Deankoeienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Bedankt voor het ophalen van die herinnering.![]()
Indolente kudtstudentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen lowlands
net een poging gedaan m'n luchtbed te testen of die nog goed wasna 3x blazen bedacht dat ik ook een tosti kan eten
Die test ik morgen daar wel
Morgen nog ducttape halen om de tentstok te maken die het begeven heeft vorig jaar.
en ik ben er klaar voor![]()
Alleen vanwege dat gloeiende buisje zeker... wijf...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
iemand ervaring met dit mooie ding
[afbeelding]
Vind het er erg interessant uitzien zeker voor de 130Dollar wat niet duur is
Ja pas 2 andere buizenoverdrive pedalen getest en ze steken gewoon té ver boven de andere overdrive/distoriton dingen uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Alleen vanwege dat gloeiende buisje zeker... wijf...![]()
"... gaat volgens mij best ruigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Deansensitized het volgende:
Gaat volgens mij best ruig
Gloeiende buisjes![]()
True.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja pas 2 andere buizenoverdrive pedalen getest en ze steken gewoon té ver boven de andere overdrive/distoriton dingen uit
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
"... gaat volgens mij best ruig"
"... kijk, een geile Dean-koe..."
Daar gaat je geloofwaardigheid!![]()
loopt een topic over op gitaarnet, met samples.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Ja waar dacht je dat ik hem vandaan had? freakin kapitein iglo ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
loopt een topic over op gitaarnet, met samples.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Stop dan met zeiken en koop dat ding, bitch.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
omdat ik het eigenlijk wel nodig heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |