was aan je verdere post niet op te maken. smiley wil soms helpenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Enige vorm van ironie en carcasme is ook niet aan jou besteed zie ik.
Dat jij graag zwaar verouderde boeken wilt lezen prima, maar lees dan óók de ontknoping hierover.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:50 schreef Nohochacyum het volgende:
Wat ik echter zo stom vind is het feit dat men dit onderwerp nooit echt serieus neemt!
leg eens uit alwetendequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat jij graag zwaar verouderde boeken wilt lezen prima, maar lees dan óók de ontknoping hierover.
Nice onequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:00 schreef yvonne het volgende:
Bv:
http://www.ode.nl/article.php?aID=430&PHPSESSID=2b1e3cfe5945d72f214f16c9dc0da942
De Mesopotamiërs deden helemaal niet aan geschiedschrijving tot aan de Griekse overheersing. Geschiedkundige werken uit deze regio in de bibliotheek van Alexandrië. Vast wel, van figuren als Berossos. Lekker betrouwbaar dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef huupia het volgende:
[..]
wie zegt dat?
sumeriers gebruikten kleitabletten om er hun oorsprong op te zetten. het is jammer dat de beroemde bibliotheek van alexandrie werd verwoest. daar was een schat aan informatie over onze oorsprong te vinden.
Er zijn nog een paar indexen van de bibliotheek bewaard gebleven, zodat we weten wat er zoal voor boeken bewaard werden (en wat er verloren is gegaan...). Alle Griekse tragedie- en komedieschrijvers waren compleet aanwezig, evenals alle werken van de Griekse wetenschappers en filosofen. Ook waren er in de latere periode vertalingen en originelen van alle Latijnse schrijvers. Naast de Griekse literatuur die er bewerkt werd, werd er ook veel vertaald uit de omringende andere culturen. Zo weten we dat er een compleet overzicht was van de lange geschiedenis van Mesopotamië, natuurlijk de geschiedenis van Egypte, en ook van Carthago en Fenicië. Zelfs van het verre India had men een geschiedenis vanaf de vroegste tijden toen daar de Indusbeschaving tot bloei kwam. Ook vertaalde men de religieuze geschriften van de bekende godsdiensten zoals van het zoroastrisme, het nog jonge boeddhisme, het al zeer oude hindoeïsme en ook werd er de Tenach in het Grieks vertaald, bekend geworden als de Septuaginta, die een paar eeuwen later belangrijk was voor de verspreiding van het evangelie in de eerste eeuwen van het christendom.
bron: wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/Bibliotheek_van_Alexandri%C3%AB
Bron. Volgens mij trek je hun woorden behoorlijk uit het verband.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Zecharia Sitchin heeft de aller eerste beschaving, die van Sumer vertaald vanaf hun klei tabletten. ZIj vertelden, en dit is door nog geen wetenschapper hedendaags weerlegd, dat hun Goden.. dezelfde Goden als waarmee zij direct contact hadden, kwamen van planeten en sterren die wij zelfs nog maar deze eeuw ontdekt hebben.
Dat doet hij niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:28 schreef Djaser het volgende:
[..]
Bron. Volgens mij trek je hun woorden behoorlijk uit het verband.
Dat doet hij wel en ik lees boeken. Dus toe geef me eens een kleine hint dan hoef ik niet de hele bibliotheek leeg te lezen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:16 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat doet hij niet.
En als je een bron wilt moet je zelf die boeken gaan lezen en niet vanaf de zijlijn maar wat meeschreeuwen wat gebaseerd is op je persoonlijke vooringenomen standpunt die zegt: dit kan niet dus luister ik ook niet.
je kan beginnen met de donald duck een weekje overslaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:46 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dat doet hij wel en ik lees boeken. Dus toe geef me eens een kleine hint dan hoef ik niet de hele bibliotheek leeg te lezen.
Nou Appel je kunt wel heel slim doen maar een simpele optelling van de regeringsjaren van de Sumerische koningen geeft aan dat de zondvloed ver voor 10500 geleden plaats gevonden moet hebben. Wie heeft er nu gelijk, de koningslijst of jij?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:06 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Wie zij wij om dat tegen te spreken? Enkel omdat wij gemiddeld 80 jaar worden is dat een bewijs dat het niet kan? Das nog eens bekrompen.
Was jij erbij? Niemand was erbij.
Maar om het uit te lachen is hetzelfde dan te zeggen dat die Sumeriers zaten te fantaseren. Terwijl we wel hun tijdsaanduiding tot op de dag van vandaag hanteren. En zelfs hun wiskunde en medische kennis, en het logo van die medische kennis (slang om de staf).
Zo gaat dat vaker. Als het ons uitkomt op gevoel mag het wel, maar anders niet. De rest doet er niet toe.
Is dat wetenschappelijk?
Ik had haast...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:44 schreef huupia het volgende:
[..]
was aan je verdere post niet op te maken. smiley wil soms helpen![]()
Nee ik wil alleen weten welke tekst dat is zodat ik zelf na kan lezen in vertaling of origineel. Is dat nou zo'n rare vraag?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef huupia het volgende:
[..]
je kan beginnen met de donald duck een weekje overslaan.![]()
en dan beginnen aan de 10de planeet van zacheria sitchin
of
gods of the new millenium van alan alford
just to name a few
Hoe weet jij zeker dat er helemaal niets is gevonden? Omdat het bij jou niet bekend is, is daarmee het eindpunt bereikt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:45 schreef mgerben het volgende:
Laat ik er ook nog eens wat ingooien.
Erich redeneert alleen maar naar zijn theorie toe.
Dat wil zeggen: Hij vertelt hoe alles wat we vinden / waarnemen binnen zijn theorie past.
Maar dat is slechts één kant van het verhaal.
Als een theorie echt goed is, moet hij ook lastige vragen kunnen beantwoorden.
Zijn theorie moet niet alleen maar verklaren waar de tempels vandaan komen, want dat gedeelte is gewoon niet controleerbaar.
Hij moet ook vertellen waarom de aliens dan weggegaan zijn; waarom ze geen contact hebben gehouden; en waarom er geen snippertje bewijs (plastic, aluminiumfolie, glassplinters, een buitenaardse schroevendraaier - damn, een schroefje!) is achtergebleven.
Ik kan me nl wel voorstellen dat de mensen iets dat de goden lieten vallen meteen oprapen; om iets 'tastbaars' van hun goden te hebben. En dat is zeer kostbaar en daarom goed als graf-gift.
Wat vinden we?
Niets.
Vertel eens Erich, waarom niet? Hadden de aliens hele goede stofzuigers, lieten ze nooit iets vallen ... vertel maar!
Kijk, je kunt wel gaan flamen dat ik dat niet mag vragen omdat ik er niet bij was.
Of dat ik zelf de bewijzen moet zoeken.
Of dat ik nóóit iets geloof omdat ik bij het etablishement hoor![]()
Maar een goede theorie heeft het niet nodig dat je de vragensteller aanvalt.
Een goede theorie kan kritische vragen wél beantwoorden.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:45 schreef mgerben het volgende:
waarom zou hij moeten kunnen vertellen waarom de aliens zijn weggegaan. dat lijkt me nogal lastig omdat ze omstreeks 2200 v. chr. zouden zijn vertrokken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:45 schreef mgerben het volgende:
Laat ik er ook nog eens wat ingooien.
Dat wil zeggen: Hij vertelt hoe alles wat we vinden / waarnemen binnen zijn theorie past.
Maar dat is slechts één kant van het verhaal.
Als een theorie echt goed is, moet hij ook lastige vragen kunnen beantwoorden.
Zijn theorie moet niet alleen maar verklaren waar de tempels vandaan komen, want dat gedeelte is gewoon niet controleerbaar.
Hij moet ook vertellen waarom de aliens dan weggegaan zijn; waarom ze geen contact hebben gehouden; en waarom er geen snippertje bewijs (plastic, aluminiumfolie, glassplinters, een buitenaardse schroevendraaier - damn, een schroefje!) is achtergebleven.
Ik kan me nl wel voorstellen dat de mensen iets dat de goden lieten vallen meteen oprapen; om iets 'tastbaars' van hun goden te hebben. En dat is zeer kostbaar en daarom goed als graf-gift.
Wat vinden we?
Niets.
Vertel eens Erich, waarom niet? Hadden de aliens hele goede stofzuigers, lieten ze nooit iets vallen ... vertel maar!
Kijk, je kunt wel gaan flamen dat ik dat niet mag vragen omdat ik er niet bij was.
Of dat ik zelf de bewijzen moet zoeken.
Of dat ik nóóit iets geloof omdat ik bij het etablishement hoor![]()
Maar een goede theorie heeft het niet nodig dat je de vragensteller aanvalt.
Een goede theorie kan kritische vragen wél beantwoorden.
Je weet niet waar over je praat. Bijna alle soorten gebruiksvoorwerpen en consumptiegoederen zijn terug gevonden; van brood tot houten meubels tot zeker 10.000 jaar terug. In de moderne tijd is veel plastic 'onvergankelijk.' Maar alle producten van de aliens zijn vergaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef huupia het volgende:
[..]
buitenaardse artefacten zijn misschien niet eens meer herkenbaar, wat denk je dat 4400 jaar doet met dingen, erosie , slijtage e.d.
kijk eens in onze moderne maatschappij hoe snel dingen vergaan.
Mja, zoals eerder in dit topic gezegd. Waarom zou je dan een snelweg bouwen in deze maatschappij? een landweggetje brengt je ook waar je zijn moet, uiteindelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Er zin diverse plekken die volgens von D 'landingsplaatsen voor ruimteschepen' zijn.
Dus, wezens die de technologie etc hebben om tussen de sterren te reizen, hebben uit aardse steen gemaakte startbanen etc nodig? Lijken me vrij klunzige aliens dan...
En leg je dat landweggetje dan alleen met spierkracht aan, of zou je dan toch een schep, houweel en/of tractor gebruiken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, zoals eerder in dit topic gezegd. Waarom zou je dan een snelweg bouwen in deze maatschappij? een landweggetje brengt je ook waar je zijn moet, uiteindelijk.
Volgens diezelfde wiskunde was Niburu als planeet al een tijdje gepasseerd, ook die heb ik niet gezien. Ik acht de kans groot dat er een fout in het terug rekenen of het hele reken systeem zoals wij het denken te weten van de Sumeriers zit. In andere woorden, wat wij denken.. klopt niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:00 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nou Appel je kunt wel heel slim doen maar een simpele optelling van de regeringsjaren van de Sumerische koningen geeft aan dat de zondvloed ver voor 10500 geleden plaats gevonden moet hebben. Wie heeft er nu gelijk, de koningslijst of jij?
Even voor mijn beperkte intellect: hoezo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:23 schreef Knarf het volgende:
[..]
En leg je dat landweggetje dan alleen met spierkracht aan, of zou je dan toch een schep, houweel en/of tractor gebruiken?
Ik geef je hier helemaal gelijk, waarom als de oudere beschavingen contact houden met buiten aards leven, waarom vinden we geen harde bewijzen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:19 schreef Djaser het volgende:
[..]
Je weet niet waar over je praat. Bijna alle soorten gebruiksvoorwerpen en consumptiegoederen zijn terug gevonden; van brood tot houten meubels tot zeker 10.000 jaar terug. In de moderne tijd is veel plastic 'onvergankelijk.' Maar alle producten van de aliens zijn vergaan
Ook grappig om te zien dat bepaalde argumenten gewoon doodgezwegen of gebagatelliseerd worden. Makkelijk he zou je gelijk halen.![]()
Geen harde bewijzen, geen verklaring, maar in plaats van dat je op die basis concludeert dat het waarschijnlijk niet waar is ga je ideeën verzinnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik geef je hier helemaal gelijk, waarom als de oudere beschavingen contact houden met buiten aards leven, waarom vinden we geen harde bewijzen.
Ik heb hier zelf totaal geen verklaring voor maar wel een paar ideeen..
Ja, die domme aliens moeten het roestvrij staal nog uitvinden. Alle Alien-metalen roesten. En ze nemen op hun ruimtereizen alleen biologisch afbreekbaar spul mee. Logisch.quote:Natuur is veel hardnekkiger dan we denken, ik zie soms auto's staan totale roestbakke, zitten de gaten in, die zijn hooguit 25 jaar oud, hoe zou een metalen staf of wat dan ook 9000 jaar geleden ergens verlaten, er nu uit zien? Weinig van over, minder dan we denken.
Dat kun je natuurlijk wel als argument aanvoeren maar dat houdt geen stand. Op een gegeven moment stapt de Sumerische koningslijst uit het mythische verleden en kent regeringsjaartalen aan koningen toe die realistisch en verifieerbaar zijn. Ze bedoelden dus wel degelijk wat wij denken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
Volgens diezelfde wiskunde was Niburu als planeet al een tijdje gepasseerd, ook die heb ik niet gezien. Ik acht de kans groot dat er een fout in het terug rekenen of het hele reken systeem zoals wij het denken te weten van de Sumeriers zit. In andere woorden, wat wij denken.. klopt niet.
Er zijn startbanen door aliens aangelegt, alleen zijn die startbanen van steen. Waarom niet van bv. asfalt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Even voor mijn beperkte intellect: hoezo?
... omdat iets 'onverklaarbaars' van 4500 jaar oud heel bekend zou zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:34 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hoe weet jij zeker dat er helemaal niets is gevonden? Omdat het bij jou niet bekend is, is daarmee het eindpunt bereikt?
Omdat een goede theorie ook antwoord kan geven op lastige vragen.quote:waarom zou hij moeten kunnen vertellen waarom de aliens zijn weggegaan. dat lijkt me nogal lastig omdat ze omstreeks 2200 v. chr. zouden zijn vertrokken.
Een aantal jaar geleden werd er een robot naar het diepste punt in de zee gestuurd. Het eerste dat ze zagen was... een bierblikje.quote:buitenaardse artefacten zijn misschien niet eens meer herkenbaar, wat denk je dat 4400 jaar doet met dingen, erosie , slijtage e.d.
kijk eens in onze moderne maatschappij hoe snel dingen vergaan.
Wat hebben ze dan achtergelaten wat op geen enkele wijze hier op aarde gemaakt kan worden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:34 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hoe weet jij zeker dat er helemaal niets is gevonden? Omdat het bij jou niet bekend is, is daarmee het eindpunt bereikt?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Die vraag moet je aan hem niet stellen ben ik bang...sommige mensen geloven nu eenmaal, dat de achterkamertjes van musea vol liggen met alien bierblikjes en boterhamzakjes, maar dat 'de vastgeroeste wetenschap' die niet als zodanig WIL zien.
Toch hebben die goden de Inca's nog een uitvinding onthouden ... en ik heb het niet over de WC... wist jij dat de Inca's nooit het wiel hebben gekend?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Precies, en die oude volken waren dan ook nog te dom om zelf iets uit te vinden vroeger, daar waren goden voor nodig...
Ja, da's inderdaad opvallend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:58 schreef mgerben het volgende:
[..]
Toch hebben die goden de Inca's nog een uitvinding onthouden ... en ik heb het niet over de WC... wist jij dat de Inca's nooit het wiel hebben gekend?
Volgens mij zijn daar maar drie mogelijkheden voor:
1. De aliens kenden zelf het wiel ook niet. Ze reizen tussen sterren maar ze kennen het wiel niet.
2. De aliens kenden het wiel wel maar gaven het niet aan de Inca's.
3. Er waren geen aliens en de inca's hebben het zelf nooit ontdekt.
Wie een 4e reden kan bedenken die niet onder deze 3 valt krijgt een biertje van mij. Of een glas appelsap als je dat liever hebt.
De mogelijkheid dat de Inca's het wiel wél kenden maar niet interessant vonden schaar ik onder '3' - van wie de mogelijkheden van het wiel niet onderkent, kun je evengoed zeggen dat hij het wiel niet kent.
Schat, dit is zo ver off-topic dat het een apart topic mag worden, in een ander forum zelfs...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:04 schreef sweetgirly een lofzang aan de piloten:
[bladibla]
Boven is top in ieder geval en vliegen helemaal ! Lang leve de piloten !
Wellicht hadden de Inca's geen praktische toepassing voor het wiel en hebben ze het daarom nooit uitgevonden. Het grootste deel van het voormalige Inca-rijk is bergachtig en niet toegankelijk voor voertuigen. De lokale bevolking gebruikt daar nog steeds nauwelijks wielen. Wel llama's, als lastdier.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:58 schreef mgerben het volgende:
[..]
Toch hebben die goden de Inca's nog een uitvinding onthouden ... en ik heb het niet over de WC... wist jij dat de Inca's nooit het wiel hebben gekend?
Volgens mij zijn daar maar drie mogelijkheden voor:
1. De aliens kenden zelf het wiel ook niet. Ze reizen tussen sterren maar ze kennen het wiel niet.
2. De aliens kenden het wiel wel maar gaven het niet aan de Inca's.
3. Er waren geen aliens en de inca's hebben het zelf nooit ontdekt.
Wie een 4e reden kan bedenken die niet onder deze 3 valt krijgt een biertje van mij. Of een glas appelsap als je dat liever hebt.
De mogelijkheid dat de Inca's het wiel wél kenden maar niet interessant vonden schaar ik onder '3' - van wie de mogelijkheden van het wiel niet onderkent, kun je evengoed zeggen dat hij het wiel niet kent.
Trail en error !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het vermogen van de mens om te leren door experimenteren en dingen koppig overnieuw te doen, is in mijn ogen 1 van de hoofdredenen waarom beschavingen groeien.
Inventief waren ze wel ! Ze konden toch ook heel goed graven of bedachten zichzelf 'als we nou eens gaan graven, dan kunnen we grote, zeer grote stenen, op die manier omhoog krijgen'. Door dus zand als ophefmateriaal te gebruiken.quote:Ik heb daardoor als stelregel dat als ik moet kiezen tussen prehistorisch doordrammen, of ruimtewezens waar nooit een spoor van is gevonden, ik meer geloof in de mens. Jammer, dat sommige mensen onze verre voorouders pertinent als een soort van sub-inteligente wezens willen zien.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:09 schreef mgerben het volgende:
Schat, dit is zo ver off-topic dat het een apart topic mag worden, in een ander forum zelfs...
En ja dus, misschien wel, ik vind en vond het nogal wat. Is toch weer iets anders dan een buschaffeur, maar daarvoor soms ook mijn respectquote:ps op het risico van slowchatten af, ben jij er zo-eentje die gaat applaudiseren voor de piloot?
Zow, wat een interesant verhaal zegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:00 schreef yvonne het volgende:
Bv:
http://www.ode.nl/article.php?aID=430&PHPSESSID=2b1e3cfe5945d72f214f16c9dc0da942
Dat Dogon verhaal zitten wel wat haken en ogen aan:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:42 schreef Syd het volgende:
[..]
Zow, wat een interesant verhaal zeg
nooit hierover geweten, maar zijn er hier meer dingen van? en zijn er ook documentaires van gemaakt? ik ben niet echt een lezer![]()
Nice try.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:10 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Wellicht hadden de Inca's geen praktische toepassing voor het wiel en hebben ze het daarom nooit uitgevonden. Het grootste deel van het voormalige Inca-rijk is bergachtig en niet toegankelijk voor voertuigen. De lokale bevolking gebruikt daar nog steeds nauwelijks wielen. Wel llama's, als lastdier.
Dat valt heel erg mee. Llama's worden vandaag de dag nog steeds gebruikt als lastdier. Hoewel ze maar een kilo of 30 kunnen dragen zijn ze beter geschikt voor het terrein (Andes) dan paarden of ezels.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:15 schreef mgerben het volgende:
[..]
Nice try.
Feit is dat ze geen lastdieren hadden om eventuele wagens te trekken; lama's zijn niet goed te temmen.
Klopt, die bevinden zich in de smalle strook tussen de Stille Oceaan en de Andes. En ook op de Nazca-vlakte komen rots-formaties voor, zoals in heel Zuid-Peru. 1 van de figuren, de Uil-man (ook wel de Astronaut) is uitgehouwen uit de zijkant van zo'n rots en is dus niet plat zoals de meeste andere figuren.quote:Maar om dan maar helemaal van wielen af te zien...
De plekken waar die 'landingsbanen' zijn aangelegd zijn enorme reusachtige grote en vooral platte vlaktes.
Wegen voor voetgangers. Die wegen zijn vaak smalle paden. Als je bedenkt dat er in de Andes bergpassen zijn hoger dan 4000 meter, kun je je wel voorstellen dat die wegen zeker niet vlak zijn. Vaak ook nog deels uitgehouwen uit de rotsen.quote:Wegen nemen altijd de weg van de minste weerstand en gaan derhalve nooit door de diepste dalen en de hoogste toppen. De Inca's en Azteken staan mede bekend om hun wegen.
Dat ontken ik ook niet. Maar de behoefte aan het wiel zal in bergachtige streken minder groot zijn dan in vlakke gebieden. Dan lijkt het mij logisch dat de kans dat iemand het wiel uitvindt daar ook kleiner is.quote:Er zijn wel degelijk plaatsen waar wielen nut kunnen hebben.
Daarbij heb je pottenbakkers en waterwerken; plekken waar de toepassing van wielen heel nuttig kan zijn.
Dat begrijp ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:40 schreef nerd4sale het volgende:
Dat ontken ik ook niet. Maar de behoefte aan het wiel zal in bergachtige streken minder groot zijn dan in vlakke gebieden. Dan lijkt het mij logisch dat de kans dat iemand het wiel uitvindt daar ook kleiner is.
Een feit waar ik niet omheen kan is, dat onze geschiedenis niet klopt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Precies, en die oude volken waren dan ook nog te dom om zelf iets uit te vinden vroeger, daar waren goden voor nodig...
Weer zo'n waanidee van pseudo-wetenschappers, dat afwijkende meningen/theorieen niet serieus worden genomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:38 schreef chatter het volgende:
Deze ga ik in de gaten houden.
Vooral om te zien of jullie ook de conclusie trekken, dat als 100 geleerden het zelfde denken en er komt er 1 die iets heel anders denkt, of het nu klopt of niet, maar dat die ene dan door al die 100 anderen wordt uitgescheten. Veelal omdat die ene wel eens de basis van de "geleerdheid" van die 100 anderen volledig overboord kan gooien.
Nee, de reden is eerder dat Von Daeniken gewoon niet aan wetenschap doet, maar hooguit aan pseudo-wetenschap en holle retoriek.quote:Hhmm, op zich ook een interessante gedachtegang, die eventueel de grondslag kan zijn, waarom iedere geleerde op E. von Daniken zit af te geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |