quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:48 schreef -Menn0- het volgende:
Drib, ik heb even overlegd en speciaal voor jou gaan we verhuizen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:10 schreef Aresdreams het volgende:
lief hondje... toch maar eens hot dog van maken en op peuzelendan was het nog een nuttig hondje
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Wie moet er dan riffjes spelen in z'n bandje?
Morgen eens een gitaar kopen danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je dat lukt vreet ik m'n versterker op![]()
Okee dat is de deal als je het je binnen een maand lukt vreet ik dat ding op, zoiet niet krijg ik die gitaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:27 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Morgen eens een gitaar kopen dan!
Owkee, welke moet ik spelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee dat is de deal als je het je binnen een maand lukt vreet ik dat ding op, zoiet niet krijg ik die gitaar![]()
mensen met muzieksmaak?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Wie moet er dan riffjes spelen in z'n bandje?
Ik laat me niet op m'n nummer zetten door iemand die naar muziek luisterd waar de zanger over dode schapen aan het grommen isquote:
Dode schapen, lol. Hoe kom je eropquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik laat me niet op m'n nummer zetten door iemand die naar muziek luisterd waar de zanger over dode schapen aan het grommen is![]()
Als jij 28aug komt kijken in Leiden in Four Reasons en ons een 10 geeft dan beloof ik dat ik deze hele pagina niet meer zal slowchattenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:20 schreef belsen het volgende:
Mooie TT; willen jullie mij niet meer zo laten schrikken.
Oja: EN STOP WEER MET SLOWCHATTEN!!!
Dank u.
Ik kom liever niet in de Four Reasons, oftewel het Sint Antonius Clubhuis... Hoog uit 2 keer per jaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij 28aug komt kijken in Leiden in Four Reasons en ons een 10 geeft dan beloof ik dat ik deze hele pagina niet meer zal slowchatten
chantage is okee![]()
dat is maar 1 van de 2 bandsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik laat me niet op m'n nummer zetten door iemand die naar muziek luisterd waar de zanger over dode schapen aan het grommen is![]()
Geen idee wat het inhoud datquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik kom liever niet in de Four Reasons, oftewel het Sint Antonius Clubhuis... Hoog uit 2 keer per jaar.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en een vuurtje erbij
WOEF!!
probleem opgelost
of rekeningen blokkeren, kant ie nooit meer gassenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en een vuurtje erbij
WOEF!!
probleem opgelost
Erg Avenged Sevenfold...quote:
Godver kom ik hiernet om m'n grap te gaan postenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:56 schreef SNArky het volgende:
Het gaat weer rustig worden hier, ik lees net op de fp dat Dean naar de Antillen gaat.
Heb je em al gekocht?quote:
Nee ben nog aan het sparen, duurt nog wel een half jaartje hoor. Ik twijfel tussen die American Ash en zo iets:quote:
Voor de prijs van een american ash kan je ook een 2de hands american vintage krijgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee ben nog aan het sparen, duurt nog wel een half jaartje hoor. Ik twijfel tussen die American Ash en zo iets:
[afbeelding]
Maar dan wel de 'gewone' American versie.
Tofquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:34 schreef ikheetmartijn het volgende:
een b-bender
Die versie koop ik dus niet, is weer 500 euro duurderquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Vette country-shit!
http://youtube.com/watch?v=jGFCnZgwKR4
je betaalt sowieso btw (19% dus) en een percentage invoerrechten (varierend al naargelang het product dat je koopt en onmogelijk om te achterhalen, haha). Over de verzendkosten betaal je vervolgens ook nog invoerrechten of btw (weet niet meer welke van de twee).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:40 schreef ikheetmartijn het volgende:
Iemand ook ervaringen met spullen kopvia via Ebay Amerika? En dan doel ik vooral op necks/bodies en het eventueel betalen van BTW en invoerrechten.
Een b-bender bendt (is dat Nederlands?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:59 schreef Dribbel_ het volgende:
en nog snap ik niet wat ie nou doet
De bender is binnendoor in de body verbonden met de ophanging van je strap (voorste). Duw je de gitaar naar benee, komt er meer spanning op het systeem binnenin en trek je de snaar aan...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
en hoe gebruik je dat ding da ?
tenminste hoe schakel je em in
Nou, ik ben toch erg blij met mijn '67 Gretsch en is echt helemaal een eigen gitaar...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:57 schreef Sloggi het volgende:
Tweedehands koop ik liever niet. Ik weet ook wel dat je voor dezelfde prijs tweedehands veel betere kwaliteit kan krijgen, maar ik wil gewoon helemaal een eigen gitaar. Komt wat gevoel bij kijken.
Hell, al was ie 63stehands!quote:
Ja zoiets las ik ook al, zowiezo 19% BTW over het product incl. verzendkosten. Invoerrechten vaak iets van rond de 20 euro, maar hier valt idd geen pijl op te trekken (kan ook te maken met omschrijving van het pakket).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
je betaalt sowieso btw (19% dus) en een percentage invoerrechten (varierend al naargelang het product dat je koopt en onmogelijk om te achterhalen, haha). Over de verzendkosten betaal je vervolgens ook nog invoerrechten of btw (weet niet meer welke van de twee).
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
en hoe gebruik je dat ding da ?
tenminste hoe schakel je em in
nee, daarover niet. Maar ik heb het idee dat je, zodra het pakket wat groter is, altijd invoerrechten moet dokken. Die kleine dingetjes hebben ze niet zoveel zin in controleren lijkt het wel. Volgens mij is dat bedrag waaronder je geen invoerrechten hoeft te betalen veel lager, maar iets van 10 euro. Het percentage invoerrechten kan varieren van 3 tot 14 % geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:55 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ja zoiets las ik ook al, zowiezo 19% BTW over het product incl. verzendkosten. Invoerrechten vaak iets van rond de 20 euro, maar hier valt idd geen pijl op te trekken (kan ook te maken met omschrijving van het pakket).
Onder de 50 euro kon nog als gift worden gezien.
Moest jij ook invoerrechten betalen over bijv. die GFS pickups?
Een A is X02220, niet 022200, je komt van een Em uit op een Esus4 geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een b-bender bendt (is dat Nederlands?) je b-snaar een hele toon omhoog (naar een c dus). Kan je leuke effecten mee bereiken, zoals dit:
-
-
-
2
2
-
Dan gebruik je de b-bender en krijg je dit:
-
-
2
2
2
-
Een A-akkoord dus. En dat schijnt tof te klinken. Je gaat van het ene naar het andere akkoord door te benden.
pwndquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Godver kom ik hiernet om m'n grap te gaan postenis die eikel me voor
![]()
Dean op weg naar Antillen, Flossie treft Hawaii
Is ook bedoeld voor een andere soort langharig tuig...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:25 schreef Aresdreams het volgende:
lijkt me niets zo een B-bender
Kut ja tuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Een A is X02220, niet 022200, je komt van een Em uit op een Esus4 geloof ik.
Daarbij is't verschil al niet zo groot/hoorbaar meer dan wanneer je van Em naar A gaat...
Stiekem vind ik deze leukerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef ibaneX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=P-B4sjUve3E&mode=user&search=
Wat is dit voor een bagger? Wat kunnen mensen toch hun tijd verdoen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef ibaneX het volgende:
Ik ga alles verkopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:55 schreef TeleluvR het volgende:
Gitaarspelen is uberhaupt voor mietjes!
Ja, tuurlijk!quote:
Kost inderdaad geen moeite om erin te blijven...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Sweet child o mine![]()
ik denk dat ik dood ga![]()
"He looks like a vegetable."quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef ibaneX het volgende:
Okee... die Gretsch mag je houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk!
Hier, met gratis wijf:
[afbeelding]
Dus alleen eht vrouwtje, terwijl je de gitaar door zou kunnen verkopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Okee... die Gretsch mag je houden
Gitaar en vrouw doorverkopen ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dus alleen eht vrouwtje, terwijl je de gitaar door zou kunnen verkopen?
Misschien is ze Russisch!quote:
wansmaak is ook smaakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En dat vraagt ie na die foto van een paar topics terug
Bedankt voor het ophalen van die herinnering.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En dat vraagt ie na die foto van een paar topics terug
Deankoeienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Bedankt voor het ophalen van die herinnering.![]()
Indolente kudtstudentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen lowlands
net een poging gedaan m'n luchtbed te testen of die nog goed wasna 3x blazen bedacht dat ik ook een tosti kan eten
Die test ik morgen daar wel
Morgen nog ducttape halen om de tentstok te maken die het begeven heeft vorig jaar.
en ik ben er klaar voor![]()
Alleen vanwege dat gloeiende buisje zeker... wijf...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
iemand ervaring met dit mooie ding
[afbeelding]
Vind het er erg interessant uitzien zeker voor de 130Dollar wat niet duur is
Ja pas 2 andere buizenoverdrive pedalen getest en ze steken gewoon té ver boven de andere overdrive/distoriton dingen uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Alleen vanwege dat gloeiende buisje zeker... wijf...![]()
"... gaat volgens mij best ruigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Deansensitized het volgende:
Gaat volgens mij best ruig
Gloeiende buisjes![]()
True.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja pas 2 andere buizenoverdrive pedalen getest en ze steken gewoon té ver boven de andere overdrive/distoriton dingen uit
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
"... gaat volgens mij best ruig"
"... kijk, een geile Dean-koe..."
Daar gaat je geloofwaardigheid!![]()
loopt een topic over op gitaarnet, met samples.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Ja waar dacht je dat ik hem vandaan had? freakin kapitein iglo ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
loopt een topic over op gitaarnet, met samples.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Stop dan met zeiken en koop dat ding, bitch.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
omdat ik het eigenlijk wel nodig heb
]quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Stop dan met zeiken en koop dat ding, bitch.
![]()
Het lijkt verdacht veel op een running gag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:27 schreef -Menn0- het volgende:
Hey Zyggie, heb je nog Cocaine voor me getabt ?!
in de tussentijd al had je 1 noot per dag gedaan had je hem al 3x zelf kunnen doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:27 schreef -Menn0- het volgende:
Hey Zyggie, heb je nog Cocaine voor me getabt ?!
Schijnen erg toffe dingen te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Als je dat een keer wil gaat doen zou je dan wat kunnen opnemen voor mequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Schijnen erg toffe dingen te zijn.
Bij de guitarbox hier in Meppel ligger d'r 3 verschillende, helaas nog geen tijd gehad om er 1 uit te proberen.
Waarom zou je dat willen, je hebt net een nieuwe buizenversterker gekocht?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je dat een keer wil gaat doen zou je dan wat kunnen opnemen voor mehoeft geen superkwaliteit te zijn gewoon telefoon is okee maar gaat om het idee
Daarom zeg ik ik wil zoeits hebben maar het is duur omdat ik het weinig zal gebruiken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen, je hebt net een nieuwe buizenversterker gekocht?
Wat zijn dat dan voor optredens dat je over een andere amp gaat spelen? Sessies ofzo? Andere box heb ik geen problemen mee maar je eigen top is toch wel essentieel. Daarnaast zou ik bijvoorbeeld ook liever geen andere mensen over mijn top laten spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ik wil zoeits hebben maar het is duur omdat ik het weinig zal gebruiken.
Thuis gebruik ik het dus niet, en alleen bij optredens waar ik niet de mogelijkheid heb over m'n eigen amp te spelen (wat dan de meeste zullen zijn aangezien ik toch alleen een fiets heb om te vervoeren)
Nouja we spelen altijd met meerder bandjes dus dan is alle zooi eromheen grootste gedeelte van de tijd wel geregeld. En voor dat ik deze amp had was ik wel enigzins tevreden over m'n boss pedaaltje, maar nu weet ik dat hij zwaar tekort schietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat zijn dat dan voor optredens dat je over een andere amp gaat spelen? Sessies ofzo? Andere box heb ik geen problemen mee maar je eigen top is toch wel essentieel. Daarnaast zou ik bijvoorbeeld ook liever geen andere mensen over mijn top laten spelen.
Zanger/gitarist heeft rijbewijs en kan ook de meeste keren de auto van z'n vader wel gebruiken maar omdat we allemaal nog jong zijn heeft niemand geld voor een eigen auto dus zijn we daarvan afhankelijk en anders OV.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef Cynic het volgende:
Maar doe je alle optredens dan op loopafstand ofzo? Er is toch wel iemand in de band met een auto en een rijbewijs? Ja het speelt zoveel fijner als je je spulletjes voor elkaar hebt en niet elke keer maar moet afwachten wat er is.
Ja pff dat is sowieso geen doenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:20 schreef Cynic het volgende:
Dan heb je nog mazzel dat je in een stad woont dus. Als ik optredens op de fiets zou moeten doen was ik voor het dichtstbiizijnde optreden nog meer dan een uur aan het fietsen
Ik kan al mijn spullen al niet eens goed in een auto kwijtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja pff dat is sowieso geen doen2 koffers op de fiets zou al niet eens lukken en dan nog een top erbij ?
![]()
Bakfiets kopenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kan al mijn spullen al niet eens goed in een auto kwijt
Freebird!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het lijkt verdacht veel op een running gag.![]()
![]()
Ik heb 'em trouwens wel getabt, staat op 87% ofzo. Te lui om het af te maken of op te sturen.![]()
Als ik het kon welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
in de tussentijd al had je 1 noot per dag gedaan had je hem al 3x zelf kunnen doen
Times change! Ben nu Drop B aant mee raggen op Stone Sourquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef Zyggie het volgende:
De tijd moet gerijpt zijn. Sowieso zit menno te veel op z'n akoestische te jengelen, heb ik van horen zeggen in dit topic.![]()
Maar die intro solo is zooo vetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef Cynic het volgende:
ach het leukste van dat nummer is toch gewoon dat riffje en dan ben je met 2 akkoorden klaar
Grotere auto?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan wil het beter. Voornaamste probleem is mijn Washburn+koffer. Die krijg je dus in de breedte in geen enkele kofferbak. Dus dan moet je al een hele diepe kofferbak hebben.quote:
Wat heb je allemaal precies bij je dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
3 gitaren, 2x12 cab, 4x12 cab, eindtrap en voortrap (samen 5HE)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal precies bij je dan?.
Tja... 4x12 neemt veel ruimte in beslag ja :-S ligt bij mij mijn kofferbak gelijk vol :-Pquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
3 gitaren, 2x12 cab, 4x12 cab, eindtrap en voortrap (samen 5HE)
Hoewel ik de laatste paar keren mijn 4x12 cab thuis heb gelaten![]()
Kan je de bank niet omklappen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
3 gitaren, 2x12 cab, 4x12 cab, eindtrap en voortrap (samen 5HE)
Hoewel ik de laatste paar keren mijn 4x12 cab thuis heb gelaten![]()
ja, dan lukt het wel. maar alleen omdat het vrij ruime auto's zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kan je de bank niet omklappen?
ja hoor, ook dat is wel geregeldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:48 schreef Aresdreams het volgende:
heb je niet iemand met een busje? kan je alles er in dumpen en nog een lege auto overhouden
En?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:04 schreef Aresdreams het volgende:
nee, maar wel met de GT-8, de opvolger
Het is zeker wat,... maar mijn persoonlijke voorkeur ging toen uit naar een Yamaha Pacifica... Kost +/- 300,- maar dan heb je wel een lekker klinkende gitaar die fijn speelt. Hij kan iig makkelijk concurreren met miijn Ibanez RG 1570 met Seymour Duncans, dus als je later wat verder is hij zeker niet mis als backup gitaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:05 schreef SatanicWarrior het volgende:
Iemand ervaring met een Squier Bullet als beginnersgitaar? Is het wat of is het voor een beginnersgitaar zelfs klote en kan je beter voor een andere gaan?
Niks mis mee, maar gezien je muzieksmaak zou ik iets met minstens één humbucker nemen. Als je niet weet wat dat is, googlequote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:05 schreef SatanicWarrior het volgende:
Iemand ervaring met een Squier Bullet als beginnersgitaar? Is het wat of is het voor een beginnersgitaar zelfs klote en kan je beter voor een andere gaan?
ja dat klopt, ik heb nu ook al een stratocastor met een humbucker bij de bridge, maar ik kan zo'n Squier Bullet misschien voor weinig geld krijgen dus was ik benieuwd of het ook wel wat was.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar gezien je muzieksmaak zou ik iets met minstens één humbucker nemen. Als je niet weet wat dat is, google
Ik heb inderdaad wel vaker gehoord dat zo'n Yamaha Pacifica een erg goede beginnersgitaar is. Wordt door velen aangeraden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het is zeker wat,... maar mijn persoonlijke voorkeur ging toen uit naar een Yamaha Pacifica... Kost +/- 300,- maar dan heb je wel een lekker klinkende gitaar die fijn speelt. Hij kan iig makkelijk concurreren met miijn Ibanez RG 1570 met Seymour Duncans, dus als je later wat verder is hij zeker niet mis als backup gitaar.
Het enige wat gewoon bij beginnersgitaren ruk is, is de trem... die heb ik bij mijn Pacifica ook vastgezet met een blokje hout... erg makkelijk (mocht je besluiten om dit ook te doen, moet je maar PM'en) en daardoor krijg je meer sustain.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:59 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel vaker gehoord dat zo'n Yamaha Pacifica een erg goede beginnersgitaar is. Wordt door velen aangeraden.
Ja,... het komt gewoon door die Floyd Rose trem... haalt een hoop sustain weg... plus de Ibanez is van Basswood en Yamaha van Alder...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
Wel grappig dat die Yamaha Pacifica goed in de buurt komt bij jouw Ibanez RG 1570 met Seymour Duncans, dat is nogal een groot verschil in prijs of niet?
Ik heb zo'n kleine Korg (AX-100G, meen ik) en daar heb ik kk veel feedback in als ik m door de FX loop haal... Dus die ga ik nu gebruiken voor wat coole effectjes over de zang...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar is het niet kut he want ik merk wel dat ik iedere keer bij elk optredne m'n pedalen net iets anders moet instellen en is dat dan geen gezeik met zo'n grote plank ?
Heb altijd het gevoel dat zo'n plank het allemaal net niet is eigenlijk
Beide gitaristen van mijn band hebben er één. Klinkt wel lekker die bak. Ze doen er twee volledig andere dingen mee, dus veelzijdig is het wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef Sloggi het volgende:
[afbeelding]
Iemand ervaring met dit beestje?
Onze andere gitarist had em ook. Leuk ding, maar ik moet zeggen dat ik met mn vetta veel emer bruikbare effecten had als hij met zn gt-6. Hij gebruikt nu het ding alleen nog maar als stemapparaat. De GT-8 is wel een stuk beter, maar als ik dan toch moet kiezen vind ik de podxtlive toch net iets beter.quote:
probleem is idd dat er per patch teveel effecten opzitten. Je moet gewoon een puere sound hebben en dan er wat extra's overmikken, niet andersom!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:09 schreef Deansensitized het volgende:
Onze gitarist had er een. Geen goed geluid uit te krijgen, heb er bijna trauma's van
Nu heeftie een Boss MD-2, stukken beter
Geef mij maar losse pedalen, maar heb verder ook geen fratsen. Alleen distortion en heel af en toe beetje delay/chorus en wat reverb aan.
Metal Screamer??? Wat doet het? Een combinatie van een Metalzone en een Tubescreamer?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:21 schreef Neidropje het volgende:
iemand nog interesse in een metal screamer?
[afbeelding]
Gewoon een zoveelste distortion pedaal van Ibanez maar waarschijnlijk met meer laag en meer hoog voor metal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Metal Screamer??? Wat doet het? Een combinatie van een Metalzone en een Tubescreamer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Ahh... Daar heb ik de Metalcore ML-2 van Boss voorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Gewoon een zoveelste distortion pedaal van Ibanez maar waarschijnlijk met meer laag en meer hoog voor metal.
Gotta respect your nickname, ik lees hem nu pas voor het eerst hier op Fokquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ahh... Daar heb ik de Metalcore ML-2 van Boss voor![]()
Thanks Maniac, of is het Mr.... Maniac...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:08 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Gotta respect your nickname, ik lees hem nu pas voor het eerst hier op Fok
I see, ik 2005, maar ik zie je eigenlijk nu pasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Thanks Maniac, of is het Mr.... Maniac...![]()
Toch loop ik stilletjes al vanaf 2001 rond op het forum...
Alleen als ie heel goedkoop isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:21 schreef Neidropje het volgende:
iemand nog interesse in een metal screamer?
[afbeelding]
En compressor, indien je af en toe een wah gebruikt, + als je er een funky draai aan wil geven + wanneer je in een groep je geluid beter wil controllerenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:09 schreef Deansensitized het volgende:
Onze gitarist had er een. Geen goed geluid uit te krijgen, heb er bijna trauma's van
Nu heeftie een Boss MD-2, stukken beter
Geef mij maar losse pedalen, maar heb verder ook geen fratsen. Alleen distortion en heel af en toe beetje delay/chorus en wat reverb aan.
gewoon de drive op je amp pakken, niet zover open zetten en je volume van je element een stukje terugdraaien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:36 schreef Aresdreams het volgende:
Hoe kan ik een mooi helder geluid krijgen met een lekkere distorion rand, maar waar wel elke noot helder klinkt?
Tip voor de body: Tonefactory!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:27 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zo vandaag wat spul besteld om zelf een 52er (kwa looks) in elkaar te gaan zetten.
Unfinished Tele hals bij the string,
hardware bij guitarfetish (zwarte enkellaags slagplaat, modern vintage pups, 250k pots etc).
Tuners ben ik nog niet over uit, zat te denken aan de Kluson Roundbacks
Nu nog even een mooie unfinished body zien te scoren (string through).
Jep voor een 52er wel, Alder(elzen) kwam pas in 1956.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:51 schreef ikheetmartijn het volgende:
Volgens mij is Ash toch het meest historisch correct
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |