_Dolly het volgende:
Ik lees hier wel mee, maar voel me nog steeds niet zo zwanger
Afgelopen donderdag een termijnbepalingsecho gehad. Het echoapparaat gaf aan dat het vruchtje negen dagen jonger was dan wijzelf berekend hadden Over drie weken daarom een nieuwe echo.
Er was ondanks heel vaag beeld wel te zien dat het een intacte zwangerschap is, en het hartje sloeg luid en duidelijk. Alsof het kindje even duidelijk wilde maken dat het toch echt bestaat.
Dat willen ze meestal
Ik kan het me voorstellen, hoor! Maar wacht maar af: als 'het' eenmaal kan schoppen en slaan, zal het steeds duidelijk willen maken dat het toch echt bestaat
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:02:45 #153
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52524369
Even een egoberichtje tussendoor, ben net terug van de VK en heb eens doorgevraagd naar de afwijking die is gevonden, en hij/zij blijkt niet alleen een vergrote blaas en nieren te hebben, maar ook cysten in de nieren.
Op zich hoeft dat niets te betekenen, maar het feit dat hij/zij de blaas niet leegde gedurende het onderzoek is een minder goed teken. Het is ook iets anders dan bij Jessai destijds, hij had geen cysten, voor zover ik weet (maar dan had ik het me wel herinnerd, het staat ookniet in het dagboek dat ik destijds bijhield).

Zoeken op internet word je niet blij van, ik lees bijna geen geruststellende verhalen Nu probeer ik wel positief te blijven, maar de horrorverhalen die ik lees maken het wel erg moeilijk (van enge operaties vlak na de geboorte tot overlijden tijdens de zwangerschap )

Volgende week woensdag krijg ik een uitgebreide echo en dan hoop ik meer te weten dan de onzekerheden waar ik nu in verkeer.
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:06:07 #154
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52524447
Gadver Tan! Wat een narigheid! En wat duurt zo'n week dan lang .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_52524682
Tan wat vervelend en niet teveel lezen want dan raak je alleen maar overstuur. Een dikke knuffel voor jou...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:16:05 #156
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_52524709
Tan wat een naar bericht...wat naar ook dat je nog tot volgende week moet wachten voor een echo gemaakt kan worden en je mogelijk wat meer duidelijkheid hebt!
pi_52525154
Tan, wat ontzettend naar dat ze je niet gelijk duidelijkheid kunnen verschaffen en dat je dan een week moet wachten voor je ergens anders een uitgebreide echo krijgt. Ik hoop voor je dat het mee zal vallen en dat het gewoon goed en makkelijk te behandelen valt. Probeer niet te veel van die horrorverhalen te lezen want anders draai je door.
pi_52525383
Voor Tan!

Onwijs klote voor je.
Ik hoop dat alles volgende week goed komt lijkt mij heel erg naar zoiets.
En lees inderdaad niet teveel.
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:49:00 #159
56471 pinquit
oh my lama!
pi_52525506
gets Tan.. daar word je inderdaad gewoon niet blij van.
sterkte met een week wachten
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:49:07 #160
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52525508
Dank allen voor het medeleven

@Faja, er is geen duidelijkheid te geven omdat het twee kanten op kan gaan: de cysten verdwijnen nog voor de geboorte en er blijkt verder niks aan de hand, maar het kan ook zijn dat de cysten vermeerderen of vergroten en gezond nierweefsel in verdrukking brengen waardoor de nier uiteindelijk zijn fuctie verliest en afsterft. Omdat er in beide nieren cysten zitten is dat niet echt een prettig vooruitzicht.

Ik hou me vast aan de gedachte dat het regelmatig voorkomt dat die cysten gewoon weer verdwijnen. Belangrijk is dat ik voldoende vruchtwater blijf houden, dat is namelijk een goede indicator voor de werking van baby's nieren.
pi_52525598
Gaan ze dan misschien wekelijks straks een echo maken om te kijken of die cystes ook daadwerkelijk groeien dan of heb je nog geen idee van een behandelplan? Misschien is het wel mogelijk om net als een cyste in/op de eierstokken de cystes in de nier aan te prikken en leeg te zuigen/laten lopen. Ik duim gewoon voor je dat het goed komt en dat je op de echo volgende week goed kan zien wat er allemaal scheelt (of juist liever niet scheelt).
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:57:52 #162
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52525727
Tan Hopelijk komt het allemaal goed!
Verder sluit ik me aan bij de vorige posts.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_52525857
Tan wat een onzekerheid en narigheid. veel sterkte met wachten op de volgende echo.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_52525910
Tan, wat naar... sluit me ook aan bij alle vorige posts... veel sterkte!
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:05:24 #165
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52525918
Tan, wat een vreselijke onzekere rottijd heb je nu.

Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:30:19 #166
103793 kozakken
Living the life
pi_52526534
Tan..
-Van dichtbij gezien dat voor de geboorte cysten te zien waren, onzekerheid, en nu is 't kindje 11 mdn en zijn de cysten bijna helemaal vanzelf opgelost-
-disclaimer: zegt niets over jullie kindje enzo, maar mss even tegenwicht tegen iets teveel googlehoror -
pi_52526702
Tan, veel sterkte met deze onzekerheid en nare vooruitzichten. Blijf van google af!!!
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:43:09 #168
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52526806
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:52 schreef Faja-Lobi het volgende:
Gaan ze dan misschien wekelijks straks een echo maken om te kijken of die cystes ook daadwerkelijk groeien dan of heb je nog geen idee van een behandelplan? Misschien is het wel mogelijk om net als een cyste in/op de eierstokken de cystes in de nier aan te prikken en leeg te zuigen/laten lopen. Ik duim gewoon voor je dat het goed komt en dat je op de echo volgende week goed kan zien wat er allemaal scheelt (of juist liever niet scheelt).
Volgende week gaan ze alleen vaststellen wat er daadwerkelijk aan de hand is. Op deze echo bij de VK waren de cysten goed te zien en de blaas was erg groot. Volgende week gaan ze kijken of de blaas dan wel leeg is (=goed teken) en hoe groot de cysten precies zijn en hoeveel er per nier zitten. (leek nu op twee per nier), ook meten ze wederom de grootte van de nier.

Afhankelijk van die uitkomsten krijg ik regelmatig een echo en blijf ik ook bij de gyn onder controle (vooral om te kijken of er genoeg vruchtwater is (= ook goed teken), maar als het allemaal mee lijkt te vallen en ik me geen zorgen hoef te maken dan misschien nog een keertje met een week of 32 (dat was bij Jessai zo, maar die had geen cysten) en op het eind, maar blijf ik gewoon bij de VK.
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:44:35 #169
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52526839
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef kozakken het volgende:
Tan..
-Van dichtbij gezien dat voor de geboorte cysten te zien waren, onzekerheid, en nu is 't kindje 11 mdn en zijn de cysten bijna helemaal vanzelf opgelost-
-disclaimer: zegt niets over jullie kindje enzo, maar mss even tegenwicht tegen iets teveel googlehoror -
Ja, zulke verhalen vertelde de VK ook, daar hou ik me maar aan vast.

Dank je, ik ben dol op positieve verhalen, en ik blijf verder van google af
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:49:33 #170
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52526952
O nee Tan! Wat een naar bericht.... Idd.. niet zo googlen hoor...wordt je toch niet vrolijk van!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_52527221
Tan, wat griezelig. sterkte met het wachten en ik duim mee dat die cystes snel vanzelf zullen oplossen.

Icicle, ik zag net ergens het leuke bericht dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:08:54 #172
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52527472
Och lieve Tan.... Wat een enorme domper is dit. Wat zul je in spanning zitten.
Heel veel sterkte...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:14:53 #173
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52527634
Tan, hier zit je gewoon niet op te wachten. Je wilt gewoon een roze wolk en geen onzekerheid. Zo'n week duurt dan idd zo lang. Sterkte.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_52527826
Goed nieuws Dolly.

Eng is dat Tan. Ik weet er niet veel van, maar hoop dat je snel een positievere echo te zien krijgt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52527867
Bah Tan wat eng. Sterkte
pi_52527958
Tan, wat vreselijk, zo'n nieuws..
Ik heb jou hier leren kennen als een hele sterke positieve vrouw en hoop dat ook dat je dit bericht sterk en enigszins positief kunt benaderen. Heel veel sterkte!

Dankjewel bixister!!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:29:58 #177
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52528054
Dankje Icicle - en de anderen natuurlijk.

Ik hou me vast aan positieve verhalen plus dat er in de andere organen geen afwijkingen zijn gevonden (= goed teken vwb allerlei syndromen waarbij cystenieren veel voorkomen zoals Downsyndroom) en het feit dat de VK vrij nuchter blijft.
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:49:35 #178
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52528512
Jeetje Tan, wat een vervelend nieuws Heel veel sterkte (vooral ook met de onzekerheid deze week doorkomen!)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_52528626
Tan
Wat een naar bericht... Sterkte! Hopelijk komt het allemaal goed...
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:17:55 #180
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52531409
Tan, Sterkte met afwachten.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:13:46 #181
3011 E.T.
pi_52533175
Bah, dit gedeelte van zwanger zijn was ik al weer vergeten (ja, nu al)..
Ik moet eten koken en voel me bij het idee al beroerd
*bleeeeeeehhhhhh*

Gelukkig duurt dat maar een paar weken, daarna zijn de ergste scherpe randjes er wel vanaf
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:16:06 #182
14746 k_i_m
pi_52533243
Oh, dat heb ik ook! Dan is het klaar en dan heb ik geen honger meer .
In my life
Why do I smile
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:17:20 #183
3011 E.T.
pi_52533278
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:16 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dat heb ik ook! Dan is het klaar en dan heb ik geen honger meer .
En dan met lange tanden 3 happen eten .. en 's avonds gaan er vervolgens nog 4 boterhammen met hagelslag naar binnen
pi_52533295
Pfff...Tan... Wat kan een week dan lang duren he?! Sterkte met geduld moeten hebben en ik hoop mee dat alles mee valt! Dat het gewoon een monster is en je nu al de stuipen op t lijf jaagt, zonder dat er iets aan de hand is... Die straks met een bebloed hoofd binnen komt strompelen en dat het dan tomatenketjup blijkt te zijn enzo.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:18:46 #185
3011 E.T.
pi_52533319
Maar vandaag wacht ik echt tot Swets thuis is; hij mag het eten verzorgen
Als ik maar niet boven een pan spinazie hoef te staan
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:21:14 #186
14746 k_i_m
pi_52533398
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:17 schreef E.T. het volgende:

[..]

En dan met lange tanden 3 happen eten .. en 's avonds gaan er vervolgens nog 4 boterhammen met hagelslag naar binnen
Ja, en ijs, en fruit en koekjes . Eigenlijk bijna alles, als het maar niet naar warm eten ruikt .
In my life
Why do I smile
pi_52533400
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef E.T. het volgende:
Bah, dit gedeelte van zwanger zijn was ik al weer vergeten (ja, nu al)..
Ik moet eten koken en voel me bij het idee al beroerd
*bleeeeeeehhhhhh*

Gelukkig duurt dat maar een paar weken, daarna zijn de ergste scherpe randjes er wel vanaf
heel herkenbaar!! Had ik in het begin ook heel erg.Ben er nu redelijk vanaf en ga vanavond lekker koken.

Vandaag is ons jochie zo fijn aan het bewegen Even op bed gaan liggen en hij was me ineens aan het schoppen zo gaaf

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2007 17:22:56 ]
pi_52534216
He Tan brrrr. Hopelijk geeft de echo meer duidelijkheid volgende week... en dan liefst in positieve zin natuurlijk !
Fake it till you make it...
pi_52534250
Ik heb al tijden totaal geen inspiratie om te koken, geen zin ook. Zit vaak met lange tanden te eten, maar als we dan nog een toetje ofzo hebben gaat dat er wel weer aardig in... .

Op het moment voelt het alsof mn halve lunch nog ongeveer in mn keel hangt, dus ik geloof dat we het vanavond maar simpel houden
Fake it till you make it...
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:29:26 #190
3011 E.T.
pi_52535064
Man en dochter hebben zitten spullen in de pasta met spinazie-roomsaus..
Ik hield het bij een beetje pasta en een appel
En een bak vol bananenyoghurt
pi_52537800
Tan wat een nare onzekerheid zeg! Ik ga heel hard voor je duimen dat het allemaal reuze meevalt En inderdaad maar even van google afblijven tot je meer duidelijkheid hebt.

De avondeten perikelen komen me erg bekend voor Helaas is het bij mij deze keer niet helemaal over gegaan na de eerste periode

Is er trouwens iemand hier die ervaring heeft met bloedingkjes later in de zwangerschap? Ik heb er vorige week en gisteren weer last van gehad
Ik maak me niet echt ongerust, want het was tot 2 keer toe na een 'lastig toiletbezoek', zeg maar. Maar fijn is anders...
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:12:21 #192
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52538242
Kleine bloedingen na toiletbezoeken noemen ze contactbloedingen. Komt door de kracht die je op de onderkant zet, dat er een vaatje kan knappen. Had ik ook, althans, dat is het enige wat ze er bij mij van konden maken. Zolang je je kindje goed blijft voelen, zal het niet veel spannender zijn dan dat, toch?

Wat betreft etensvoorkeuren, rood vlees, jusgeuren hoeven nog steeds niet, verder gaat alles er eigenlijk wel weer in, gelukkig.

Vandaag weer gekeurd door vlos. Even mijn hart gelucht, gelukkig heeft ze zelf drie kinderen gehad, dus kon ze begrijpen hoe ik me voel. En Guusje was nog steeds/alweer niet ingedaald. Toen vertelde de vlos dat als hij niet goed indaalt (laag blijft), dat hij dan dus kennelijk geen zin heeft om naar buiten te komen. Dus zo lang hij blijft hiphoppen, hou ik die buik. (Op zich ook wel relevant voor Gwennert, want bij haar was hij (zij?) er ook weer uit geflupst.)
Ach, de 24e is ook een mooie datum.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:13:18 #193
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52538276
Piglet het hóeft helemaal niets te betekenen maar ik kan me voorstellen dat het je toch niet helemaal lekker zit. Je kan altijd je vlos bellen hoor!

Tan sterkte. Ik hoop dat je heel snel alleen maar positieve berichten hoort! Logisch dat je je toch wat ongerust maakt, nogmaals sterkte!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_52538895
tan heel veel sterkte.

et hier ook heel herkenbaar.
mama van 3 kids!
  Jubileum moderator maandag 20 augustus 2007 @ 20:34:36 #195
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52539124
He verdorie Tan, dit is geen leuk bericht! Hou je taai
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52539129
* Webkim klapt al de hele avond dubbel van de buikpijn.
Als ik mijn hand op mijn buik leg, op mijn navel, daar op die plek krampt het zo verschrikkelijk...
Reden tot ongerustheid?
Hardloper.
IG @webkim
pi_52539301
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:34 schreef Webkim het volgende:
* Webkim klapt al de hele avond dubbel van de buikpijn.
Als ik mijn hand op mijn buik leg, op mijn navel, daar op die plek krampt het zo verschrikkelijk...
Reden tot ongerustheid?
het kunnen gewoon "groeipijnen' zijn... Maar waarom niet even een belletje naar de verloskundige?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:45:16 #198
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52539440
Tan, wat een naar bericht. Ik hoop dat deze week omvliegt en dat je snel gerust gesteld kunt worden. Heel veel sterkte....

Webkim, ik heb geen idee wat het is. Kun je misschien voelen of het 'in' je buik is, de kramp, of iets wat je herkent als darmkramp. Of een soort van spierpijn?

Nog 1 nachtje en dan ben ik nen officiele LLM. Ein-de-lijk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_52539661
Tan, wat enorm schrikken zeg. Ik brand een kaarsje voor je en hoop op een goede echo volgende week.

Hoe is het verder met alle dames hier. I know ik meld me niet zo heel vaak meer, maar dat komt omdat ik het ontzettend druk heb op het werk en bijna niet meer achter de pc zit en thuis een kleintje heb met een flinke verkoudheid en last van de kiesjes. Zo zielig, maar het zijn de laatste vier dus ik heb goede hoop dat het snel voorbij is.

Verder gaat het goed. Bijna 20 weken alweer. Nog maar een week en dan hebben we de grote echo en weten we wat het gaat worden. Ik ben benieuwd of mijn gevoel ook dit keer weer klopt.

Hebben meerdere mensen hier ook ontzettend veel last van de banden en de rug??? Ik word er af en toe een beetje murw van dat ik steeds pijn heb.
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:04:59 #200
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52540066
Tan, wat een onzekerheid zo zeg, wat rot! Heel veel sterkte met wachten en ik hoop op goed nieuws!

Dolly, ik hoop voor je dat je je vlug een beetje vrolijker en zwangerder mag voelen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')