ah ok, had dat niet zien staan in OUD, en zo vaak kom ik hier niet langsquote:Op zondag 19 augustus 2007 09:39 schreef Nijna het volgende:
Ow Athmozz wat een humpie. Er is ook een Trotse Ooms en Tantes - Deel 7 topic waar je ongegeneerd kan spammen met je petekindje.
ach al die kimmen haha sorry. Ja en je bankafschriften daar kijk ik liever niet meer naar zo af en toe. Ben altijd blij als we het einde van de maand redden en dan kijk ik in de tas/kast wat er allemaal al ligt en dat ik eigelijk gewoon teveel gekocht heb weer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:07 schreef Webkim het volgende:
Sprookje, het is k_i_m die de kleertjes nog niet ziet.
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen; mijn bankafschriften zijn onderhand brulbrieven![]()
Fijn dat alles goed is met jou en je frummel. Enne, klussen in en om het huis? Doe je wel een beetje kalm aan? Schakelen jullie een aannemer in of heb je veel handige handen in je familie- en vriendenkring?
Hahaha geen tips ja wel om je baby in slaap te krijgen veel lopen dan word het lekker gewiegd maar ja dan slaap je zelf niet echt he dus toch maar die grote boswandeling. Hier is de kleine heerlijk rustig nog s nachts alleen als ik te lang op mjn buik lig krijg ik een por. En o wat een ellende als ik wakker word rond 2.00 op de een of andere manier heb ik dan altijd vreselijke honger. Maar ik ben sterk ik geef er niet aan toe draai en woel en plas nog tig keer kijk hoe lief mijn mannetje slaapt ga ff bij mijn dochtertje kijken nog een keer plassen en dan val ik gelukkig weer in slaap.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:29 schreef Renda het volgende:
bijna half 6 dus al, oh dat schiet op... Misschien is het wel lekker om gewoon om 7 uur een boswandeling te gaan maken van een paar uur en dan uitgebreid ontbijten en een hele dag door te "trekken", net als "vroeger" toen ik nog elk weekend in de kroeg zat tot 6 uur!![]()
*ik voel me zo oud en "volwassen" opeens*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |