Ik vind hem ook niet erg mooi, echt zo'n presidents auto zeg maar.quote:
ik ook ja...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:17 schreef covie het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet erg mooi, echt zo'n presidents auto zeg maar.
Maar het is de enige auto die ik ken die zo duur is![]()
Ja alleen toen kwam de eigenaresse er aan. (ik hoopte natuurlijk weer op een lekkere vent die ik dan kon gaan versieren) En dat viel vies tegen echt zoeen vette bitch. Met een duur amntelpakje aan, geen uitstraling, laag make-up, jaar of 45/50quote:
blerghquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:19 schreef covie het volgende:
[..]
Ja alleen toen kwam de eigenaresse er aan. (ik hoopte natuurlijk weer op een lekkere vent die ik dan kon gaan versieren) En dat viel vies tegen echt zoeen vette bitch. Met een duur amntelpakje aan, geen uitstraling, laag make-up, jaar of 45/50
quote:
seat leon vind ik een typische leasebak, alleen daarom wil ik dat ding nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook ja...
ik blijf de Seat Leon zo mooi vinden
Nadeel, in Nijmegen krijg je het ding nergens geparkeerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
le.nl
[..]
[afbeelding]
Bij deze standaard feature. Als je de motor start pomp ie z'n banden op. Als je hem parkeerd staan ze in een minuutje of wat leeg.
ik heb niet zo lang geleden een les-tank gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
le.nl
[..]
[afbeelding]
Bij deze standaard feature. Als je de motor start pomp ie z'n banden op. Als je hem parkeerd staan ze in een minuutje of wat leeg.
Oh je mag ook geen hummer in nijmegen hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nadeel, in Nijmegen krijg je het ding nergens geparkeerd
dat was mijn 2e les-autoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
seat leon vind ik een typische leasebak, alleen daarom wil ik dat ding niet
Ik vind het wel grappig dat je bij de seat echt zo'n gezicht in de voorkant ziet.quote:
neh, ik zie het ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:28 schreef covie het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je bij de seat echt zo'n gezicht in de voorkant ziet.
of ben ik de enige die dat ziet
Ik woon vlak bij Schaarsbergen. Als ik niet overreden word door een Pantser-ding vliegt er wel een Apachy over mn bed.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb niet zo lang geleden een les-tank gezien
klinkt bekendquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij Schaarsbergen. Als ik niet overreden word door een Pantser-ding vliegt er wel een Apachy over mn bed.![]()
Mijn vriend zat eerder in Schaarsbergen. Ben blij dat ie uit dienst is gegaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij Schaarsbergen. Als ik niet overreden word door een Pantser-ding vliegt er wel een Apachy over mn bed.![]()
ik eerst ik een Audi A4quote:
mijn ex zit er nog steedsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:32 schreef covie het volgende:
[..]
Mijn vriend zat eerder in Schaarsbergen. Ben blij dat ie uit dienst is gegaan![]()
IMO ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:38 schreef covie het volgende:
[..]
imo is het dan maar goed dat het een ex is [afbeelding]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach ff Ctrl+F5 en je bent er vanaf
anders gaan we het even niet over het dienst hebbenquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach ff Ctrl+F5 en je bent er vanaf
hoezo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
anders gaan we het even niet over het dienst hebben
Ok hoeft van mij ook niet perse.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
anders gaan we het even niet over het dienst praten
ik heb net the imperial march van star wars geluisterd.... uitgevoerd door metallicaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:45 schreef covie het volgende:
[..]
Ok hoeft van mij ook niet perse.
OOOOOOOOOOH Sweet child of mine!!n [afbeelding]
nare ervaringen enzoquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:45 schreef JortK het volgende:
Bedankt, geïrriteerde anonieme FOK!ker!
okeequote:
doe ikquote:
zal je wel niets zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
okee
zeg, houwnie, wat luister jij op het moment?
Dat zal vies worden zeg die langzame spijsverteringquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
doe ik
ik zit bij mijn broer op zijn kamer en de geluidsinstallatie doet poging om mijn darmen eruit te blazen
Dus dat is echt waar? Ik heb m nog niet gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:45 schreef JortK het volgende:
Bedankt, geïrriteerde anonieme FOK!ker!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat zal vies worden zeg die langzame spijsvertering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |