quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat zal vies worden zeg die langzame spijsvertering
Dat is die bannerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef Muck het volgende:
ja, of opleidingen voor arme studenten
Was een HOAX hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:55 schreef covie het volgende:
Ik denk dat ie al weg is gehaald hoor...
Ik zie elke keer zowat alleen maar bier
IEquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:45 schreef JortK het volgende:
Bedankt, geïrriteerde anonieme FOK!ker!
Oh omdat mensen zeggen ik zag m net ook.quote:
Punkd!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:03 schreef covie het volgende:
[..]
Oh omdat mensen zeggen ik zag m net ook.
Maar dat zeggen ze natuurlijk om nog extra wat bij te zetten.
Leek me al sterk hehe
En het ziet er nep uit in dat plaatje.
Maargoed ik ben er in getrapt.
Ik heb geen geluid op deze pc.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:05 schreef JortK het volgende:
Deze is ook wel goud trouwens:
Ducktape man
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:07 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid op deze pc.
Ben overigens weer heel hard door het kantoor aan het jumpen. moest van 538
Dat is zoeen beetje het enige zoete waar ik helemaal niet van houquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:06 schreef Muck het volgende:
ik ga zo een taart bakke nO+
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe je moet jumpenquote:
Wat voor kleuren??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:10 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
Op de valreep nog posten in nummertje 400!!!!
lekker geschilderd vanmorgen, de boksschool ziet er nu megasuper uit![]()
Hoe is het hier met iedereen?
Whehehe fillumpjuuuuhhh!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:07 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid op deze pc.
Ben overigens weer heel hard door het kantoor aan het jumpen. moest van 538
Een filmje zodner geluid is niks aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe fillumpjuuuuhhh!!!!
Binnen werekn + buiten zon =quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:10 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
Op de valreep nog posten in nummertje 400!!!!
lekker geschilderd vanmorgen, de boksschool ziet er nu megasuper uit![]()
Hoe is het hier met iedereen?
het wordt een barbietaartquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:08 schreef covie het volgende:
[..]
Dat is zoeen beetje het enige zoete waar ik helemaal niet van hou![]()
Vind het wel leuk om te doen![]()
ohw, de vloer is een sportvloer in antracietkleur, de muren en pilaren waren helemaal wit. Ergo: iedereen zet zijn voeten er tegen tijdens de rust, dus gymschoenstrepen op de witte muren en pilaren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:10 schreef covie het volgende:
[..]
Wat voor kleuren??
Hier is het goed met iedereen
hier scheen tot voor kort de zon niet, die komt nu pas door... en het waait heel hard.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Binnen werekn + buiten zon =;(Hoooooi BXc_/
Oh ik dacht wit rood en zwart.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw, de vloer is een sportvloer in antracietkleur, de muren en pilaren waren helemaal wit. Ergo: iedereen zet zijn voeten er tegen tijdens de rust, dus gymschoenstrepen op de witte muren en pilaren.
nu hebben we de eerste meter van af de grond lichtgrijs geschilderd, zodat het wat minder te zien is. Maar het is ver boven verwachting mooi geworden! We zijn er helemaal happy mee
Doe lekker rustig aan joh!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:15 schreef JortK het volgende:
Ik gaat ook maar weer wat doen want zo schiet het dus echt niet op
Koude groene thee is trouwens niet te zuipen
onze kleuren zijn zwart-wit-goudquote:Opwoensdag 15 augustus 2007 14:15schreef covie het volgende:
[..]
Oh ik dacht wit rood en zwart.
Ik ben altijd in de veronderstelling dat alle boks scholen wit met rood en zwart zijn:')
staat toch in je Home-Page...?..hey BrandX....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
onze kleuren zijn zwart-wit-goudcheck:this
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:19 schreef Houniet het volgende:
wordt gek van al die kopieen
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:25 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
OF jij bent niet erg duidelijk vandaag...OF jij bent niet erg duidelijk vandaag.
ja voor me opleiding, moet zoveel kopieen makenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:25 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
OF jij bent niet erg duidelijk vandaag...OF jij bent niet erg duidelijk vandaag.
wat voor een kopieën?
jeeeeeetje...tis al 14.30.....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja voor me opleiding, moet zoveel kopieen maken
sorry voor de onduidelijkheid, ben net wakker
vond het juist vrij traag gaan vandaag...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:27 schreef JortK het volgende:
Gaat veel te hard hier
* JortK is nu weer werken
Wat een schatje dat jongetje op de 2e foto.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
onze kleuren zijn zwart-wit-goudcheck:this
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jeeeeeetje...tis al 14.30.....![]()
![]()
jahoor jij ookquote:
nee nog niet....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:31 schreef Houniet het volgende:
heb je al gebeld JJ
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja voor me opleiding, moet zoveel kopieen maken
sorry voor de onduidelijkheid, ben net wakker
klopt, maar covey vroeg ernaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
staat toch in je Home-Page...?..hey BrandX....:W:*:*
yep, zeven trainers, die allen overdag gewoon een fulltime baan hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:29 schreef covie het volgende:
[..]
Wat een schatje dat jongetje op de 2e foto.O+
Trouwens ook apart dat het maar 5 euro kost per week, en dat het 2 uur per dag open is.:)
Is het allemaal vrijwilligerswerk ofzo:?
gewoon doen, straks maak je je zorgen om nietsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee nog niet.......word verlamd door angst....
...kan pas om 1500 bellen
kan idd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
gewoon doen, straks maak je je zorgen om niets
Kan me niet zo goed concentreren en ik zit alleen dus dat werkt niets doen een beetje in de hand zeg maarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je ging toch weer aan het werk...????![]()
![]()
![]()
gebeld? waarnaar? en waarvoor?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee nog niet....:@...word verlamd door angst....;(...kan pas om 1500 bellen
moet mijn huisarts bellen maar vind het doodeng...quote:
ohw...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet mijn huisarts bellen maar vind het doodeng...:@..heb al een maand last van een knobbeltje in mijn keel, net alsof je iets niet goed heb doorgeslikt en moet het ff na laten kijken...:{
hoe is het eigenlijk met je polsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:40 schreef crossover het volgende:400
Ik heb een pechdag vandaag, was een uur te laat op m'n werk en heb een paar uur naar m'n portemonnee lopen zoekenGelukkig wel weer gevonden.
crossieeeeeeee....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:40 schreef crossover het volgende:400
Ik heb een pechdag vandaag, was een uur te laat op m'n werk en heb een paar uur naar m'n portemonnee lopen zoekenGelukkig wel weer gevonden.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:40 schreef crossover het volgende:400:o
Ik heb een pechdag vandaag, was een uur te laat op m'n werk en heb een paar uur naar m'n portemonnee lopen zoeken:{Gelukkig wel weer gevonden.
tell me about it....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw...dat is minder... Maar wel bellen hoor! als het iets is kan je er maar beter zo snel mogelijk bij zijn!
![]()
Ja hij lag op een stomme plekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] cross!
gelukkig gevonden dus!
Dat je dat nog weetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je pols
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
crossieeeeeeee....![]()
![]()
...tja..shit happends....
![]()
![]()
vertel...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Melk kotsen... dat is pas goor
Eigen ervaring
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:52 schreef covie het volgende:
Voordat ik hier ging werken dronk ik zeker 1 tot 2 liter melk per dag![]()
Melk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet mijn huisarts bellen maar vind het doodeng.....heb al een maand last van een knobbeltje in mijn keel, net alsof je iets niet goed heb doorgeslikt en moet het ff na laten kijken...
![]()
6 keer per week fitnessen... 1 liter melk drinken voor het sportenquote:
Wel gezelligquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt, maar covey vroeg ernaar
[..]
yep, zeven trainers, die allen overdag gewoon een fulltime baan hebbendaarom zijn we ook zo weinig open, elke dag van ma tot vrij. slechts 1 training. Maar het is een van de grootste boksverenigingen van NL, met bijna 400 leden, waarvan de meesten meerdere keren per week komen. Tis dan ook altijd bomvol
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:53 schreef JortK het volgende:
[..]
6 keer per week fitnessen... 1 liter melk drinken voor het sporten
Bankdrukken... persen... *burp*... RENNEN!!
Kijk daar wil ik dus niet meer aan terugdenkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Krijg je een soort allemaal witte brokjes.
Vergelijkbaar als je zo'n potje met blokjes veta weggooid.
Hou je niet van feta?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Kijk daar wil ik dus niet meer aan terugdenken![]()
Ik ga volgende zondag naar Champ Cargebeuren in Assen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef crossover het volgende:
Ik ga zondag naar Bavaria City Racing
Fetaquote:
Een bier-race?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef crossover het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef crossover het volgende:
Ik ga naar de F1 in Spaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga volgende zondag naar Champ Cargebeuren in Assen! [afbeelding]
wij ozuden eigenlijk ook gaan, maar (zoals gewoonlijk) hebben we een change of plansquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef crossover het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:53 schreef JortK het volgende:
[..]
6 keer per week fitnessen... 1 liter melk drinken voor het sporten
Bankdrukken... persen... *burp*... RENNEN!!
een man die meerdere dingen tegelijk kan....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:09 schreef Houniet het volgende:
ik kan meer dingen tegelijk Muck. ben ook nog hier aanwezig![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:09 schreef Muck het volgende:
ik ook!
ik neem mijn laptop meen aar de keuken, mijn recept staat toch hierop
inderdaad!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een man die meerdere dingen tegelijk kan....![]()
![]()
![]()
je moest eens wetenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een man die meerdere dingen tegelijk kan....![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |