Wil jij nog herkent worden op Lowlands? Dan gooi ik hier ff je foto neerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef Pietklaaso het volgende:
Verammt
Dat zou het derde jaar achter mekaar wezen dat 1 van de bands waar ik voor kom canceled,
2004: Open hand
2005: Ill Nino Daar baalde ik toch wel zo godsgruwelijk hard van
2006 Tool heel misschien
ja ik ga ook maar aan de drank denk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Leuk topic is dit geworden zeg.
Ik ga maar weer snel een biertje drinken. Ik heb alles ingepakt en ben er klaar voor. Maken jullie je nog even zorgen om afzeggingen, vervangers, geld, ziektes en dergelijke?
een goede nirvana coverband (en er zijn er genoeg ook in nederlandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:24 schreef HAL9000S het volgende:
Nirvana mag van mij ook wel langskomen.
Als ik met mijn demente oma en doofstomme buurman een middagje ga oefenen heb ik ook een goede nirvana coverbandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef Laton het volgende:
[..]
een goede nirvana coverband (en er zijn er genoeg ook in nederland) zou inderdaad te gek zijn !
Mits Zack de la rocha en alleen nummers spelen van het eerste album danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
Oe, beter flikkert Tool op en boeken ze RATM!![]()
bewijs !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:31 schreef icebliss het volgende:
[..]
Als ik met mijn demente oma en doofstomme buurman een middagje ga oefenen heb ik ook een goede nirvana coverband![]()
neequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:47 schreef Roellio het volgende:
Is het al definitief dat Tool niet komt?
Indeed, ik heb nog nooit naar de lin-up gekeken, LL draait absoluut om de sfeerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tja, sinds wanneer ga je naar LL voor de bands
LL staat GVD bekend om de sfeer ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |