klopt, maar covey vroeg ernaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
staat toch in je Home-Page...?..hey BrandX....:W:*:*
yep, zeven trainers, die allen overdag gewoon een fulltime baan hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:29 schreef covie het volgende:
[..]
Wat een schatje dat jongetje op de 2e foto.O+
Trouwens ook apart dat het maar 5 euro kost per week, en dat het 2 uur per dag open is.:)
Is het allemaal vrijwilligerswerk ofzo:?

gewoon doen, straks maak je je zorgen om nietsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee nog niet.......word verlamd door angst....
...kan pas om 1500 bellen

kan idd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
gewoon doen, straks maak je je zorgen om niets

Kan me niet zo goed concentreren en ik zit alleen dus dat werkt niets doen een beetje in de hand zeg maarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je ging toch weer aan het werk...????![]()
![]()
![]()

gebeld? waarnaar? en waarvoor?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee nog niet....:@...word verlamd door angst....;(...kan pas om 1500 bellen

moet mijn huisarts bellen maar vind het doodeng...quote:

ohw...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet mijn huisarts bellen maar vind het doodeng...:@..heb al een maand last van een knobbeltje in mijn keel, net alsof je iets niet goed heb doorgeslikt en moet het ff na laten kijken...:{

hoe is het eigenlijk met je polsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:40 schreef crossover het volgende:400
Ik heb een pechdag vandaag, was een uur te laat op m'n werk en heb een paar uur naar m'n portemonnee lopen zoekenGelukkig wel weer gevonden.

crossieeeeeeee....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:40 schreef crossover het volgende:400
Ik heb een pechdag vandaag, was een uur te laat op m'n werk en heb een paar uur naar m'n portemonnee lopen zoekenGelukkig wel weer gevonden.

quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:40 schreef crossover het volgende:400:o
Ik heb een pechdag vandaag, was een uur te laat op m'n werk en heb een paar uur naar m'n portemonnee lopen zoeken:{Gelukkig wel weer gevonden.

tell me about it....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw...dat is minder... Maar wel bellen hoor! als het iets is kan je er maar beter zo snel mogelijk bij zijn!
![]()

Ja hij lag op een stomme plekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] cross!
gelukkig gevonden dus!
Dat je dat nog weetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je pols
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
crossieeeeeeee....![]()
![]()
...tja..shit happends....
![]()
![]()

vertel...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Melk kotsen... dat is pas goor
Eigen ervaring

quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:52 schreef covie het volgende:
Voordat ik hier ging werken dronk ik zeker 1 tot 2 liter melk per dag![]()
Melk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet mijn huisarts bellen maar vind het doodeng.....heb al een maand last van een knobbeltje in mijn keel, net alsof je iets niet goed heb doorgeslikt en moet het ff na laten kijken...
![]()

6 keer per week fitnessen... 1 liter melk drinken voor het sportenquote:

Wel gezelligquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt, maar covey vroeg ernaar
[..]
yep, zeven trainers, die allen overdag gewoon een fulltime baan hebbendaarom zijn we ook zo weinig open, elke dag van ma tot vrij. slechts 1 training. Maar het is een van de grootste boksverenigingen van NL, met bijna 400 leden, waarvan de meesten meerdere keren per week komen. Tis dan ook altijd bomvol
![]()

quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:53 schreef JortK het volgende:
[..]
6 keer per week fitnessen... 1 liter melk drinken voor het sporten
Bankdrukken... persen... *burp*... RENNEN!!

Kijk daar wil ik dus niet meer aan terugdenkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Krijg je een soort allemaal witte brokjes.
Vergelijkbaar als je zo'n potje met blokjes veta weggooid.

Hou je niet van feta?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Kijk daar wil ik dus niet meer aan terugdenken![]()

Ik ga volgende zondag naar Champ Cargebeuren in Assen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef crossover het volgende:
Ik ga zondag naar Bavaria City Racing

Fetaquote:

Een bier-race?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef crossover het volgende:

quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef crossover het volgende:
Ik ga naar de F1 in Spaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga volgende zondag naar Champ Cargebeuren in Assen! [afbeelding]

wij ozuden eigenlijk ook gaan, maar (zoals gewoonlijk) hebben we een change of plansquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef crossover het volgende:

quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:53 schreef JortK het volgende:
[..]
6 keer per week fitnessen... 1 liter melk drinken voor het sporten
Bankdrukken... persen... *burp*... RENNEN!!

een man die meerdere dingen tegelijk kan....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:09 schreef Houniet het volgende:
ik kan meer dingen tegelijk Muck. ben ook nog hier aanwezig![]()

quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:09 schreef Muck het volgende:
ik ook!
ik neem mijn laptop meen aar de keuken, mijn recept staat toch hierop

inderdaad!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een man die meerdere dingen tegelijk kan....![]()
![]()
![]()

je moest eens wetenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een man die meerdere dingen tegelijk kan....![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |