Ja, tuurlijk!quote:
Kost inderdaad geen moeite om erin te blijven...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Sweet child o mine![]()
ik denk dat ik dood ga![]()
"He looks like a vegetable."quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:50 schreef ibaneX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=P-B4sjUve3E&mode=user&search=
Okee... die Gretsch mag je houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk!
Hier, met gratis wijf:
[afbeelding]
Dus alleen eht vrouwtje, terwijl je de gitaar door zou kunnen verkopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Okee... die Gretsch mag je houden
Gitaar en vrouw doorverkopen ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dus alleen eht vrouwtje, terwijl je de gitaar door zou kunnen verkopen?
Misschien is ze Russisch!quote:
wansmaak is ook smaakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En dat vraagt ie na die foto van een paar topics terug
Bedankt voor het ophalen van die herinnering.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En dat vraagt ie na die foto van een paar topics terug
Deankoeienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Bedankt voor het ophalen van die herinnering.![]()
Indolente kudtstudentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen lowlands
net een poging gedaan m'n luchtbed te testen of die nog goed wasna 3x blazen bedacht dat ik ook een tosti kan eten
Die test ik morgen daar wel
Morgen nog ducttape halen om de tentstok te maken die het begeven heeft vorig jaar.
en ik ben er klaar voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |