ziekquote:
ik kan me die beelden als de dag van gister herinneren....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:31 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
Omayra Sanchez, vlak voor ze stierf.
Die ogen... ril
idd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
Dat beest geeft me gewoon de rillingen![]()
En dees is gewoon goor:
Klik
Die is niet echt !!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
En dees is gewoon goor:
Klik
Omg ik zie nog liever 100 al-dan-niet-gedeeltelijk-uit-elkaar-gespatte lijken dan insecten/spinnenquote:
Ja die kikker is echt engquote:
Gevalletje zelfmoord?quote:En dees is gewoon goor:
Klik
Zou die echt zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
En dees is gewoon goor:
Klik
AARGH nooh! Daar krijg ik wel rillingen van jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:39 schreef L.Denninger het volgende:
Oh, en deze blijft ook heel naar, vooral als je weet dat het een spin is...
[afbeelding]
Klik hier om 'm zonder z'n pantzer te zien.
Hier moet ik bijna van jankenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:55 schreef L.Denninger het volgende:
Als ik dit tegen zou komen zou ik toch gillend wegrennen denk ik
[afbeelding]
Ehm ojee, zie net dat 'ie ook te zien is zonder klok en ik ga nú klikkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:43 schreef DraYtje het volgende:
Die met die spin achter die klok is best disturbing ja..![]()
Die doet het dus niet... heeft iemand de foto alsnog voor me? Ik wil het toch zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:45 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ehm ojee, zie net dat 'ie ook te zien is zonder klok en ik ga nú klikken.
Mij ook weinig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:44 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit te lang op internet denk ik, want het doet me weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |