Het lijkt wel een pop waar de man mee ligt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:55 schreef L.Denninger het volgende:
Hier mag je zelf het verhaal bij uitzoeken![]()
[afbeelding]
Het lijkt een pop ja maar is dat het ook echtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:00 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een pop waar de man mee ligt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:03 schreef LordNemephis het volgende:
Klikken op eigen risico: Een terrorist in Irak die door een scherpschutter werd neergeschoten vóór hij de aanslag kon plegen.
klik
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:03 schreef LordNemephis het volgende:
Klikken op eigen risico: Een terrorist in Irak die door een scherpschutter werd neergeschoten vóór hij de aanslag kon plegen.
klik
Knap geschotenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:03 schreef LordNemephis het volgende:
klik
Onz is ergens anders, ontopic svp...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:20 schreef Overdrive het volgende:
Deze is wel héél erg griezelig:
[afbeelding]
Het zal wel een lijk zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:00 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een pop waar de man mee ligt.
Wie gaat er dan ook zwemmen bij een stuwdam.. k vind t erg mooi eigenlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:06 schreef L.Denninger het volgende:
De Glory Hole : je zult er maar in zwemmen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Onz is ergens anders, ontopic svp...
Ik krijg nou eenmaal de rillingen van die kop...Hartstikke on-topic dus.quote:Soms kom je plaatjes tegen die je de rillingen geven, en dit wordt het topic daarvoor !
quote:
Idd. En het is wel ranzig, maar ik ben wel wat gewend van rotten.com, keek er vroeger ook weleens.quote:
Welke begrijp je dan niet ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:28 schreef znarch het volgende:
Kan er bij bepaalde plaatjes even wat meer uitleg gezet worden ? Snap van die van denninger totaal niet wat het voorsteld.
Overigens vind ik die fotos van die gaten meer WTF fotos dan eng ofzo. Die uit de Op zijn wel erg sterk.
Die heeft gewoon rare plaatjes als http://i.somethingawful.com/goldmine/01-07-2003/iKickDogs.jpg enzo,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Wat is precies het verschil met : Wtf foto's #8 Say What!?! ?
Tja, rillingbezorgend is ook WTF?! toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Die heeft gewoon rare plaatjes als http://i.somethingawful.com/goldmine/01-07-2003/iKickDogs.jpg enzo,
dit is specifiek rillingenbezorgend / eng
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Idd. En het is wel ranzig, maar ik ben wel wat gewend van rotten.com, keek er vroeger ook weleens.![]()
Das toch wel een verschil, dat zijn FOK!kers vs onbekenden. Dit is onbekende plaatjes met een schokkend gehalte vs eeehmmm... hetzelfdequote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:52 schreef L.Denninger het volgende:
Zucht, dan kun je userpics en gewone fotografie ook wel samenvoegen
Wat is er zo erg aan om dit een apart topic te laten zijn ?
Heel kort dan, dit is alleen voor schokkende enge dingen, en dat wtf topic is meer voor grappige/opvallende dingen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das toch wel een verschil, dat zijn FOK!kers vs onbekenden. Dit is onbekende plaatjes met een schokkend gehalte vs eeehmmm... hetzelfde.
Opzich niet zo heel erg, maar ik hou het wel even in de gaten dan ok? Zoals ik al zei, straks hebben we 10 topics met "aparte" plaatjes.
Ik knikker zo trouwens al deze feedback posts weg, anders is het nogal offtopicquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:08 schreef znarch het volgende:
[..]
Heel kort dan, dit is alleen voor schokkende enge dingen, en dat wtf topic is meer voor grappige/opvallende dingen.
brr die ogen iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:31 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
Omayra Sanchez, vlak voor ze stierf.
Die ogen... ril
wel kut als je zo vast zit en een paar dagen moet wachten tot je doodgaatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:31 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
Die ogen... ril
Jep das et idee, bedanktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik knikker zo trouwens al deze feedback posts weg, anders is het nogal offtopic.
Schokkend en eng ok, maar dus GEEN gore zooi etc. Echt plaatjes die de suggestie wekken van iets engs zijn ok. Maar puur ranzig en gore dus niet.
kheb op vakantie in portugal een nestje gezien van 20 van die beesten bij elkaar, niet tofquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:55 schreef L.Denninger het volgende:
Als ik dit tegen zou komen zou ik toch gillend wegrennen denk ik
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:42 schreef EggsTC het volgende:
Waar dient dat gloryhole voor?
Anyway, die spin is ook aardig sick ja.
Hooiwagens : http://nl.wikipedia.org/wiki/Hooiwagenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:20 schreef Realust het volgende:
[..]
kheb op vakantie in portugal een nestje gezien van 20 van die beesten bij elkaar, niet tof
iemand enig idee hoe ze heten?
Afvoer naar de turbines.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:42 schreef EggsTC het volgende:
Waar dient dat gloryhole voor?
Anyway, die spin is ook aardig sick ja.
ziekquote:
ik kan me die beelden als de dag van gister herinneren....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:31 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
Die ogen... ril
idd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
Dat beest geeft me gewoon de rillingen![]()
En dees is gewoon goor:
Klik
Die is niet echt !!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
En dees is gewoon goor:
Klik
Omg ik zie nog liever 100 al-dan-niet-gedeeltelijk-uit-elkaar-gespatte lijken dan insecten/spinnenquote:
Ja die kikker is echt engquote:
Gevalletje zelfmoord?quote:En dees is gewoon goor:
Klik
Zou die echt zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
En dees is gewoon goor:
Klik
AARGH nooh! Daar krijg ik wel rillingen van jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:39 schreef L.Denninger het volgende:
Oh, en deze blijft ook heel naar, vooral als je weet dat het een spin is...
[afbeelding]
Klik hier om 'm zonder z'n pantzer te zien.
Hier moet ik bijna van jankenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:55 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
Ehm ojee, zie net dat 'ie ook te zien is zonder klok en ik ga nú klikkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:43 schreef DraYtje het volgende:
Die met die spin achter die klok is best disturbing ja..![]()
Die doet het dus niet... heeft iemand de foto alsnog voor me? Ik wil het toch zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:45 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ehm ojee, zie net dat 'ie ook te zien is zonder klok en ik ga nú klikken.
Mij ook weinig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:44 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit te lang op internet denk ik, want het doet me weinig
Ach, als ik ze maar niet in het echt hoef te zien dan is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mij ook, maar die spinnen.
O.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:55 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omg ik zie nog liever 100 al-dan-niet-gedeeltelijk-uit-elkaar-gespatte lijken dan insecten/spinnen![]()
![]()
Hehe idd, denk dat die hoop hooiwagens (toch?) het meest rilling-opwekkendste was van alles wat ik tot nu toe gezien heb op internetquote:
Was toch maar voor het topic.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef Catkiller het volgende:
Roosje, sterfffffffff
http://en.wikipedia.org/wiki/Omayra_S%C3%A1nchezquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
je zus zeg, wat is dat verhaal van dat kindje met die zwarte ogen??!!!
damn zegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Omayra_S%C3%A1nchez
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik krijg overigens rillingen van wormen.![]()
zou ze nu niks meer zien dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
damn zegvreselijk........
ik dacht dat het een filmbeeld was, die ogen die al dood zijn........
Wat een foto in combinatie met dat verhaal... doet de TT eer aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:31 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
Die ogen... ril
en helemaal die spinnetjes.. daar krijg je rillingen vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:44 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit te lang op internet denk ik, want het doet me weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |