abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:58:22 #126
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52486714
Webkim, hier zijn de kamertjes beide keren pas best laat ingericht enzo. omdat het me anders veel te lang duurde voordat die frummel erin ligt.
Rnda, ik ben nieuwsgierig nu!

Sinds een week hier echt zwangerschapkwaaltjes. En ik vind er niks aan. maagzuur, moe, rugpijn, die dingen waar ik van droomde toen ik nog niet zwanger was. Ik heb nu helemaal in mijn hoofd dat baby vast eerder komt, want ja, nog minstens 3,5 week met dit rondlopen....
en nu de leuke kant... Over 3 nachtjes ben ik een LLM. Ik heb zo vaak meegejompeld hier, gewenst dat ik ook ooit mocht nog... En nu is het bijna zover! Woei!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:12:04 #127
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52487036
Wat spannend he Lishe
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_52487394
Bijna een LLM Lishe, .
Ik hoop dat je niet nog minstens 3,5 week met die klachten hoeft rond te lopen .

Ik zei net tegen manlief: over een maand of 2 hebben we ons eigen "poep-, plas-, huil-, drink- en slaapfabriekje" hier in huis. Aan de ene kant kan ik niet wachten, aan de andere kant... brrrr ik vind het wel spannend allemaal hoor.
Ik liet manlief gisteren de kleertjes zien die ik had gekocht en hij had zoiets van: straks zit daar gewoon een kindje van ons in . Heel bijzonder .
Fake it till you make it...
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:09:02 #129
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52488154
Ik liep vandaag met mijn moeder over een markt en ze zegt op een gegeven moment, "oh, kijk wat een leuke kleertjes!" Dus ik kijk, kijk nog een keer, zie niks wat ik zou passen. Wijst ze naar babykleertjes. Dat zie ik dus echt nog niet he? . Ik zie wel ineens overal leuke knuffels en speelgoed, maar babykleertjes loop ik gewoon straal voorbij .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 19 augustus 2007 @ 08:56:43 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52494536
Whehehe k_i_m, dat komt, echt... En dan zie je niks anders meer. En de ene helft is superleuk/gaaf/geweldig en de andere helft is natuurlijk bij lange na niet goed genoeg voor jouw kleine spruit.

Hier is alles nog ik.
BEeb doet het prima zo in mijn buik hier in Zuid-Afrika. Ik word wel regelmatig gewaarschuwd door iedereen dat ik rustig aan moet doen, maar ik merk ook wel dat als ik te veel heen en weer loop dat ik dan een harde buik krijg dus dat fluit me wel terug.
Gisteren van 8 tot 10 uur 's avonds gewerkt, maar de laatste 4 uur heerlijk op mijn kont gezeten dus iedereen was helemaal bezorgd, maar ik heb me prima vermaakt en ik slaap nog steeds prima ook.

Vandaag op de helft van mijn verblijf hier, en als ik dan stinkie aan de telefoon heb die bezig is het kamertje met schuren etc. dan wil ik wel weer heel graag terug hoor.

Oh, de vlucht viel trouwens 100% mee, ik heb 3 films gekeken en veel geklept met mijn collega's en toen waren die 11,5 uur zo om.

Lishe, dat van dat hopen op kwaaltjes herken ik wel, ik hoop voor je dat het maar eventjes duurt nog.
pi_52494624
bedankt voor de reacties op mijn vraag.
hier zijn we er nog niet over uit wanneer we het familie en vrienden gaan vertellen,
wil er nog mee wachten, terwijl ik het graag nu aan iedereen wil vertellen.
dus ik ben bang dat ik nog een paar weken smoesjes moet blijven verzinnen waarom ik niet meer rook, waarom ik elke keer zo moe ben, waarom ik niet gezellig een glaasje wijn drink in het weekend....
pi_52494687
het is niet mijn kindje, maar ik ben er wel frequent bij; mijn eerste petekindje!
ik vind em best lief (3 weekjes op de foto)
[img][/img]

[ Bericht 11% gewijzigd door Athmozz op 20-08-2007 13:25:36 ]
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52494744
K_i_m ik sluit me aan bij BE, dat komt echt .

BE, wat zit je weer een end weg, 11,5 uur vliegen brrr jij liever dan ik.

Ow Athmozz wat een humpie. Er is ook een Trotse Ooms en Tantes - Deel 7 topic waar je ongegeneerd kan spammen met je petekindje .

Liatris, lastig he als je het aan iedereen zou willen vertellen en het toch nog even stil wilt (?) houden...
pi_52494767
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 09:39 schreef Nijna het volgende:
Ow Athmozz wat een humpie. Er is ook een Trotse Ooms en Tantes - Deel 7 topic waar je ongegeneerd kan spammen met je petekindje .
ah ok, had dat niet zien staan in OUD, en zo vaak kom ik hier niet langs
(maar ik ga em toch laten staan )
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52494919
Lekker laten staan hoor .
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:59:28 #136
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_52496264
Grrr probeer al sinds gister te reageren en iedere keer klapt de verbinding er uit. Dus nog maar een poging.

Vrijdag bij de vk geweest. En alles was goed. Baarmoeder groeit goed komt op de juiste aantal weken uit ondanks al het afvallen. Daar hoefde ik me geen zorgen om te maken.
Het hartje was wat moeilijk te horen doordat ze iedere keer wegzwom. Dus de vk heeft haar in de houtgreep of houdgreep genomen en toen was het even te horen maar een hoop tegenwerking daar binnen.
Ze was trouwens niet echt blij met het advies van de bedrijfsarts en ik moet het goed in de gaten houden en als het niet gaat weer de ziektewet in zodat het niet onnodig erger word omdat de beste man niet weet wat ik voel. En anders moet ik het via haar en of de huisarts regelen.

Webkim wees maar blji dat je de kleertjes nog niet spot het gaat je alleen maar HEEL VEEL geld kosten zodra je ze wel iedere keer ziet.
Het kamertje was bij Mara vrij laat af en kon ik door de rugklachten niets doen behalve iedereen allemaal dingen laten doen en aangeven wat ik wil en hoe.
Nu is het kamertje al gewit de spullen staan er in en de kasten zijn ingeruimd alles meot nog wel gewassen owrden. nu nog de decoratie en dan is het klaar.

Be wat fijn dat het allemaal goed gegaan is op de vlucht en dat je het daar allemaal goed red. Nog ff en je kan het kamertje echt zien.

De nesteldrang is hier toegeslagen alles meot schoon en af. Eindelijk goedkeurig voor een tweede hypoteek erbij want we willen begin volgend jaar het dakterras laten maken en het dak word ook vernieuwd de rest van de centjes daar gaan we de laatste dingen van het huis voor doen. De wc beneden en de tegels in de badkamer en dan ook nog onze slaapkamer helemaal doen. En dat allemaal voordat ik ga bevallen zodat alles mooi en schoon is. Dus kom maar op met de centjes.
pi_52496386
Sprookje, het is k_i_m die de kleertjes nog niet ziet.
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen; mijn bankafschriften zijn onderhand brulbrieven

Fijn dat alles goed is met jou en je frummel. Enne, klussen in en om het huis? Doe je wel een beetje kalm aan? Schakelen jullie een aannemer in of heb je veel handige handen in je familie- en vriendenkring?
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:25:27 #138
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_52496665
Lieve Mona (ja, die was het toch? )
Ik ben morgen 18 weken zwanger, het is hier nu 5 uur 's ochtends(zondag ja!), de baby is al vanaf gisteravond 10 uur (zaterdagavond ja!) aan het draaien, hutsen, flatsen, springen, gymnastieken, bobsleeen en weet ik het veel allemaal nog meer in mijn buik en ik kan niet langer in bed blijven liggen of stil blijven zitten zonder mijn man nog gestoorder te maken dan dat hij al van mij en al dat zwangerschapsgehupsel wordt!
Heb jij een oplossing voor me?
Lieve zoentjes van een anoniempje

(mav, iemand nog een goede tip buiten de gebruikelijke hete thee met melk erin en andere ouderwetse oma hulpmiddeltjes om baby en mezelf in slaap te krijgen binnen nu en zeg maar hmmmm, 10 minuten? )
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:29:16 #139
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_52496753
bijna half 6 dus al, oh dat schiet op... Misschien is het wel lekker om gewoon om 7 uur een boswandeling te gaan maken van een paar uur en dan uitgebreid ontbijten en een hele dag door te "trekken", net als "vroeger" toen ik nog elk weekend in de kroeg zat tot 6 uur!

*ik voel me zo oud en "volwassen" opeens *
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:54:56 #140
82727 klein_spookje
pi_52500642
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:07 schreef Webkim het volgende:
Sprookje, het is k_i_m die de kleertjes nog niet ziet.
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen; mijn bankafschriften zijn onderhand brulbrieven

Fijn dat alles goed is met jou en je frummel. Enne, klussen in en om het huis? Doe je wel een beetje kalm aan? Schakelen jullie een aannemer in of heb je veel handige handen in je familie- en vriendenkring?
ach al die kimmen haha sorry. Ja en je bankafschriften daar kijk ik liever niet meer naar zo af en toe. Ben altijd blij als we het einde van de maand redden en dan kijk ik in de tas/kast wat er allemaal al ligt en dat ik eigelijk gewoon teveel gekocht heb weer.

En klussen in huis daar is de man voor. Mijn man is erg handig en maakt veel zelf de kasten hier en het dressoir en het wiegje dat doet ie zelf.
Dak laten we doen dat is met vve geregeld en het terras ja er moet veel gebeuren een binnen trap moet er komen en we willen dan wel meteen een grote vaste geen vliering trap zodat de kindjes straks beide zelf omhoog en omlaag kunnen. Dat laten we maken maar plaatsen en het terras doet hij zelf met mijn broertje. En ik ik ga met kids lekker naar mijn moeder hihi en doe het leuke werk daarna plantjes, kleurtjes, tafeltje, hangmatje en dan genieten in de zomer joehoe.
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:59:07 #141
82727 klein_spookje
pi_52500762
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:29 schreef Renda het volgende:
bijna half 6 dus al, oh dat schiet op... Misschien is het wel lekker om gewoon om 7 uur een boswandeling te gaan maken van een paar uur en dan uitgebreid ontbijten en een hele dag door te "trekken", net als "vroeger" toen ik nog elk weekend in de kroeg zat tot 6 uur!

*ik voel me zo oud en "volwassen" opeens *
Hahaha geen tips ja wel om je baby in slaap te krijgen veel lopen dan word het lekker gewiegd maar ja dan slaap je zelf niet echt he dus toch maar die grote boswandeling. Hier is de kleine heerlijk rustig nog s nachts alleen als ik te lang op mjn buik lig krijg ik een por. En o wat een ellende als ik wakker word rond 2.00 op de een of andere manier heb ik dan altijd vreselijke honger. Maar ik ben sterk ik geef er niet aan toe draai en woel en plas nog tig keer kijk hoe lief mijn mannetje slaapt ga ff bij mijn dochtertje kijken nog een keer plassen en dan val ik gelukkig weer in slaap.

Dus hup lopen. En pff de hele nacht doorhalen gaap nee dat gebeurt straks weer met de nachtvoedingen. Maar niet meer om te stappen. Hier word het steeds burgelijker, kindje, katten, vouwwagen, warm eten koken (iedere avond) kind lief op de grond aan het kleuren, sinterklaas vieren opeens aandacht voor pasen en paastakken enz. Dus nee doorhalen en stappen
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:47:17 #142
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52502007
Jeetje, Klein_spookje, dat lijkt me heftig zo'n verbouwing als je zwanger bent!
Enneh, wat mocht je allemaal doen afgelopen donderdag op je werk?

Ik denk dat ik maar vind dat Guusje de 24e komt. Want 30% komt voor de uitgerekende datum, 4% komt op de uitgerekende datum, maar die schrappen we, want daar is hij veeeel te eigenwijs voor, en 70% komt op of na de uitgerekende datum. Dus ongeveer 2 dagen na de uitgerekende datum zal dan wel 50%-50% zijn, toch? Eigenwijs of niet, we zijn wel standaard, dus we gaan maar voor de 24e. is en stuk rustiger dan iedere dag zeggen "hij komt morgen" en dan weer s ochtends wakker worden met een rustige buik en alles verder nog binnen.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:51:12 #143
82727 klein_spookje
pi_52502104
davinaiaHR
Dat wachten duurt lang he. Mara kwam exact een week later was zondag uitgerekend en zondag een week later kwam ze.

Dat klussen laat ik vooral doen hoor. En wat ik kan doe ik en wat niet gaat gaat niet en dan ga ik lekker zitten en de mannen voorzien van voedsel en drinken.

Wat ik op mijn werk mocht doen. Ja naschoolse opvang. Kinderen vermaakte zich prima, dus heb veel gezeten en gelopen om wat af te wisselen, bij het eten gezeten (maar dat doen ze ook allemaal zelf, wat geknutseld en maar weer naar huis. Dus niet echt veel.
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:14:50 #144
186421 Hello_Dolly
klaar als een kloontje
pi_52510694
Ik lees hier wel mee, maar voel me nog steeds niet zo zwanger
Afgelopen donderdag een termijnbepalingsecho gehad. Het echoapparaat gaf aan dat het vruchtje negen dagen jonger was dan wijzelf berekend hadden Over drie weken daarom een nieuwe echo.
Er was ondanks heel vaag beeld wel te zien dat het een intacte zwangerschap is, en het hartje sloeg luid en duidelijk. Alsof het kindje even duidelijk wilde maken dat het toch echt bestaat.
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:24:40 #145
82727 klein_spookje
pi_52511039
Hello dolly,
Hier bleek het kindje/vruchtje 4 wk jonger dan de berekening van ons en de vk. Gelukkig klopte het hartje goed en bleek bij de volgende echo dat het kindje goed gegroeid was. Maar wel bleef de datum dus die 4 wk vroeger staan dus ipv 10 november ben ik nu 10 december utigerekend.

Succes meid
pi_52520419
Toch een fijne uitslag Dolly Of voel je je er niet gerust onder?
Wat was de termijn als ik vragen mag?

Wij mogen strakjes weer
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_52521712
Goeiemorgen...
Even een dipje...ik ben nog maar 1 weekje overtijd en nooit ongeduldig geweest, nooit geroepen 'ik wil er van af etc'
Toch wil ik bevallen, ik wil mijn kindje voelen, ruiken, verzorgen...

Ik ben gewoon ook 'bang' voor het inleiden. Als er morgenvroeg geen vordering te merken is aan de monitor, dan wordt daarvoor waarschijnlijk een datum geprikt.
Inleiden voelt voor mij aan alsof mijn lichaam faalt...alsof het zelf niet in gang kan schieten, niet kan doen wat het hoort te doen...

Ik weet hoe dwaas dit klinkt, als ik het zo allemaal lees, maar toch voelt het zo aan... hormonen zeker?

[ Bericht 10% gewijzigd door Iksje op 20-08-2007 10:17:18 ]
pi_52521918
Iksje je moet het niet zo zien dat je lichaam faalt hoor! Je kan het ook zo zien dat je beeb het gewoon te lekker heeft binnen en dus een handje geholpen moet worden. Jij zorgt tegoed voor hem/haar dus waarom zou hij/zij het warme huisje verlaten.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52523110
Iksje, misschien krijg je nu dan ook wel wat haast nu dat inleiden voor de deur staat...
Het is geen falen, beeb heeft het blijkbaar nog goed binnen.
Hopelijk komt de bevalling toch vanzelf op gang in de komende dagen Succes met de laatste loodjes.
pi_52523129
Iksje
Niet te druk maken hoor, je lichaam faalt niet, wat mibos zegt, je beeb heeft het gewoon heerlijk daarbinnen... Probeer er wat ontspannen in te zitten, dat is iig beter voor het nog spontaan opkomen van de weeën!
makkelijk gezegd, k weet het... moet mezelf nog maar eens zien over 3 maand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')