http://nl.wikipedia.org/wiki/Jozef_Rulofquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:58 schreef teknomist het volgende:
Wie is Jozef Rulof?
zolang uw trots geen arrogantie wordt denk ik dat je goed zitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:52 schreef Spellmeista het volgende:
hoeveel procent trots moet ik dan zijn? om precies het geluk te verkrijgen wat mij menselijk maakt?
grensverleggend?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:08 schreef Loppe het volgende:
Char aanhangers?
zijn werk is grensverleggend en daarom moeilijk te aanvaarden
Nope, ik niet...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:58 schreef stonecoldcrazy het volgende:
naar mijn mening is zijn werk just plain bollocks.. laat me raden jullie zijn vast cker ook char aanhangers..![]()
LoL, jij ook al?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:28 schreef WinterWolvin het volgende:
Daar heb ik een boek van. De Kringloop der ziel.
heb hem alleen nog niet gelezen
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:58 schreef stonecoldcrazy het volgende:
naar mijn mening is zijn werk just plain bollocks.. laat me raden jullie zijn vast cker ook char aanhangers..![]()
nu bevooroordeel jij mij ik verklaar hier helemaal niemand voor gek, ik ben zelf ook uiterst actief in deze scene maar irriteer mij mateloos aan figuren als rulof, vooral de standpunten die hij innam jegens zelfdoding geeft aan dat hij een enorm irrationele denker is geweest, en voel me nu enigzins beledigt aangezien ik mij hier altijd heb opengestelt voor zulke zaken ik nu afgeschildert word als een of andere kortzichtige randdebiel, nogmaals ik heb niemand voor gek verklaart, het enige wat ik heb gezegt voor alle duidelijkheid, rulofs boeken zijn naar mijn opinie de grootste bollocks die ik ken..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:10 schreef Fionn het volgende:
[..]
En nee, hier ook geen char. wat mij betreft kan het best wat minder met de oordelen. Mensen gek verklaren omdat ze nou eenmaal anders denken of in dingen geloven die jij niet zo ziet... je kan het natuurlijk ook op een wat redelijker manier brengen.....Misschien de Tru faq (nog?) es lezen...
laat ik het zo stellen ik sta open voor heel veel op paranormaal gebied maar ben gewoon absoluut het niet eens met met rulofs standpunten, ik volg een veel gematigdere denkwijze op dit gebied, sommige dingen gaan mij gewoon echt te ver..quote:
jah hoe zit dat nou precies.. jij kan me dat wel uitleggen als die hard fan he?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:52 schreef Loppe het volgende:
mja, verder dan zijn standpunten kan je niet gaan, ik neem aan dat je op de holocaust doelt?
dan is ie gewoon een fucking racist..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:36 schreef Loppe het volgende:
Wat ik eruit opgemaakt heb, is dat de joden hun karma zo slecht was doordat ze Jezus nooit als zoon van God aanvaard hebben en zo eigenlijk zichzelf in de nesten gewerkt hebben.
trots? hebben wij dan het ras gesticht dat Nederlander is gaan heten? Klets dan niet zo dom goser...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:47 schreef Loppe het volgende:
Jozef Rulof is de grootste Nederlander aller tijden. Sterker nog, na Jezus is hij de grootste mens aller tijden. En ik als Vlaming zeggende dat een hollander na Jezus de grootste mens was, wil ook wel iets zeggen.
Lees zijn boeken en wees verdorie trots op jullie eigenheid.
snap uberhaupt nie waarom jij met trots komt aanzuilen dan..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:56 schreef Loppe het volgende:
off topic
ok loppe mag ik je nomineren voor de grootste fascistische uitspraak op fok van 2007..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:26 schreef Loppe het volgende:
Holocaust had kosmische betekenis net als de komst van Jezus.
neej jij zit gewoon de jodenvervolging goed te praten..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:57 schreef Loppe het volgende:
Bestaat er een goed en kwaad? Brengt het kwade geen evolutie?
En aub denk er eens even over na voor je post.
WTF heeft evolutie te maken met wat mensen "goed" en "kwaad" vinden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:57 schreef Loppe het volgende:
Bestaat er een goed en kwaad? Brengt het kwade geen evolutie?
En aub denk er eens even over na voor je post.
rot opquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:54 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
jah dat probeer ik de hele tijd al te zeggen..![]()
dat uit het kwade goede dingen voortkomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:00 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
WTF heeft evolutie te maken met wat mensen "goed" en "kwaad" vinden.
Ja, maar evolutie is gewoon een natuurverschijnsel. Die heeft er schijt aan wat mensen "goed" of "kwaad" vinden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:18 schreef Loppe het volgende:
[..]
dat uit het kwade goede dingen voortkomen
's Heerenberg, waar je idool geboren is, ligt helemaal niet in Holland, maar in de Achterhoek! Niet gaan schelden hoor!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:47 schreef Loppe het volgende:
Jozef Rulof is de grootste Nederlander aller tijden. Sterker nog, na Jezus is hij de grootste mens aller tijden. En ik als Vlaming zeggende dat een hollander na Jezus de grootste mens was, wil ook wel iets zeggen.
Lees zijn boeken en wees verdorie trots op jullie eigenheid.
Waarom?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
dan is ie gewoon een fucking racist..![]()
nog steeds geen reden om ze te vergassen, dan moeten een heel groot deel van de christelijke stromingen en een hele boel moslims ook vervolgen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waarom?
De joden zelf zetten zichzelf neer als het uitverkoren volk en doen hun uiterste best om als volk apart te blijven staan van alle andere volken, waar ze op neerkijken. Onze held borduurt alleen voort op hun eigen uitspraak: "Zijn bloed kome over ons en onze kinderen."
Ik wil niet zeggen dat ik nu meteen een volgeling ben, maar niet alles wat hij zegt is onzin en hem loos beschuldigen helpt ook al niet verder.
Hitler was een visionair? Zes miljoen Joden vergassen heeft een hoger doel gediend?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:21 schreef Loppe het volgende:
maatschappelijke evolutie? éénmaking Europa?
ze zitten de hele holocaust geoon goed te praten hier..quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:32 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hitler was een visionair? Zes miljoen Joden vergassen heeft een hoger doel gediend?
Denk even na.
uw tweede vraag is terechtquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:32 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hitler was een visionair? Zes miljoen Joden vergassen heeft een hoger doel gediend?
Denk even na.
Met deze opmerking maak je het ook voor mij te bont...quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:16 schreef Loppe het volgende:
Het gaat om karma, de joden hebben zich 2000 jaar een superieur volk gewaand. Dit kan niet zonder gevolgen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |