Ik heb zoeen gevoel dat die foto's op een vrijdagavond gemaakt zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:18 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Wil jij nog herkent worden op Lowlands? Dan gooi ik hier ff je foto neer![]()
als dat zo zou zijn mogen ze idd wegblijvenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Als TOOL niet komt, komt Pink Floyd optreden. Officiële geruchten die ik gehoord heb van de moeder van mijn nichtje's studiegenootje.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Als TOOL niet komt, komt Pink Floyd optreden. Officiële geruchten die ik gehoord heb van de moeder van mijn nichtje's studiegenootje.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:01 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik heb zoeen gevoel dat die foto's op een vrijdagavond gemaakt zijndus doe maar niet
Ik heb er al een paar van Niels gezien en hij zei dat dat de minste erge waren![]()
Dat zeg ik ook altijd maar toch til ik me altijd weer de pleures.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ik neem ook echt zo min mogelijk mee
Ik ook, maar dat komt door die blikken bier en sommige jaren de party tent, verder neem ik niet zoveel mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:41 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd maar toch til ik me altijd weer de pleures.
Balen van Tool? Daar ga/ging ik sowieso niet heen. Ik ga lekker naar Welle:Erdball of Groove Armadaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:15 schreef peaceman het volgende:
Wat zal Sack balen als ze niet komen
Staat trouwens nog niks op de website van LL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |