Omdat ze zóóó zoet isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:29 schreef shmoopy het volgende:
Ooooh, waarom post je er nou nog foto's bij?![]()
![]()
![]()
![]()
Als je serieus een poesje zoekt, is dit een bijzonder exemplaar. Ik heb al heel wat poesjes zien langskomen, maar zo sociaal, zelfverzekerd en lief heb ik ze op zo jonge leeftijd niet eerder gezien. Geen verkooppraatje; ik meen het echt. Het is een erg leuk ding!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:33 schreef shmoopy het volgende:
Ja, maar dan denk ik aan mijn jongste die zo graag een poesje wil, en dat dit dan weer zo'n bijzonder en broekverscheurend schattig exemplaar is, en dan typ ik met mijn hand voor m'n mond omdat ik bang ben dat ik ineens naar de kamer roep: "Oh kijk nou wat schattig, die zou ik best willen hebben!"
There is more where that came fromquote:
Doe dat maar. Ze ligt nu weer lekker op mijn arm te slapen is al weer wakkerquote:Ik ga er even (serieus) over nadenken, en hoop dan stiekem dat iemand anders me voor is, ik zou er nl voorlopig niet meer aan beginnen.
Watje dat ik ben.![]()
Nope! Ik heb aangeboden ervoor te betalen, maar dat hoefde niet. Maar los daarvan: het is gewwon een erg prettige praktijk. Ze staan altijd voor ons klaar en zijn ook nog eens bijzonder vriendelijk. Ik vind dat we het getroffen hebben met ze!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:26 schreef Greys het volgende:
Wel héél tof van de DA inderdaad. Degene die haar (het poesje, niet de DA...) een goed tehuis biedt, komt dus ook helemaal niet meer voor de kosten te staan voor de eerste inenting, ontwormen enzo.
quote:ZouPuzz
ook met een klein hondje kunnen samenleven?
![]()
Eigenlijk vind ik dat wel heel mooi. Ik ben nu al fan van jequote:Eigenlijk hadden we hier thuis afgesproken om volgend jaar, als we wat meer aan ons nog vrij nieuwe huis gewend zijn, zo'n oude dikzak uit het asiel te halen. Eentje die niemand meer wil. Eentje die alleen maar als wens heeft om nog een tijdje in onze achtertuin in de zon te basken...
* zingt zachtjes mee...quote:* Greys neuriet mantra 'plastic eendjes, plastic eendjes, plastic eendjes'...
lolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:20 schreef Greys het volgende:
Picture this: het is ochtend, ik rij naar mijn werk langs een sloot. Zie twee kleine baby-eendjes op een plukje kroos zitten, midden in de sloot. [...]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef Dipkip het volgende:
Wat dat betreft heeft een verschoppelingetje soms ook zn voordelen. Mijne heeft een hersenbeschadiging waardoor ie niet goed kan onthouden. Dus of ik nou ga douchen of twee weken op vakantie ga, die reageert altijd vanje BENT er weeeer!!!
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:54 schreef ElisaB het volgende:
Eigenlijk vind ik dat wel heel mooi. Ik ben nu al fan van je
Och, dat is waar ook. Ik was het al weer vergetenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:50 schreef Greys het volgende:Lief. Ik ben van jou in stilte al fan sinds ik las dat je half - zo niet heel - het land bent doorgereden om spullen op te halen die men verzameld had.
Ik ben overal voor in (je bent een softie of je bent het niet natuurlijk). Maar ook ik ga niet naar het asiel; veel te gevaarlijkquote:Kunnen we niet weer eens iets moois opzetten, dierenspulletjes inzamelen voor een asiel o.i.d.?
Dan wil ik ook helpen en rijden en halen enzo. Ik heb maar een Smart, maar dan rij ik maar wat vaker
Alleen iemand anders moet die spullen dan bij het asiel afgeven hoor, anders ga ik alle dieren meenemen...
Ik zou zelf het liefst bij een dierenarts vragen of er een hulpbehoevende instantie is die zit te springen om spulletjes, of een bepaald asiel die nog wel dekens, mandjes, speelgoed enzo kan gebruiken. Ik dacht ook dat er al zo'n topic was, maar kon het ook niet meer vinden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:31 schreef nokwanda het volgende:
Hoe zien jullie zo'n initiatief?
Iemand een idee voor wat er mogelijk is en wat de vorm ervan zou kunnen zijn?
Moet het om transport redenen in een bepaalde regio zijn, bijvoorbeeld?
Ze is zwaaaaar vertederend!quote:
Dergelijk soort dingen heb ik genoeg liggen. Alleen geen vervoer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie dat het asiel in Eindhoven een oproep heeft staan voor oude dekens, handdoeken, dekbedden enz.
Ik moet ook niet naar zo'n site gaan he? Ik had alle zoekopties ingevoerd en nog krijg je een aanbod van bijna 400 katten in de asiels in NL.![]()
Ik heb geen spullen en geen vervoer, maar ik kán wel naar binnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dergelijk soort dingen heb ik genoeg liggen. Alleen geen vervoer.
En het afgeven en naar binnen gaan, dat kan ik dan weer wel.
Dus als ik van nut kan zijn als er een inzamelingsactie komt dan hoor ik het graag.
ik kan niets beloven, maar mijn moeder vroeg, na het zien van de foto's heel subtiel waar het poezebeest op te halen is...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze is zwaaaaar vertederend!
Het komende baasje krijgt er echt een geweldig poesje aan
Lijkt me lastiger als je t beest naar buiten doet?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:04 schreef Greys het volgende:
Maar je kunt een kat toch helemaal vlo-vrij maken/houden? Of zeg ik nu iets doms?
true, maar het was altijd vrij goed onder controle te houden hoor, maar die ene vlo die aanwezig was moest mijn pa altijd hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me lastiger als je t beest naar buiten doet?
Ik heb geen verstand van katten, zoals je merktquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me lastiger als je t beest naar buiten doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |