Ik heb ook een kruidvat bed, zit helaas geen pomp bij. Ik kan natuurlijk ook de buren vragen om mee te helpen opblazenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef Nosh het volgende:
Hopla. Tas zo goed als ingepakt, geen idéé hoe ik mijn tent opgezet krijg, geen idéé of er haringen in mijn tentpakket zitten, geen idéé of die Kruidvat-luchtbed een pomp nodig heeft en geen idéé of de camping-supermarkt al op donderdag open is, bij gebrek aan grondzeil.
Dit gaat leuk worden.
Idd, ik had gehoopt op iets meer metal dan Britpop/singasongwriters/softie gedoe maar ik ga me vast en zeker vermakenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:13 schreef Vital_Remains het volgende:
[..]
wist helemaal niet dat ze naar nl komen, hoop dat er nog kaartjes zijn![]()
En op Lowlands zouden die helemaal bruut zijn, line-up kan wel wat meer metal gebruiken.
Is de supermarkt morgen al open ja? Of alleen de campingstore?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef peterfan het volgende:
Campingsupermarkt is open hoor! No worries...
(ja, ik ben ervaringsdeskundig. In de afgelopen 10 jaar zeker 5 keer geen stop voor in mijn luchtbed gehad, en een keer of 3 een keer geen haringen
O ja, sorry, allebei!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is de supermarkt morgen al open ja? Of alleen de campingstore?
Ik ken iemand die de bandjes vastmaakt morgen en die moet om 15.00 beginnen met werken, dus ik hoop op een vervroegde opening van de poorten!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef sunmoonstar het volgende:
Over zo'n 24 tot 25 uur hoop ik bij het Lowlands-terrein aan te komen, en te ontdekken dat de poorten al open zijn, en ik direct door kan lopen om mijn anderhalf-persoons-tent van een prachtig plekje te voorzien!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Same here, morgenvroeg alleen nog de puntjes op de i zetten.quote:
Mooi, dan sleur ik wat minder bier meequote:
Dat is de officiele tijd dat de pendelbussen rijdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik ken iemand die de bandjes vastmaakt morgen en die moet om 15.00 beginnen met werken, dus ik hoop op een vervroegde opening van de poorten!
Als je die blauwe luchtbedden met velours-achtige oppervlakken bedoelt, ja die heeft een elektrische pomp nodig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:59 schreef Nosh het volgende:
Hopla. Tas zo goed als ingepakt, geen idéé hoe ik mijn tent opgezet krijg, geen idéé of er haringen in mijn tentpakket zitten, geen idéé of die Kruidvat-luchtbed een pomp nodig heeft en geen idéé of de camping-supermarkt al op donderdag open is, bij gebrek aan grondzeil.
Dit gaat leuk worden.
of een handpompquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je die blauwe luchtbedden met velours-achtige oppervlakken bedoelt, ja die heeft een elektrische pomp nodig.
Groot gelijk, alleen voorraad voor in de rij en daarna...Gekoeld Blik!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi, dan sleur ik wat minder bier mee.
Ik had dat luchtbed zelf ook gehaald een poos terug, maar ik heb toch maar een ander luchtbedje gekocht laatst. Ik heb zo een voetpomp, anders was die zo lekker nutteloos.quote:
ja manquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef peterfan het volgende:
[..]
Groot gelijk, alleen voorraad voor in de rij en daarna...Gekoeld Blik!![]()
Heb ik al een maandje ofzo, maar idd tof dingetjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:54 schreef Cybey het volgende:
Je kan nu LOWMAP naar 4443 SMSen voor een java proggie met het programma, een kaart van het terrein, etc. Ziet er wel leuk uit. Werkt volgens mij gewoon op alle telefoons met java en GPRS. Kost alleen het sturen van een smsje + de GPRS kosten (ongeveer 150kb).
Helpt wel bij de voorpret
Van de website:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:54 schreef Cybey het volgende:
Je kan nu LOWMAP naar 4443 SMSen voor een java proggie met het programma, een kaart van het terrein, etc. Ziet er wel leuk uit. Werkt volgens mij gewoon op alle telefoons met java en GPRS. Kost alleen het sturen van een smsje + de GPRS kosten (ongeveer 150kb).
Dat kon zeg maar al een paar wekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:54 schreef Cybey het volgende:
Helpt wel bij de voorpret
Verdomme, die is dus ingepikt. Ik kaap er wel één van de buren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je die blauwe luchtbedden met velours-achtige oppervlakken bedoelt, ja die heeft een elektrische pomp nodig.
Gaat er niet één of andere stoere Nalukker mee waarme je kunt wisselen van tas?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:08 schreef GotC het volgende:
Lola! Bijna. Heb net m'n tas op m'n rug gehad, met stoeltje. Geen idee hoe dit moet gaan werken.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaat er niet één of andere stoere Nalukker mee waarme je kunt wisselen van tas?
Hebbie dan zoveel aaaaarebije bije?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:16 schreef GotC het volgende:
[..]. Genoeg, m'n broer bv. Maarrr ik ga het stoer allemaal zelf meedragen,
. Ik wil het meenemen, dus dan moet ik t maar dragen!
Bier staat klaar, bacardi staat klaar, tent staat klaar en mijn tas is half gevuld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:23 schreef TAV74 het volgende:
Bier staat hier ook klaar, morgen nog even een werkdagje afraffelen en dan weer de polder in![]()
Officieel om 6 uur. Ik hoop iets eerder want ik sta er waarschijnlijk om een uur of 4.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:47 schreef Burdie het volgende:
Vanaf hoe laat is de ingang open op vrijdag?
Ik heb het over vrijdag, schat. Niet donderdagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Officieel om 6 uur. Ik hoop iets eerder want ik sta er waarschijnlijk om een uur of 4.
Aardbeienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebbie dan zoveel aaaaarebije bije?
(Ja sorry...macht der gewoonte)
Volgens mij rond 'n uur of 2 of zo? Ik weet niet eens hoe laat 't eerste optreden is ..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb het over vrijdag, schat. Niet donderdag.
Je luchtbed en/of slaapzak goed verpakken in een vuilniszak en ONDER je rugzak binden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:30 schreef sunmoonstar het volgende:
Shit... m'n tas past niet dicht...
Ik had m'n luchtbed en slaapzak in m'n tas gedaan.... en nu past ie niet dicht... Maar die dingen los dragen is ook geen bijstergoeie optie.. omdat ze niet echt gemakkelijk-draagbaar zijn... Hmmm.. hoe ga ik dit oplossen??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duck tape ftwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:30 schreef sunmoonstar het volgende:
Shit... m'n tas past niet dicht...
Ik had m'n luchtbed en slaapzak in m'n tas gedaan.... en nu past ie niet dicht... Maar die dingen los dragen is ook geen bijstergoeie optie.. omdat ze niet echt gemakkelijk-draagbaar zijn... Hmmm.. hoe ga ik dit oplossen??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste optreden rond 13.00 ofzo geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij rond 'n uur of 2 of zo? Ik weet niet eens hoe laat 't eerste optreden is ..
ga je eenden tapen?quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:41 schreef Pink_Floyd het volgende:
Komt Depeche Mode nou?
WANNEER GAAT HET FESTIVALTERREIN OPEN EN HOE LAAT BEGINT HET PROGRAMMA?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Eerste optreden rond 13.00 ofzo geloof ik.
De eerste of tweede zondag?quote:
De eerste act begint om 14:00.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:44 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
WANNEER GAAT HET FESTIVALTERREIN OPEN EN HOE LAAT BEGINT HET PROGRAMMA?
Vrijdag 17 augustus om 13:00 uur. De eerste act begint om 16:00 uur.
O. Copy-paste uit de FAQ.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:46 schreef mindgames het volgende:
[..]
De eerste act begint om 14:00.
Ik ben weer erg wakker...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb het over vrijdag, schat. Niet donderdag.
Die naast het middenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:44 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
De eerste of tweede zondag?
Links of rechts?quote:
Amy Winehouse toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:52 schreef Baserunner het volgende:
Krezip vervangt Tool...
Amy Winehouse lijkt me nogal een risico om te programmeren tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:56 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Amy Winehouse toch?
Of wordt het dan uiteindelijk toch Krezip?
ja dat is het welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:09 schreef peaceman het volgende:
Het is toch nog niet zeker dat Tool niet komt?
Officieel wel. Onofficieel is de zanger ziek en kan zomaar cancelen voor Lowlands.quote:
mhehehe, zeker een koutje opgelopen op Szigetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Officieel wel. Onofficieel is de zanger ziek en kan zomaar cancelen voor Lowlands.
Tool niet op Lowlands?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:13 schreef HAL9000S het volgende:
Wat TOOL komt niet????? Bronbronbron?
Volgens mij bestaat ze eigenlijk nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:02 schreef steeg het volgende:
Het gerucht schijnt te gaan dat ze in haar hele leven nog nooit echt opgetreden heeft...
dat is het dus niet. als je geen bron hebt ook niet paniek zaaien graag.quote:
staat lowlands daar ? nee dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.toolband.com/index_frames.html
Jij kwam toch ook niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:40 schreef Burdie het volgende:
Chris Cornell komt toch ook al niet?
en Lily Allen?
Gaat LL überhaupt nog wel door?
Jawel, want in tegenstelling Maynard ga ik ondanks mijn keelontsteking wél gewoon naar Lowlands!quote:
Dat lijkt me tof!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:41 schreef Pink_Floyd het volgende:
Komt Depeche Mode nou?
Mochten ze ooit wél komen, niemand zou het geloven, zodat ze voor een lege tent staan te spelenquote:
Dan cancel je meer dan 90% van het festivalquote:
Ja, laten we met z'n allen 'Das leben der anderen' gaan kljkenquote:
Gelukkig, geniet er maar van!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jawel, want in tegenstelling Maynard ga ik ondanks mijn keelontsteking wél gewoon naar Lowlands!
kom op heyquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:40 schreef Burdie het volgende:
Chris Cornell komt toch ook al niet?
en Lily Allen?
Gaat LL überhaupt nog wel door?
2006?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef Pietklaaso het volgende:
Verammt
Dat zou het derde jaar achter mekaar wezen dat 1 van de bands waar ik voor kom canceled,
2004: Open hand
2005: Ill Nino Daar baalde ik toch wel zo godsgruwelijk hard van
2006 Tool heel misschien
Check. Eerste LL voor mij, en het is vooral gewoon genieten van de muziek, de sfeer, de mensen etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
kom op heyvan mij part gooien ze het programma helemaal om en komen er andere bands. Ik heb het toch wel gezellig. Beetje onbekende bandjes kijken, op het terrein rondhangen, sfeer proeven. Zoals het hoort ^_^. Ik heb het ook gezellig als ik helemaal geen enkele band ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |