1) Nog niet zo heel lang geleden, een wijk verderop. Ik betrapte een kerel aan de wandel met z'n hond die wel heel gemeen tegen 't diertje was. Zowel verbaal als fysiek. Toen ik meneer hierop aansprak kreeg ik nog een grote bek ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nieuwsgierig, do tell.
Mwoah, ik was toen 17 of zo en die waren alle drie een paar jaartjes jonger, dus angst had ik sowieso op dat moment niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:56 schreef purplerose het volgende:
Tuvai! Held!![]()
Nog geluk gehad dat je geen mes tussen je ribben kreeg van die gangstah's
Ik doe normaal ook nooit zoiets maar als ik iemand opzettelijk dieren pijn zie doen zonder ook maar enige reden dan word ik best wel pissig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:01 schreef Harajuku. het volgende:Ook een yay
voor Tuvai. Ik durf geen stenen te gooien.
.
Vast welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb trouwens net een nieuwe reiskoffer aangeschaft. Die andere is ook nog wel goed maar ik wilde één die aan de bovenkant open kan.
Kan een asiel daar iets mee?.
Ik wou iets zeggen, maar je was me voor in je sig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:16 schreef draaijer het volgende:
Ik heb een hekel aan dieren. Ze stinken en laten haren vallen blegh ranzige bende
True true, dus eigenlijk pas ik wel in het softy topic.. hmmm, ik ga nog maar even opzoek naar een proleten topicquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:18 schreef Greys het volgende:
Ach, jouw kindje zal ook wel eens spugen of wat dan ook. Da's dan weer anders ranzig
Maar dit is het softietopic he, was je verdwaald?
Yes dear, dat aparte topic komt er, maar even wachten tot ik het lijstje heb, missy ongeduldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef Harajuku. het volgende:
En grootschalig vind ik tof. Zodat asiel over het land verspreid wat krijgt zeg maar.
En ik stem toch voor een apart topic. Wat overzichtelijker.
Wens je ons eerst nog even succes met onze lieftalligequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
True true, dus eigenlijk pas ik wel in het softy topic.. hmmm, ik ga nog maar even opzoek naar een proleten topic
Mijn broer heeft een busje van zn werkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:16 schreef Greys het volgende:
Euh, Purplerose, mijn logeerkamer is geen 10x10 meter hoor!![]()
En ik heb een Smart, weet je wel hoe vaak ik dan heen en weer moet rijden naar het asiel om alles daar te brengen? Ik zal wel wat hulpmobielen nodig hebben die dag, hoop ik!
Misschien mogen we de Dierenambulance lenen als groter vervoer, regel jij dat even met je toekomstige vrijwilligersplannen?
Ehm, uiteraard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wens je ons eerst nog even succes met onze lieftalligeactie
?
Ja maar je hebt grootschalig en grootschalig. Ik heb liever dat meerdere wat krijgen dan dat één een héle lading krijgt. But that's me.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes dear, dat aparte topic komt er, maar even wachten tot ik het lijstje heb, missy ongeduld
En grootschalig vind ik ook prachtig, maar laten we het wel realistisch houden alsjeblieft. Het moet ook opgeslagen en vervoerd kunnen worden... Zoals ElisaB al zei, zoiets gaat snel boven je hoofd groeien, dus laten we eerst eens kijken of we dit tot een goed einde kunnen brengen. Bij succes pakken we toch daarna gewoon het volgende asiel?
Het Dieren Adoptie Plan te steunen met wat je maar kan missenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:24 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ehm, uiteraard.
-> Heel veel succes allen. Ik weet zeker dat jullie het kunnen![]()
Zoiets?![]()
Kan ik jullie ergens mee helpen?
Het gaat mij er niet om dat het per se ook bij één hier in de buurt moet hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:24 schreef Greys het volgende:
Maar ben je wel met me eens dat we eerst deze actie maar eens moeten proberen tot een goed einde te brengen? Vorig jaar is ook zoiets geprobeerd hier op Fok maar dat is op niets uitgelopen. Dus eerst dit asiel en als het goed gaat, daarna de volgende. Bv eentje bij Harajuku in de buurt... Deal?
Je bent helemaal niet zo oppervlakkig. Maar we beloven het tegen niemand te zeggen, goed?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:24 schreef draaijer het volgende:
Kan ik jullie ergens mee helpen?
Oh ja wel hoor, de volgende keer mag jij er eentje uitkiezen! Of je nou wilt of niet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat het per se ook bij één hier in de buurt moet hoor
Okay okayquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor, de volgende keer mag jij er eentje uitkiezen! Of je nou wilt of niet!![]()
Weet je wat we zelfs kunnen doen? We houden de actie voor het Rotterdam Asiel. Mocht het nou uit de klauwen lopen en het worden veel meer spullen en/of geld dan we dachten, kunnen we toch alsnog beslissen om een deel aan een ander asiel te geven?
Daarom ook met 1 beginnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat het gaat lukkenZulke acties staan altijd ontzettend leuk op papier, maar in de praktijk
quote:
Post de URL maar in mijn FoBoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet zo oppervlakkig. Maar we beloven het tegen niemand te zeggen, goed?
Als we het aparte topic hebben geopend morgen, mag je komen kijken of je ergens mee kunt helpen uiteraard. Van harte welkom
Het universum komt vanzelf met een oplossingquote:
MWeheh alleen weet ziggy nog van nietsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het universum komt vanzelf met een oplossing![]()
Zennnnnnnnn
Omg, automatisme, echt waarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:39 schreef Greys het volgende:
[Inzamel actie asiel] Help Bowie en zijn maten!
Zoiets? Bowie is die bejaarde
(Enneh, Hara... asiellllllll, geen asielSSSSSSSSSS)![]()
Ik til de voerbakjes welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef purplerose het volgende:
Ziggy heb vast wel iemand nodig om te sjouwen
Tuurlijk wel. Ik F5 heul veul.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
MWeheh alleen weet ziggy nog van niets
FOKker in hart en nieren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik F5 heul veul.
Betrek ElisaB er ook even bij (als ze dat wil), die heeft veel ervaring met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:43 schreef Greys het volgende:
Purple, wat vind je van de TT: [Inzamel actie asiel] Help Bowie en zijn maten!
En dan om te lijmen eerst een foto van die ouwe van 17 en dan een verhaaltje eronder met het lijstje wat men nodig heeft. Ik maak morgen wel een topic als ik het lijstje heb en als jullie er dan nog toevoegingen of wijzigingen in willen kan dat natuurlijk, het is ook jullie actie!!!!
Hoe zit dat eigenlijk met een tijdelijke bankrekening, kan je die zomaar openen en een maand later bv weer sluiten? Kan iemand me daar meer over vertellen?
Ik vind jullie liefHad ik dat al gezegd?
Doe maar gewoon. Als ie er morgen is zullen er ook nog wel aanpassingen ed komen dus, doe het doe het doe hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Greys het volgende:
Dit topic wordt al aardig vol. Zal ik anders nu vast een topic openen over de inzamelactie?
En daar dan morgen het lijstje door een mod aan laten toevoegen? Of zal ik nog even wachten gewoon?
Je kan het topic toch gewoon openen en dan het lijstje morgen toevoegen, als het goed kan je dan nog wijzigingen doen enzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Greys het volgende:
Dit topic wordt al aardig vol. Zal ik anders nu vast een topic openen over de inzamelactie?
En daar dan morgen het lijstje door een mod aan laten toevoegen? Of zal ik nog even wachten gewoon?
Nou inderdaad, niet nog meer stiefkindjes maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je kan het topic toch gewoon openen en dan het lijstje morgen toevoegen, als het goed kan je dan nog wijzigingen doen enzo
Hara: en de gerbils, marmotten,slangen,hagedissen, leguanen, kippen, paarden
Hup! Openen dat topic! Kost niks!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Greys het volgende:
Zal ik? Zal ik? Zal ik? Toch maar alvast? Of niet? Whaaaaaaaa!
Nee hoor, jij bent onze meest enthousiaste cheerleader!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik voel me een beetje het kneusje hier.
Hoezo dat? We zullen je flink aan het werk zetten hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik voel me een beetje het kneusje hier.
Het gaat heel prima met haar! Ze wordt een beetje ondeugend en krijgt ook een beetje praatjes. En dat is natuurlijk wel goed in die groep van ons. Overigens zijn onze eigen katten er inmiddels aan gewend dat er een zesde loopt; ze vinden het wel prima!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef purplerose het volgende:
Heeft ElisaB dr topic weer trugHoe gaat het met de kleine snoez!
Klinkt als een hele lieve dierenarts ElisaB.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat heel prima met haar! Ze wordt een beetje ondeugend en krijgt ook een beetje praatjes. En dat is natuurlijk wel goed in die groep van ons. Overigens zijn onze eigen katten er inmiddels aan gewend dat er een zesde loopt; ze vinden het wel prima!
DA belde vanmiddag om te vragen hoe het ermee ging! Tof hoor
Is het ook. Allemaal trouwens en de assistentes ook. Ik weet niet wat het is, maar er heerst vriendelijkheid daar en dat hebben ze heel goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:58 schreef senesta het volgende:
Klinkt als een hele lieve dierenarts ElisaB.
Ik zal er vanmiddag nog een paar uploaden; ze is echt heel goed aan het wennen!quote:
In het leven zijn maar twee dingen zeker: de dood en de fiscusquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:52 schreef senesta het volgende:
Och, wat een humpie, Elisa![]()
Volgens mij voelt ze zich hartstikke fijn en thuis bij jullie, ze ziet er zo tevreden uit.
Weet je zeker dat je eventueel weer afstand van haar kan doen?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Echt een mooi katje![]()
Kleurt ook zo leuk bij het shirt![]()
Ha ha, tot dat laatste zinnetje welquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In het leven zijn maar twee dingen zeker: de dood en de fiscus
We willen heel graag dat ze een geweldig lief baasje krijgt. En als er iemand is / komt die haar écht graag wil hebben en net zo voor haar valt als wij, dan gunnen we dat beiden van harte! Leuk is het niet om haar weer te zien gaan (denk ik, weet ik), maar vooralsnog is de inzet nog steeds: we nemen haar mee, want anders moet ze naar het asiel. Ze kan beter bij ons wachten op een heul, heul, heul leuk baasje
Klinkt dat een beetje overtuigend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |