Metal Screamer??? Wat doet het? Een combinatie van een Metalzone en een Tubescreamer?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:21 schreef Neidropje het volgende:
iemand nog interesse in een metal screamer?
[afbeelding]
Gewoon een zoveelste distortion pedaal van Ibanez maar waarschijnlijk met meer laag en meer hoog voor metal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Metal Screamer??? Wat doet het? Een combinatie van een Metalzone en een Tubescreamer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Ahh... Daar heb ik de Metalcore ML-2 van Boss voorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Gewoon een zoveelste distortion pedaal van Ibanez maar waarschijnlijk met meer laag en meer hoog voor metal.
Gotta respect your nickname, ik lees hem nu pas voor het eerst hier op Fokquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ahh... Daar heb ik de Metalcore ML-2 van Boss voor![]()
Thanks Maniac, of is het Mr.... Maniac...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:08 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Gotta respect your nickname, ik lees hem nu pas voor het eerst hier op Fok
I see, ik 2005, maar ik zie je eigenlijk nu pasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Thanks Maniac, of is het Mr.... Maniac...![]()
Toch loop ik stilletjes al vanaf 2001 rond op het forum...
Alleen als ie heel goedkoop isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:21 schreef Neidropje het volgende:
iemand nog interesse in een metal screamer?
[afbeelding]
En compressor, indien je af en toe een wah gebruikt, + als je er een funky draai aan wil geven + wanneer je in een groep je geluid beter wil controllerenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:09 schreef Deansensitized het volgende:
Onze gitarist had er een. Geen goed geluid uit te krijgen, heb er bijna trauma's van
Nu heeftie een Boss MD-2, stukken beter
Geef mij maar losse pedalen, maar heb verder ook geen fratsen. Alleen distortion en heel af en toe beetje delay/chorus en wat reverb aan.
gewoon de drive op je amp pakken, niet zover open zetten en je volume van je element een stukje terugdraaien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:36 schreef Aresdreams het volgende:
Hoe kan ik een mooi helder geluid krijgen met een lekkere distorion rand, maar waar wel elke noot helder klinkt?
Tip voor de body: Tonefactory!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:27 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zo vandaag wat spul besteld om zelf een 52er (kwa looks) in elkaar te gaan zetten.
Unfinished Tele hals bij the string,
hardware bij guitarfetish (zwarte enkellaags slagplaat, modern vintage pups, 250k pots etc).
Tuners ben ik nog niet over uit, zat te denken aan de Kluson Roundbacks
Nu nog even een mooie unfinished body zien te scoren (string through).
Jep voor een 52er wel, Alder(elzen) kwam pas in 1956.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:51 schreef ikheetmartijn het volgende:
Volgens mij is Ash toch het meest historisch correct
wil het via GT-8 regelen, dus niet via me ampquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
gewoon de drive op je amp pakken, niet zover open zetten en je volume van je element een stukje terugdraaien.
Ze hebben allebei andere tooneigenschappen, ik zou me daar primair op focussen... zie google.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef LennartCM het volgende:
[..]
Jep voor een 52er wel, Alder(elzen) kwam pas in 1956.
Dat noemen we: Blanke lak...quote:
Welke kleur is dat? Honey blonde is dekkender, of niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:54 schreef TeleluvR het volgende:
Koop dan gewoon een 52RI!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |