Wat goed!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben met mijneen hele mooie tussenoplossing overeengekomen: het poesje hoeft niet naar het asiel, maar mag bij ons thuis verblijven in afwachting van een nieuw baasje.
Heb ik geen geweldige beeb
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:20 schreef nokwanda het volgende:
en vooral.... zijn er al foto's van het pleegkind?
De een heeft sterker 'last' van meevoelen dan de ander. Ik kan heel makkelijk huilen om pijn bij een ander, als mezelf rottigheid overkomt niet, word ik eerder boos. Het is niet dat je je gaat voorstellen hoe het voor het kitten is of dat je zelf nooit wat meemaakt. Het is een reflexmatig iets wat de een meer heeft dan de ander, heeft weinig met karakter te maken verder.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef SnowCockroach het volgende:
Nou ik ga niet zitten janken als ik mishandelde dieren zie op tv,sowieso heb ik nog nooit gejankt om iets wat ik op tv zag (ik begrijp dat niet echt, leven jullie je dan zo in of ben je niets gewend? Wat is het?),
Voor de zekerheid blijft ze tot morgen bij de DA. Ze had namelijk vlooien en we weten maar graag zeker dat ze die kwijt is voor ze hierheen komt. Dan krijgt ze nog haar entingen en is ze ook inmiddels ontwormd. Morgen kijkt de DA haar nog even helemaal na en als er zich om 13:00 nog steeds geen nieuwe baas heeft gemeld, dan gaan we haar halen. En natuurlijk maken we direct foto's!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:53 schreef senesta het volgende:
Wat goed!
Is ze al bij jullie nu?
Hoe gaat het?
Als poes een goed huis in het verschiet heeft, dan heb ik daar vrede meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:01 schreef Mikkie het volgende:
En jij denkt echt dat je daar dan nog afstand van kan doen?
Iets anders dan 'te geef' zal het niet worden. En je mag van mij gelijk hebben hoor. Als je dan beter slaaptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:14 schreef Mikkie het volgende:
Totdat je er na een paar weken aan gehecht raakt en dat ding de poes niet eens meer 'te geef' zet.
Een nieuw baasje... right!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben met mijneen hele mooie tussenoplossing overeengekomen: het poesje hoeft niet naar het asiel, maar mag bij ons thuis verblijven in afwachting van een nieuw baasje.
Heb ik geen geweldige beeb
Nog een paar uurtjes wachtenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:19 schreef NorthernStar het volgende:
Een nieuw baasje... right!![]()
[afbeelding]
This Thread Is Worthless Without Pics
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:39 schreef Mikkie het volgende:
Hoho, het was niet vervelend bedoeld hoor.
Het was meer dat als je zo'n dierenliefhebster bent, dat ik het dan niet zie gebeuren dat je nog afstand doet van het beestje. En dan is het meer humoristisch bedoeld dat ik denk dat je nu zoiets van hebt van: ik doe een goede daad en ik zie wel hoe het loopt, terwijl je stiekem misschien wel hoopt dat ie niet meer weg gaat
Waar overigens niks mis mee is, mits beide partijen zich daar in kunnen vinden
Omg geweldig jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:20 schreef Greys het volgende:
*Meldt!*
Als ik op vakantie ben en er zit een zwerfhondje in het dorp, dan lig ik er in mijn luxe hotelbed dus gewoon heel de nacht wakker van. Waar zou dat beestje drinken? Heeft ie het niet te warm? Hoe vaak zou iemand hem iets lekker toestoppen? Zou dat hondje niet veel gelukkiger zijn bij mij thuis???
knip lachwekkend verhaal
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:20 schreef Greys het volgende:
[KNIP ook wel triest voor Mr Greys - verhaal]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:20 schreef Greys het volgende:
'zullen we een vader voor ze kopen?'. Ja, nou hoor![]()
Vooralsnog is het toch écht de bedoeling van wel hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:10 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Die ga je dus echt niet meer weg geven!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |