Dat heb je mis, want ik zal in het vervolg een stuk vaker naar de AH gaan nu door het gedrag van het personeel van de PLUS.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:33 schreef Samson het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het voldoende dienstverlening als een winkel zowiezo al tot 9 uur 's avonds open is. Ik heb zo het idee dat dit een openingstijd is die best ruim is zodat je een hele dag lang alles kunt kopen wat je wilt. En mensen komen bij bepaalde supermarkten door waar die gelegen zijn en hoe de prijzen zijn. Denk dat er weinig mensen zijn die een supermarkt afrekenen op hun personeel, zo lang ze de produkten maar kunnen kopen die ze nodig hebben. En om je zoals de TS druk te maken omdat je op een gegeven moment eigenlijk niet meer naar binnen mag omdat je zo nodig nog een bak ijs wil hebben, tja![]()
Nou, daar zullen ze bij de Plus vast van wakker liggen, t is dat hier geen Plus supermarkt is, anders ging ik daar wel jouw vrijgekomen klantenplek innemenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat heb je mis, want ik zal in het vervolg een stuk vaker naar de AH gaan nu door het gedrag van het personeel van de PLUS.
Oh ze zullen er vast niet wakker van liggen, maar het geeft wel aan dat jij ongelijk hebt en dat klantvriendelijkheid weldegelijk een grote rol speelt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Nou, daar zullen ze bij de Plus vast van wakker liggen, t is dat hier geen Plus supermarkt is, anders ging ik daar wel jouw vrijgekomen klantenplek innemen![]()
als anderen even klantvriendelijk zijn is er geen probleem, aangezien er ook van de andere supermarkte naar de plus gaan overlopen... veel verschil maakt dat niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:44 schreef Nielsch het volgende:
Oh ze zullen er vast niet wakker van liggen, maar het geeft wel aan dat jij ongelijk hebt en dat klantvriendelijkheid weldegelijk een grote rol speelt.
nee klopt daar zou je wel betaald krijgen voor extra urenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hallo, we leven toch niet in een communistisch land? Als een klant geld wil spenderen in de zaak van je baas dan moet je er alles aan doen om de klant van dienst te zijn.
Nu is het misschien maar een rookworst maar morgen komt ie overdag om een volle kar boodschappen in te slaan.
Gewoon je eigen ijs verbouwen, heb je nergens meer last vanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee klopt daar zou je wel betaald krijgen voor extra uren![]()
Wat kan die vakkenvullers dat nou schelen dat je morgen terug komt die plukken daar toch niet de vruchten van
PLUS Smaragdplein Afstand 2,2 kmquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:07 schreef Nielsch het volgende:
Smaragdplein Utrecht
Huh..ben ik nou gek of snap ik het gewoon niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee klopt daar zou je wel betaald krijgen voor extra uren![]()
Wat kan die vakkenvullers dat nou schelen dat je morgen terug komt die plukken daar toch niet de vruchten van
Als ik weet wat ik wil, en dat ik daar rap klaar mee ben piep ik rustig 5 minuten voor tijd nog een supermarkt binnen. Hij is open. Niets met wanhoop te maken. Daarnaast is dat gewoon het recht van de klant, want ze zijn nog open.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:36 schreef Samson het volgende:
Los van wat er op zo'n bordje staat: je weet toch wel tot hoe laat een gemiddelde supermarkt open is? Ik heb er nog nooit eentje gezien die langer dan tot 9 uur open is. En als dat in dit geval zo was zou ik als medewerker ook niet blij worden van mensen die een paar minuten voor sluitingstijd nog naar binnen piepen. Hoe desperate kun je zijn voor een paar boodschappen![]()
Je hebt ook nog zoiets als werkende mensen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:33 schreef Samson het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het voldoende dienstverlening als een winkel zowiezo al tot 9 uur 's avonds open is. Ik heb zo het idee dat dit een openingstijd is die best ruim is zodat je een hele dag lang alles kunt kopen wat je wilt. En mensen komen bij bepaalde supermarkten door waar die gelegen zijn en hoe de prijzen zijn. Denk dat er weinig mensen zijn die een supermarkt afrekenen op hun personeel, zo lang ze de produkten maar kunnen kopen die ze nodig hebben. En om je zoals de TS druk te maken omdat je op een gegeven moment eigenlijk niet meer naar binnen mag omdat je zo nodig nog een bak ijs wil hebben, tja![]()
eer dat dat gebeurt is is iedereen alweer wegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Huh..ben ik nou gek of snap ik het gewoon niet?
De vakken kunnen toch alleen gevuld worden als een klant de boodschappen er uit gehaald heeft?
Geen klanten>>>geen lege vakken>>>geen vakkenvullers nodig.
waare het niet dat je niet doorbetaald wordt dus het je een zak zal schelen dat ze ¤5 mislopenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ik weet wat ik wil, en dat ik daar rap klaar mee ben piep ik rustig 5 minuten voor tijd nog een supermarkt binnen. Hij is open. Niets met wanhoop te maken. Daarnaast is dat gewoon het recht van de klant, want ze zijn nog open.
Daarnaast heeft TS geen kut met 'de gemiddelde supermarkt' te maken, want Plus was voor die tijd altijd tot 10u open.
Je hebt als medewerker ook gewoon je smoel te houden, want (heel zwart/wit gezegd) die binnenpieper zorgt er wel voor dat de supermarkt je loon kan betalen en dat de medewerker dus vreten op z'n bord heeft.
maar ik hoor het al wel nooit in een winkel gewerktquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ik weet wat ik wil, en dat ik daar rap klaar mee ben piep ik rustig 5 minuten voor tijd nog een supermarkt binnen. Hij is open. Niets met wanhoop te maken. Daarnaast is dat gewoon het recht van de klant, want ze zijn nog open.
Daarnaast heeft TS geen kut met 'de gemiddelde supermarkt' te maken, want Plus was voor die tijd altijd tot 10u open.
Je hebt als medewerker ook gewoon je smoel te houden, want (heel zwart/wit gezegd) die binnenpieper zorgt er wel voor dat de supermarkt je loon kan betalen en dat de medewerker dus vreten op z'n bord heeft.
Nopes, maar wel altijd dienstverlenend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar ik hoor het al wel nooit in een winkel gewerkt
Ware het niet dat je eruit gekankerd word als je het niet doet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waare het niet dat je niet doorbetaald wordt dus het je een zak zal schelen dat ze ¤5 mislopen
Ja, maar rekkenvullers hebben daar schijt aan. Als de boel overkop gaat gaan ze gewoon elders rekken vullen; de verloning blijft even slecht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:15 schreef Keltie het volgende:
EDIT;
Die centen die binnenkomen, is sowieso gunstig voor het bedrijf wat je betaald. Of niet dan?
Werkende mensen werken van 9 tot 18 of van 13 tot 21 en niet van 9 tot 9. in alle gevallen tijd zat om boodschappen te doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zoiets als werkende mensen.
Vergis je jezelf nogal in denk. Als je ergens als een hond behandeld word ga je toch niet meer terug? Of het moet zijn om die hele toko onder te schijten.
Ik werk zelf ook hoor, en regelmatig lange dagen, ik heb echter geen enkel probleem met de openingstijden van winkels, die zijn ruim zat. En als ik TS zn verhaal teruglees werd ie toch echt niet als een hond behandeld...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zoiets als werkende mensen.
Vergis je jezelf nogal in denk. Als je ergens als een hond behandeld word ga je toch niet meer terug? Of het moet zijn om die hele toko onder te schijten.
Die centen die binnenkomen zijn gunstig voor het bedrijf dat je betaalt. Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel fouten in 1 zin te proppenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ware het niet dat je eruit gekankerd word als je het niet doet.
Ware het niet dat dit hun eigen schuld is? Overwerk wat niet betaald word?
EDIT;
Die centen die binnenkomen, is sowieso gunstig voor het bedrijf wat je betaald. Of niet dan?
Ik ben, zegmaar, van 6.15 tot 18.15 onderweg voor m'n werk. Thuiskomen, eten, spullen pakken voor boodschappen enz enz enz.. Tijd zat is een groot woord. Dan hebben we het nog niet over de mensen die om 19.00 nog in de file staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:46 schreef MWP het volgende:
[..]
Werkende mensen werken van 9 tot 18 of van 13 tot 21 en niet van 9 tot 9. in alle gevallen tijd zat om boodschappen te doen.
dit dusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:18 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Ja, maar rekkenvullers hebben daar schijt aan. Als de boel overkop gaat gaan ze gewoon elders rekken vullen; de verloning blijft even slecht.
daarvoor zijn we zaterdag open.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ben, zegmaar, van 6.15 tot 18.15 onderweg voor m'n werk. Thuiskomen, eten, spullen pakken voor boodschappen enz enz enz.. Tijd zat is een groot woord. Dan hebben we het nog niet over de mensen die om 19.00 nog in de file staan.
Maakt geen flikker uit, die zin ook niet. Maargoed, taalfouten worden er altijd uitgepikt door iemand die een andere mening heeft. Vooral op Fok.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Die centen die binnenkomen zijn gunstig voor het bedrijf dat je betaalt. Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel fouten in 1 zin te proppenKan ik meteen je reacties een beetje beter op hun waarde schatten. Dat is dan wel weer fijn
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
daarvoor zijn we zaterdag open.
of je woont gewoon te ver weg van je werk
Daar maken de bedrijven het toch echt zelf naar er is geen enkele financiele bonus om klanten te helpen na sluitingstijdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Veel loonslaven denken zo, ook in de wereld der volwassenen. Jammer is dat.
Met die mentaliteit kom je er welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar maken de bedrijven het toch echt zelf naar er is geen enkele financiele bonus om klanten te helpen na sluitingstijd
of gewoon iets meer geven dan het minimumloon. waar ik mijn vakantiejobs gedaan heb kreeg iedereen 25% meer dan het minimumloon, dus zowat alle werknemers waren gemotiveerd en werkten goed door. Als je lui op je gat zat vloog je er gewoon vantussen. Aangezien 25% meer verdienen voor hetzelfde best interessant is, liep daar zowat enkel goed werkend personeel rond (met als resultaat dat die gasten zowat 50% meer werk verzetten dan wat ze vroeger deden met het minimumloon)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar maken de bedrijven het toch echt zelf naar er is geen enkele financiele bonus om klanten te helpen na sluitingstijd
of dat dus iddquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:46 schreef Athmozz het volgende:
[..]
of gewoon iets meer geven dan het minimumloon. waar ik mijn vakantiejobs gedaan heb kreeg iedereen 25% meer dan het minimumloon, dus zowat alle werknemers waren gemotiveerd en werkten goed door. Als je lui op je gat zat vloog je er gewoon vantussen. Aangezien 25% meer verdienen voor hetzelfde best interessant is, liep daar zowat enkel goed werkend personeel rond (met als resultaat dat die gasten zowat 50% meer werk verzetten dan wat ze vroeger deden met het minimumloon)
waarschijnlijk een heel stuk verder dan het uitsloven voor de baas die je daarvoor toch niet betaaldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Met die mentaliteit kom je er wel![]()
"Want ja, stel je toch eens voor dat je iets aanneemt van iemand die slimmer is."quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit heeft niets met slim zijn te maken. Ik dacht dat de winkel tot 10 uur open was en ging daarom eerst naar de videotheek en daarna naar de supermarkt. Als ik geweten was dat de supermarkt maar tot 9 uur open was, was ik wel eerst daar heen gegaan. Het bordje heeft me gewoon misleid en daardoor dreigde ik geen Ben & Jerry's bij m'n film te kunnen eten.
Daar struikelde ik ook al overquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Want ja, stel je toch eens voor dat je iets aanneemt van iemand die slimmer is."![]()
Mwah. Geeft mij bepaalde vrijhedenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waarschijnlijk een heel stuk verder dan het uitsloven voor de baas die je daarvoor toch niet betaald![]()
![]()
Mij nog meerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah. Geeft mij bepaalde vrijheden
Frappant dat betaald willen worden voor arbeid tegenwoordig een steuntrekkersmentaliteit isquote:Maargoed, blijf jij lekker bij je steuntrekkersmentaliteit
Kan me weinig schelen of je spelfouten maakt ja of nee , maar maak dan wel een zin die klopt zodat het te begrijpen is wat je bedoeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Stel je niet zo Godsgruwelijk aan, zeikwijf. Jij bent zeker ook zo'n jankerd die bij de eerste de beste spelfout in een zin zegt:
"hier stopte ik met lezen"
![]()
Bedoeld moet dus bedoelt zijn, dat is al zo gedurende een eeuwigheid, gewoon een kwestie van opletten op school bij de meest simpele basislessen, daar hoef je de nieuwe spelling niet voor bij te houden want dit gaat niet over spelling maar over grammaticaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Kan me weinig schelen of je spelfouten maakt ja of nee , maar maak dan wel een zin die klopt zodat het te begrijpen is wat je bedoeld.
En ja ik ben heel slecht in de nederlandse taal, ik volg namelijk niet elke 3 jaar de nieuwe spelling!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |