Weet je hoe duur de trein is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:07 schreef Greys het volgende:
Dan kom je toch!Er zijn stations hier in de buurt hoor, dan haal ik je toch op!
Was mn vriend er maar net zo blij mee.quote:
OMG wat doe je!! Ik had hem bijna opgehaald, maar hij kan niet in een flatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:20 schreef Greys het volgende:Pas op he!
Voor je het weet ben je verkocht! Hier de 17jarige kwieke held!
[afbeelding]
En hier meer info: http://www.dierenopvang.com/asiels/dieren.php?lid=2&kid=538
Ik ook van jou.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:40 schreef Greys het volgende:
Queen_Minny, ik hou van je![]()
Psssst... heb je die kat hierboven gezien?
Nog niet, maar die had ik vanmiddag pas een email gestuurd he!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:16 schreef purplerose het volgende:
Hebben we al wat gehoord van het dierenasiel in rotjeknor? Want dan ga in het flat van me ouders nog ff rond om te vragen voor spulletjes om te doneren
Ben idd de mogelijkheden van spulletjes verzamelen aan het nalopen in me hoofd!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet, maar die had ik vanmiddag pas een email gestuurd he!
Dus ik wacht nog even afJij bent ook al van het rennen nog voordat het startschot gevallen is he (ik ook hoor!)
*ook op zoek naar oude spullen van dr veestapel*quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ben idd de mogelijkheden van spulletjes verzamelen aan het nalopen in me hoofd!![]()
Ik mag het niet van mezelf. Zou zielig voor het arme beestje zijn, ik ben toch te vaak van huis.quote:
I'm so sorryquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Anders nok je even met foto's posten.Ik zou in staat zijn hem nu nog te komen ophalen.
Owh godquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:20 schreef Greys het volgende:Pas op he!
Voor je het weet ben je verkocht! Hier de 17jarige kwieke held!
[afbeelding]
En hier meer info: http://www.dierenopvang.com/asiels/dieren.php?lid=2&kid=538
De reden waarom ik die jongen niet zou kunnen nemen. En natuurlijk de stop die we hebben afgesproken omdat het anders de spuigaten uitloopt. Zowel zoon als ik zijn erg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:39 schreef Greys het volgende:Sorry
De nieuwe baas van Bowie hoeft in elk geval niet bang te zijn voor vreemde katten in de tuin.
Zo te lezen maakt Bowie daar vrij snel korte metten mee!![]()
Dieren horen eventueel in het asiel terecht te komen als het baasje overlijdt of door ouderdom, ziekte of een onvermijdelijke verhuizing naar een woning met verzorging zelf niet meer voor het dier kan zorgen. Of als er in een gezin een kindje geboren wordt dat door de aanwezigheid van het dier gezondheidsklachten krijgt. Of als iemand een verdwaald of weggelopen dier buiten vindt. Zulke dingen. Voor zulke dingen vind ik het goed dat er een opvang is waar dieren kunnen verblijven tot er een nieuw baasje komt. Maar verder....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:16 schreef Greys het volgende:
Deze MOEST gewoon even hier geplaatst worden. Een dier van 17 jaar hoort niet in een asiel.
(Niet één dier hoort daar, maar je snapt wel wat ik bedoel). Sorry voor het leed dat ik veroorzaakt heb![]()
Tis een toppertje hoor! Ze slaapt 's nachts nog bij ons op de slaapkamer (voor de zekerheid), maar gisteren overdag heeft ze gewoon tussen de rest geloopen, gespeeld en geslapen. Ze is nog steeds uber-kjoetquote:ElisaB, hoe is het metPuzz
?
Ah yeah, Max heeft ook geen speelgoed enzo omdat ie er niet naar om kijkt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef Greys het volgende:
Mijn hond kan best de helft van al zijn speelgoedjes missen bijvoorbeeld, hij heeft veel te veel keusEn ik heb ook nog wel een fijne zachte deken die ze mogen hebben. Ook heb ik nog een roze kunststof klein honden/kattenmandje, omdat ik later toch op een stoffen mandje ben overgegaan. En voor zoiets wil ik ook altijd nog wel wat kopen, bv 3 goedkope riemen ofzo, ik noem maar wat. Zodat ze ook nog wat mooie nieuwe spulletjes krijgen. Maar ik overdrijf altijd nogal snel met zoiets hoor
![]()
Nah. Ik had een oud hondje uit het asiel gehaald (13 was ie) en dr stond op de site NEE wat betreft katten. Maar het was een heeeeel klein hondje, en ik heb echt een grote pummel van een kat. Dus ik ben gaan vragen en omdat het hondje al enorm lang in het asiel zat en daar echt ongelukkig was, zei de mevrouw van het asiel, we proberen het even.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:37 schreef Greys het volgende:
Ja dat hoop ik ook heel erg voor die ouwe lummelAls er NEE bij honden staat, zal het ook wel echt nee zijn he?
quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
Wilt u deelnemen aan het Dieren-Adoptie-Plan, vraag dan telefonisch de informatie aan via telefoon: 010 - 4374211 of stuur een e-mail naar: info@dierenopvang.com
Woeh!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:16 schreef Greys het volgende:
Ik heb naar huis gebeld, Meneer Greys is altijd al vroeg thuis op vrijdag. En er is mail van het asiel dat ze het een erg leuk initiatief vinden en dat ze met zoveel dieren ALTIJD veel spullen kunnen gebruiken
Harajuku, als het voor jou of anderen echt onoverkomelijk vervelend is dat het Rotterdam zou worden, dan hoor ik het wel. Ik vond het juist fijn omdat dit het grootste asiel van Nederland is en omdat ik eigen vervoer heb, dus spullen kan gaan ophalen bij mensen. Maar ik hoor het wel
1) Nog niet zo heel lang geleden, een wijk verderop. Ik betrapte een kerel aan de wandel met z'n hond die wel heel gemeen tegen 't diertje was. Zowel verbaal als fysiek. Toen ik meneer hierop aansprak kreeg ik nog een grote bek ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nieuwsgierig, do tell.
Mwoah, ik was toen 17 of zo en die waren alle drie een paar jaartjes jonger, dus angst had ik sowieso op dat moment niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:56 schreef purplerose het volgende:
Tuvai! Held!![]()
Nog geluk gehad dat je geen mes tussen je ribben kreeg van die gangstah's
Ik doe normaal ook nooit zoiets maar als ik iemand opzettelijk dieren pijn zie doen zonder ook maar enige reden dan word ik best wel pissig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:01 schreef Harajuku. het volgende:Ook een yay
voor Tuvai. Ik durf geen stenen te gooien.
.
Vast welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb trouwens net een nieuwe reiskoffer aangeschaft. Die andere is ook nog wel goed maar ik wilde één die aan de bovenkant open kan.
Kan een asiel daar iets mee?.
Ik wou iets zeggen, maar je was me voor in je sig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:16 schreef draaijer het volgende:
Ik heb een hekel aan dieren. Ze stinken en laten haren vallen blegh ranzige bende
True true, dus eigenlijk pas ik wel in het softy topic.. hmmm, ik ga nog maar even opzoek naar een proleten topicquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:18 schreef Greys het volgende:
Ach, jouw kindje zal ook wel eens spugen of wat dan ook. Da's dan weer anders ranzig
Maar dit is het softietopic he, was je verdwaald?
Yes dear, dat aparte topic komt er, maar even wachten tot ik het lijstje heb, missy ongeduldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef Harajuku. het volgende:
En grootschalig vind ik tof. Zodat asiel over het land verspreid wat krijgt zeg maar.
En ik stem toch voor een apart topic. Wat overzichtelijker.
Wens je ons eerst nog even succes met onze lieftalligequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
True true, dus eigenlijk pas ik wel in het softy topic.. hmmm, ik ga nog maar even opzoek naar een proleten topic
Mijn broer heeft een busje van zn werkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:16 schreef Greys het volgende:
Euh, Purplerose, mijn logeerkamer is geen 10x10 meter hoor!![]()
En ik heb een Smart, weet je wel hoe vaak ik dan heen en weer moet rijden naar het asiel om alles daar te brengen? Ik zal wel wat hulpmobielen nodig hebben die dag, hoop ik!
Misschien mogen we de Dierenambulance lenen als groter vervoer, regel jij dat even met je toekomstige vrijwilligersplannen?
Ehm, uiteraard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wens je ons eerst nog even succes met onze lieftalligeactie
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |