ja dat is het welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:09 schreef peaceman het volgende:
Het is toch nog niet zeker dat Tool niet komt?
Officieel wel. Onofficieel is de zanger ziek en kan zomaar cancelen voor Lowlands.quote:
mhehehe, zeker een koutje opgelopen op Szigetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Officieel wel. Onofficieel is de zanger ziek en kan zomaar cancelen voor Lowlands.
Tool niet op Lowlands?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:13 schreef HAL9000S het volgende:
Wat TOOL komt niet????? Bronbronbron?
Volgens mij bestaat ze eigenlijk nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:02 schreef steeg het volgende:
Het gerucht schijnt te gaan dat ze in haar hele leven nog nooit echt opgetreden heeft...
dat is het dus niet. als je geen bron hebt ook niet paniek zaaien graag.quote:
staat lowlands daar ? nee dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.toolband.com/index_frames.html
Jij kwam toch ook niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:40 schreef Burdie het volgende:
Chris Cornell komt toch ook al niet?
en Lily Allen?
Gaat LL überhaupt nog wel door?
Jawel, want in tegenstelling Maynard ga ik ondanks mijn keelontsteking wél gewoon naar Lowlands!quote:
Dat lijkt me tof!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:41 schreef Pink_Floyd het volgende:
Komt Depeche Mode nou?
Mochten ze ooit wél komen, niemand zou het geloven, zodat ze voor een lege tent staan te spelenquote:
Dan cancel je meer dan 90% van het festivalquote:
Ja, laten we met z'n allen 'Das leben der anderen' gaan kljkenquote:
Gelukkig, geniet er maar van!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jawel, want in tegenstelling Maynard ga ik ondanks mijn keelontsteking wél gewoon naar Lowlands!
kom op heyquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:40 schreef Burdie het volgende:
Chris Cornell komt toch ook al niet?
en Lily Allen?
Gaat LL überhaupt nog wel door?
2006?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef Pietklaaso het volgende:
Verammt
Dat zou het derde jaar achter mekaar wezen dat 1 van de bands waar ik voor kom canceled,
2004: Open hand
2005: Ill Nino Daar baalde ik toch wel zo godsgruwelijk hard van
2006 Tool heel misschien
Check. Eerste LL voor mij, en het is vooral gewoon genieten van de muziek, de sfeer, de mensen etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
kom op heyvan mij part gooien ze het programma helemaal om en komen er andere bands. Ik heb het toch wel gezellig. Beetje onbekende bandjes kijken, op het terrein rondhangen, sfeer proeven. Zoals het hoort ^_^. Ik heb het ook gezellig als ik helemaal geen enkele band ken.
Wil jij nog herkent worden op Lowlands? Dan gooi ik hier ff je foto neerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef Pietklaaso het volgende:
Verammt
Dat zou het derde jaar achter mekaar wezen dat 1 van de bands waar ik voor kom canceled,
2004: Open hand
2005: Ill Nino Daar baalde ik toch wel zo godsgruwelijk hard van
2006 Tool heel misschien
ja ik ga ook maar aan de drank denk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Leuk topic is dit geworden zeg.
Ik ga maar weer snel een biertje drinken. Ik heb alles ingepakt en ben er klaar voor. Maken jullie je nog even zorgen om afzeggingen, vervangers, geld, ziektes en dergelijke?
een goede nirvana coverband (en er zijn er genoeg ook in nederlandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:24 schreef HAL9000S het volgende:
Nirvana mag van mij ook wel langskomen.
Als ik met mijn demente oma en doofstomme buurman een middagje ga oefenen heb ik ook een goede nirvana coverbandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef Laton het volgende:
[..]
een goede nirvana coverband (en er zijn er genoeg ook in nederland) zou inderdaad te gek zijn !
Mits Zack de la rocha en alleen nummers spelen van het eerste album danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
Oe, beter flikkert Tool op en boeken ze RATM!![]()
bewijs !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:31 schreef icebliss het volgende:
[..]
Als ik met mijn demente oma en doofstomme buurman een middagje ga oefenen heb ik ook een goede nirvana coverband![]()
neequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:47 schreef Roellio het volgende:
Is het al definitief dat Tool niet komt?
Indeed, ik heb nog nooit naar de lin-up gekeken, LL draait absoluut om de sfeerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tja, sinds wanneer ga je naar LL voor de bands
LL staat GVD bekend om de sfeer ja!
Ik heb zoeen gevoel dat die foto's op een vrijdagavond gemaakt zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:18 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Wil jij nog herkent worden op Lowlands? Dan gooi ik hier ff je foto neer![]()
als dat zo zou zijn mogen ze idd wegblijvenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Als TOOL niet komt, komt Pink Floyd optreden. Officiële geruchten die ik gehoord heb van de moeder van mijn nichtje's studiegenootje.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Als TOOL niet komt, komt Pink Floyd optreden. Officiële geruchten die ik gehoord heb van de moeder van mijn nichtje's studiegenootje.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:01 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik heb zoeen gevoel dat die foto's op een vrijdagavond gemaakt zijndus doe maar niet
Ik heb er al een paar van Niels gezien en hij zei dat dat de minste erge waren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |