Tja, rillingbezorgend is ook WTF?! toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Die heeft gewoon rare plaatjes als http://i.somethingawful.com/goldmine/01-07-2003/iKickDogs.jpg enzo,
dit is specifiek rillingenbezorgend / eng
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Idd. En het is wel ranzig, maar ik ben wel wat gewend van rotten.com, keek er vroeger ook weleens.![]()
Das toch wel een verschil, dat zijn FOK!kers vs onbekenden. Dit is onbekende plaatjes met een schokkend gehalte vs eeehmmm... hetzelfdequote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:52 schreef L.Denninger het volgende:
Zucht, dan kun je userpics en gewone fotografie ook wel samenvoegen
Wat is er zo erg aan om dit een apart topic te laten zijn ?
Heel kort dan, dit is alleen voor schokkende enge dingen, en dat wtf topic is meer voor grappige/opvallende dingen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das toch wel een verschil, dat zijn FOK!kers vs onbekenden. Dit is onbekende plaatjes met een schokkend gehalte vs eeehmmm... hetzelfde.
Opzich niet zo heel erg, maar ik hou het wel even in de gaten dan ok? Zoals ik al zei, straks hebben we 10 topics met "aparte" plaatjes.
Ik knikker zo trouwens al deze feedback posts weg, anders is het nogal offtopicquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:08 schreef znarch het volgende:
[..]
Heel kort dan, dit is alleen voor schokkende enge dingen, en dat wtf topic is meer voor grappige/opvallende dingen.
brr die ogen iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:31 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
Omayra Sanchez, vlak voor ze stierf.
Die ogen... ril
wel kut als je zo vast zit en een paar dagen moet wachten tot je doodgaatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:31 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
Omayra Sanchez, vlak voor ze stierf.
Die ogen... ril
Jep das et idee, bedanktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik knikker zo trouwens al deze feedback posts weg, anders is het nogal offtopic.
Schokkend en eng ok, maar dus GEEN gore zooi etc. Echt plaatjes die de suggestie wekken van iets engs zijn ok. Maar puur ranzig en gore dus niet.
kheb op vakantie in portugal een nestje gezien van 20 van die beesten bij elkaar, niet tofquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:55 schreef L.Denninger het volgende:
Als ik dit tegen zou komen zou ik toch gillend wegrennen denk ik
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:42 schreef EggsTC het volgende:
Waar dient dat gloryhole voor?
Anyway, die spin is ook aardig sick ja.
Hooiwagens : http://nl.wikipedia.org/wiki/Hooiwagenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:20 schreef Realust het volgende:
[..]
kheb op vakantie in portugal een nestje gezien van 20 van die beesten bij elkaar, niet tof
iemand enig idee hoe ze heten?
Afvoer naar de turbines.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:42 schreef EggsTC het volgende:
Waar dient dat gloryhole voor?
Anyway, die spin is ook aardig sick ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |