1) Nog niet zo heel lang geleden, een wijk verderop. Ik betrapte een kerel aan de wandel met z'n hond die wel heel gemeen tegen 't diertje was. Zowel verbaal als fysiek. Toen ik meneer hierop aansprak kreeg ik nog een grote bek ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nieuwsgierig, do tell.
Mwoah, ik was toen 17 of zo en die waren alle drie een paar jaartjes jonger, dus angst had ik sowieso op dat moment niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:56 schreef purplerose het volgende:
Tuvai! Held!![]()
Nog geluk gehad dat je geen mes tussen je ribben kreeg van die gangstah's
Ik doe normaal ook nooit zoiets maar als ik iemand opzettelijk dieren pijn zie doen zonder ook maar enige reden dan word ik best wel pissig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:01 schreef Harajuku. het volgende:Ook een yay
voor Tuvai. Ik durf geen stenen te gooien.
.
Vast welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb trouwens net een nieuwe reiskoffer aangeschaft. Die andere is ook nog wel goed maar ik wilde één die aan de bovenkant open kan.
Kan een asiel daar iets mee?.
Ik wou iets zeggen, maar je was me voor in je sig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:16 schreef draaijer het volgende:
Ik heb een hekel aan dieren. Ze stinken en laten haren vallen blegh ranzige bende
True true, dus eigenlijk pas ik wel in het softy topic.. hmmm, ik ga nog maar even opzoek naar een proleten topicquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:18 schreef Greys het volgende:
Ach, jouw kindje zal ook wel eens spugen of wat dan ook. Da's dan weer anders ranzig
Maar dit is het softietopic he, was je verdwaald?
Yes dear, dat aparte topic komt er, maar even wachten tot ik het lijstje heb, missy ongeduldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef Harajuku. het volgende:
En grootschalig vind ik tof. Zodat asiel over het land verspreid wat krijgt zeg maar.
En ik stem toch voor een apart topic. Wat overzichtelijker.
Wens je ons eerst nog even succes met onze lieftalligequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
True true, dus eigenlijk pas ik wel in het softy topic.. hmmm, ik ga nog maar even opzoek naar een proleten topic
Mijn broer heeft een busje van zn werkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:16 schreef Greys het volgende:
Euh, Purplerose, mijn logeerkamer is geen 10x10 meter hoor!![]()
En ik heb een Smart, weet je wel hoe vaak ik dan heen en weer moet rijden naar het asiel om alles daar te brengen? Ik zal wel wat hulpmobielen nodig hebben die dag, hoop ik!
Misschien mogen we de Dierenambulance lenen als groter vervoer, regel jij dat even met je toekomstige vrijwilligersplannen?
Ehm, uiteraard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wens je ons eerst nog even succes met onze lieftalligeactie
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |