]quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Stop dan met zeiken en koop dat ding, bitch.
![]()
Het lijkt verdacht veel op een running gag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:27 schreef -Menn0- het volgende:
Hey Zyggie, heb je nog Cocaine voor me getabt ?!
in de tussentijd al had je 1 noot per dag gedaan had je hem al 3x zelf kunnen doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:27 schreef -Menn0- het volgende:
Hey Zyggie, heb je nog Cocaine voor me getabt ?!
Schijnen erg toffe dingen te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
iemand ervaring met dit mooie ding
[afbeelding]
Vind het er erg interessant uitzien zeker voor de 130Dollar wat niet duur is
Als je dat een keer wil gaat doen zou je dan wat kunnen opnemen voor mequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Schijnen erg toffe dingen te zijn.
Bij de guitarbox hier in Meppel ligger d'r 3 verschillende, helaas nog geen tijd gehad om er 1 uit te proberen.
Waarom zou je dat willen, je hebt net een nieuwe buizenversterker gekocht?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je dat een keer wil gaat doen zou je dan wat kunnen opnemen voor mehoeft geen superkwaliteit te zijn gewoon telefoon is okee maar gaat om het idee
Daarom zeg ik ik wil zoeits hebben maar het is duur omdat ik het weinig zal gebruiken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen, je hebt net een nieuwe buizenversterker gekocht?
Wat zijn dat dan voor optredens dat je over een andere amp gaat spelen? Sessies ofzo? Andere box heb ik geen problemen mee maar je eigen top is toch wel essentieel. Daarnaast zou ik bijvoorbeeld ook liever geen andere mensen over mijn top laten spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ik wil zoeits hebben maar het is duur omdat ik het weinig zal gebruiken.
Thuis gebruik ik het dus niet, en alleen bij optredens waar ik niet de mogelijkheid heb over m'n eigen amp te spelen (wat dan de meeste zullen zijn aangezien ik toch alleen een fiets heb om te vervoeren)
Nouja we spelen altijd met meerder bandjes dus dan is alle zooi eromheen grootste gedeelte van de tijd wel geregeld. En voor dat ik deze amp had was ik wel enigzins tevreden over m'n boss pedaaltje, maar nu weet ik dat hij zwaar tekort schietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat zijn dat dan voor optredens dat je over een andere amp gaat spelen? Sessies ofzo? Andere box heb ik geen problemen mee maar je eigen top is toch wel essentieel. Daarnaast zou ik bijvoorbeeld ook liever geen andere mensen over mijn top laten spelen.
Zanger/gitarist heeft rijbewijs en kan ook de meeste keren de auto van z'n vader wel gebruiken maar omdat we allemaal nog jong zijn heeft niemand geld voor een eigen auto dus zijn we daarvan afhankelijk en anders OV.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef Cynic het volgende:
Maar doe je alle optredens dan op loopafstand ofzo? Er is toch wel iemand in de band met een auto en een rijbewijs? Ja het speelt zoveel fijner als je je spulletjes voor elkaar hebt en niet elke keer maar moet afwachten wat er is.
Ja pff dat is sowieso geen doenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:20 schreef Cynic het volgende:
Dan heb je nog mazzel dat je in een stad woont dus. Als ik optredens op de fiets zou moeten doen was ik voor het dichtstbiizijnde optreden nog meer dan een uur aan het fietsen
Ik kan al mijn spullen al niet eens goed in een auto kwijtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja pff dat is sowieso geen doen2 koffers op de fiets zou al niet eens lukken en dan nog een top erbij ?
![]()
Bakfiets kopenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kan al mijn spullen al niet eens goed in een auto kwijt
Freebird!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het lijkt verdacht veel op een running gag.![]()
![]()
Ik heb 'em trouwens wel getabt, staat op 87% ofzo. Te lui om het af te maken of op te sturen.![]()
Als ik het kon welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
in de tussentijd al had je 1 noot per dag gedaan had je hem al 3x zelf kunnen doen
Times change! Ben nu Drop B aant mee raggen op Stone Sourquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef Zyggie het volgende:
De tijd moet gerijpt zijn. Sowieso zit menno te veel op z'n akoestische te jengelen, heb ik van horen zeggen in dit topic.![]()
Maar die intro solo is zooo vetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef Cynic het volgende:
ach het leukste van dat nummer is toch gewoon dat riffje en dan ben je met 2 akkoorden klaar
Grotere auto?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan wil het beter. Voornaamste probleem is mijn Washburn+koffer. Die krijg je dus in de breedte in geen enkele kofferbak. Dus dan moet je al een hele diepe kofferbak hebben.quote:
Wat heb je allemaal precies bij je dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
3 gitaren, 2x12 cab, 4x12 cab, eindtrap en voortrap (samen 5HE)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal precies bij je dan?.
Tja... 4x12 neemt veel ruimte in beslag ja :-S ligt bij mij mijn kofferbak gelijk vol :-Pquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
3 gitaren, 2x12 cab, 4x12 cab, eindtrap en voortrap (samen 5HE)
Hoewel ik de laatste paar keren mijn 4x12 cab thuis heb gelaten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |