Wil jij nog herkent worden op Lowlands? Dan gooi ik hier ff je foto neerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef Pietklaaso het volgende:
Verammt
Dat zou het derde jaar achter mekaar wezen dat 1 van de bands waar ik voor kom canceled,
2004: Open hand
2005: Ill Nino Daar baalde ik toch wel zo godsgruwelijk hard van
2006 Tool heel misschien
ja ik ga ook maar aan de drank denk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Leuk topic is dit geworden zeg.
Ik ga maar weer snel een biertje drinken. Ik heb alles ingepakt en ben er klaar voor. Maken jullie je nog even zorgen om afzeggingen, vervangers, geld, ziektes en dergelijke?
een goede nirvana coverband (en er zijn er genoeg ook in nederlandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:24 schreef HAL9000S het volgende:
Nirvana mag van mij ook wel langskomen.
Als ik met mijn demente oma en doofstomme buurman een middagje ga oefenen heb ik ook een goede nirvana coverbandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef Laton het volgende:
[..]
een goede nirvana coverband (en er zijn er genoeg ook in nederland) zou inderdaad te gek zijn !
Mits Zack de la rocha en alleen nummers spelen van het eerste album danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
Oe, beter flikkert Tool op en boeken ze RATM!![]()
bewijs !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:31 schreef icebliss het volgende:
[..]
Als ik met mijn demente oma en doofstomme buurman een middagje ga oefenen heb ik ook een goede nirvana coverband![]()
neequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:47 schreef Roellio het volgende:
Is het al definitief dat Tool niet komt?
Indeed, ik heb nog nooit naar de lin-up gekeken, LL draait absoluut om de sfeerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tja, sinds wanneer ga je naar LL voor de bands
LL staat GVD bekend om de sfeer ja!
Ik heb zoeen gevoel dat die foto's op een vrijdagavond gemaakt zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:18 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Wil jij nog herkent worden op Lowlands? Dan gooi ik hier ff je foto neer![]()
als dat zo zou zijn mogen ze idd wegblijvenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Als TOOL niet komt, komt Pink Floyd optreden. Officiële geruchten die ik gehoord heb van de moeder van mijn nichtje's studiegenootje.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Als TOOL niet komt, komt Pink Floyd optreden. Officiële geruchten die ik gehoord heb van de moeder van mijn nichtje's studiegenootje.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:01 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik heb zoeen gevoel dat die foto's op een vrijdagavond gemaakt zijndus doe maar niet
Ik heb er al een paar van Niels gezien en hij zei dat dat de minste erge waren![]()
Dat zeg ik ook altijd maar toch til ik me altijd weer de pleures.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ik neem ook echt zo min mogelijk mee
Ik ook, maar dat komt door die blikken bier en sommige jaren de party tent, verder neem ik niet zoveel mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:41 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd maar toch til ik me altijd weer de pleures.
Balen van Tool? Daar ga/ging ik sowieso niet heen. Ik ga lekker naar Welle:Erdball of Groove Armadaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:15 schreef peaceman het volgende:
Wat zal Sack balen als ze niet komen
Staat trouwens nog niks op de website van LL.
hahahaha mag ik heel even melden dat ik bij het zien van jouw username zo hard moest lachen dat ik mijn zo vredig slapende kat een hoedje liet schrikken, zo erg zelfs dat hij van het bed aftuimelde? want.. naja, nu heb ik het toch al gemeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bij het cancelen van Tool moet NIN natuurlijk gewoon hun rechtmatige plaats krijgen en dus afsluiten
BBQ'en en bier zuipen. En bij regen alleen zuipen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:54 schreef grasmat het volgende:
Wat is er donderdagavond/nacht eigenlijk al te doen?
Zodat ik ook gewoon naar UNKLE kanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bij het cancelen van Tool moet NIN natuurlijk gewoon hun rechtmatige plaats krijgen en dus afsluiten
UNKLEquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:03 schreef icebliss het volgende:
[..]
Zodat ik ook gewoon naar UNKLE kan![]()
Zo, weer iemand blij gemaakt vandaag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:56 schreef xuanery het volgende:
[..]
hahahaha mag ik heel even melden dat ik bij het zien van jouw username zo hard moest lachen dat ik mijn zo vredig slapende kat een hoedje liet schrikken, zo erg zelfs dat hij van het bed aftuimelde? want.. naja, nu heb ik het toch al gemeld. [afbeelding]
Ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:06 schreef grasmat het volgende:
Zijn er donderdag niet gewoon dj's? Ik dacht dat de 24h tent al open was
ik ook niet, ben gewoon verschikkelijk lui vandaagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben zo godvergeten gaar dat ik nog steeds niet heb ingepakt.
Gewoon morgen een paar shirts in je tas smijten met je slaapzak een pak krentenbollen en wat waterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Second that!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Iehw, dat klonk ranzig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:13 schreef linebear het volgende:
yeah baby, let me be your slave....
Ik neem altijd krentenbollen mee, en ja ik ontbijt OOK nog met pannekoek en suiker. Mooie basisquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Krentenbollen, srsly?
Ik ontbijt met oreo's en daarna haal ik een pannenkoek met poedersuiker hoor. Lekker elitair
wat is een oreo nou weer ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Krentenbollen, srsly?
Ik ontbijt met oreo's en daarna haal ik een pannenkoek met poedersuiker hoor. Lekker elitair
Zie je dat koekje?quote:
Google zegt:quote:
contractbreuk ! aanklagen die trutquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef Manggis het volgende:
Gisteren in een Londense krant:
Foto van Lily Allen op weg naar een Pub, met de kop ' 'Sickie' Lily's at the the pub'
Dat is "in" tegenwoordigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef Manggis het volgende:
Gisteren in een Londense krant:
Foto van Lily Allen op weg naar een Pub, met de kop ' 'Sickie' Lily's at the the pub'
Jij bakt cd's? Ik heb pannekoeken gebakken, met appel!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
Oei...TO-DO: cd'tjes bakken. Lekker voor in de auto en rustuurtjes bij de tent
Een biertje doen, rustig aan een tafeltje zitten en je stem rustig houden? Moet kunnen. Ze is zangeres, als ze iets aan haar keel heeft heeft dat invloed op haar kunnen, niet op haar gehele gestel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:21 schreef Laton het volgende:
[..]
contractbreuk ! aanklagen die trut
Ah, mooi, dan laat ik m'n tent thuis. Welke camping?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:09 schreef Friek_ het volgende:
Zojuist echt al-les ingepakt. Behoorlijk asociaal ook trouwens; ik slaap in een driepersoonstent (waar écht maar twee personen in passen) op een tweepersoonsluchtbed. Dit gaat eigenlijk nog best wel luxe worden.![]()
Mijn huisgenootjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Breuls het volgende:
Wie gaan er eigenlijk nog meer pas vrijdag?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een biertje of twaalf doen, rustig aan op een tafeltje zitten dansen en je stem rustig houden schor schreeuwen? Moet kunnen. Ze is zangeres, als ze iets aan haar keel heeft heeft dat invloed op haar kunnen, niet op haar gehele gestel.
mwa ik slaap in me uppie in een 3 persoonstent waar er 4 in kunnen op een 2p luchtbedquote:[b]ik slaap in een driepersoonstent (waar écht maar twee personen in passen) op een tweepersoonsluchtbed. Dit gaat eigenlijk nog best wel luxe worden.
En de rest kan stiqqe?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef linebear het volgende:
ikke....
Wegwerpbbq wel, volgens de huisregelspdf.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:
en bij zon ook alleen zuipen omdat bbq niet mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |