ik heb het de vorige keer ook zo gedaan en toen had niemand er problemen meequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:11 schreef ranja het volgende:
daar staan een hoop bij die van mij niet mee hoeven te doen
waarom laat je radio 2 zo zwaar wegen hier? is toch leuker om zelf een nominatie lijst te maken...
pretenders heb ik gecontroleerd omdat ik ook mijn twijfels had maar die is gereleased (gooed woord?) in november 1979.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zie bij je nominaties alweer wat nummers waarover gediscussiëerd kan worden of ze niet '80s zijn, ranja (Pretenders, Romantics, Selecter)
Ik nomineer niks, trouwens, maar wellicht doe ik met t toernooi wel weer wat rondjes mee
Meerdan 830 nummers uit de top 2000 komen dus uit de jaren 70.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:03 schreef Homdeck het volgende:
Even voor de duidelijkheid. de volgende 830 nummers zijn sowieso geselecteerd voor het toernooi. Deze nummers hebben minimaal 3 keer in de top 2000 gestaan. gelieve eerst in deze lijst kijken of je nominatie er al bij staat![]()
nou ja, problemen... nu zitten we met 20 abba's en 10 ccr's en 50 Stones waarvan ik me afvraag of die bij de fok-stemmers nou allemaal zo populair zijn, laat staan de 10 Gilbert O'Sullivan's en 30 Eaglesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef Homdeck het volgende:
ik heb het de vorige keer ook zo gedaan en toen had niemand er problemen mee![]()
Zo hebben we het vorige keren ook gedaan en toen zijn er ook al wat discussies geweest.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ok, dus we gaan uit van de releasedatum (waarschijnlijk in engeland) en niet van de datum dat 'ie in eigen land in de hitlijsten kwam?
edit: is misschien ook handiger i.v.m. albumtracks/niet-hits
ok zit wat in. beschouw die lijst van mij dan maar als mijn nominaties. bij steun doen ze alsnog mee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:24 schreef ranja het volgende:
[..]
nou ja, problemen... nu zitten we met 20 abba's en 10 ccr's en 50 Stones waarvan ik me afvraag of die bij de fok-stemmers nou allemaal zo populair zijn, laat staan de 10 Gilbert O'Sullivan's en 30 EaglesJaren 70 is nogal overaanwezig en overgewaardeerd bij het radio 2 publiek, maar dan wel van een bepaalde mor-stroming en weinig punk/wave bijvoorbeeld. Ik verwacht dan ook dat er een hoop meer nummers bijkomen dan bij de 60s.
Nomineer hem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:28 schreef methodmich het volgende:
Zoveel platen en dan geen Frankie Miller?
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:43 schreef methodmich het volgende:
Nu begrijp ik er even niks meer van, zal wel aan mij liggen. Wat moet ik doen? Nummers uit de top 2000 selecteren en eventueel nog steunen en eigen keuzes geven???
nee geen limiet. ik denk dat het toernooi zaterdag van start gaat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:53 schreef methodmich het volgende:
Okee en er is geen limiet qua aantal? Mooi om morgen maar even te doen dan.
Ik zal proberen iedere dag een tussenstand te maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee geen limiet. ik denk dat het toernooi zaterdag van start gaat.
die klopt niet echt... al mijn nomiaties staan al bij de 'door'. op zich niet erg natuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:17 schreef belsen het volgende:
[afbeelding]
* Klik voor een tussenstand: hier...
Omdat ze ook in de top2000 stonden, dan gaan ze automatisch door. De top2000 is een stem op zich.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:13 schreef ranja het volgende:
[..]
die klopt niet echt... al mijn nomiaties staan al bij de 'door'. op zich niet erg natuurlijk
X-ray spex in de top 2000? dan heb ik die lijst toch ondergewaardeerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:25 schreef belsen het volgende:
Omdat ze ook in de top2000 stonden, dan gaan ze automatisch door. De top2000 is een stem op zich.
Die werd al gesteund door Homdeck.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:39 schreef ranja het volgende:
[..]
X-ray spex in de top 2000? dan heb ik die lijst toch ondergewaardeerd
Bedankt voor je steunquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:45 schreef MadMaster het volgende:
Steun voor:
Joy Division - New dawn fades
Leonard Cohen - Avalanche
Neil Young - Ambulance blues
Dacht dat ik gisteren al e.e.a. gesupport had, maar die post vind ik nergens terug...
Nieuwe ingevingen:
The Cure - 10:15 Saturday Night
Jefferson Airplane - White Rabbit
Jefferson Airplane - Somebody To Love
Voor zover ik weet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:45 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwe ingevingen:
Jefferson Airplane - White Rabbit '68
Jefferson Airplane - Somebody To Love '66
Dan telt ie niet, Als de rook om je hoofd van Boudewijn de Groot is hetzelfde euvel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:44 schreef MadMaster het volgende:
V.w.b. Jefferson Airplane:
Jullie hebben op zich gelijk, maar in 1970 was het een gecombineerde single in NL...
natuurlijk bedoelen we de live versie. van bijna 10 minuten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En zolang iedereen bij Ten Years After - I'm Going Home (1968) de live-versie bedoelt, is die ook ok (1971)
Mijn zegen heb je, voor alle 3...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:59 schreef Homdeck het volgende:
iemand die albert hammond- I don't wanna die in an air disaster nog even wil steunen?
en old man en like a hurricane van neil young ook?![]()
greatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je, voor alle 3...![]()
genomineerd ja, maar ze moesten nog wel even gesteund worden. en omdat ik die nummers min of meer ingebracht heb laat ik dat graag aan een ander overquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie net dat de nummers van Albert Hammond en Neil Young al via de Top2000 genomineerd zijn...
Kies er een paar uit, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:32 schreef MadMaster het volgende:
Ah, lees nu de discussie daarover op de vorige pagina pas.
Er valt dan nog een hoop te supporten, tussen jouw/de Top 2000 nominaties staan nog een hoop aardige songs...
Want?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:14 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw te nomineren:
Top 2000 nominaties die van mij door mogen:
(sommige nummers staan overigens zowel als 'door' als genomineerd vanuit de Top 2000, dubbel dus. Ik hoop deze doublures omzeild te hebben.)
[...]
Cat Stevens - Morning Has Broken (wegens een heel speciale reden)
[...]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik steun het Smurfenlied en Foxy Foxtrot met z'n elastieke benen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:24 schreef cafca het volgende:
Nieuwe nominaties:
Bob DYlan - Tangled Up in Blue
David Bowie - Wild is the winds
Gang of Four - Anthrax
Pere Ubu - The Modern Dance
Suicide - Ghost Rider
Ja, doet u maar...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:43 schreef cafca het volgende:
Iggy Pop - The Passenger
Lou Reed - Satellite of Love
Raymond van het Groenewoud - Vlaanderen Boven
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:27 schreef nipeng het volgende:
Waar staan de regels voor nomineren? Wanneer stopt het nomineren?
Ik heb wel wat nominaties.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja.Of je nomineert een nummer uit jezelf en als iemand anders dat steunt, komt ie in de selectie Of je steunt een nummer van een ander dan komt ie in de selectie Of je steunt een nummer uit de top 2000 dan komt ie in de selectie
Duidelijk?
Zie de tussenstand om te zien hoever welke nummers zijn...
Te zijner tijd, denk ik.quote:
Want, officieel is er nog geen eindtijd gezet, dusseh. Inspireer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:44 schreef nipeng het volgende:
O dan heeft het geen zin voor mij.
We kunnen beter eerst stoppen met de Top2000 en nieuwe aanmeldingen en daarna nog 1 of 2 dagen de tijd om oude aanmeldingen te steunen, denk ik.quote:
laten we zeggen dat er tot vanavond 20 uur genomineerd kan worden en dat er tot morgenavond 20 uur gesteund kan worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:58 schreef belsen het volgende:
[..]
We kunnen beter eerst stoppen met de Top2000 en nieuwe aanmeldingen en daarna nog 1 of 2 dagen de tijd om oude aanmeldingen te steunen, denk ik.
Ik!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef belsen het volgende:
En wie steunt Gerard Cox
steunt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:43 schreef belsen het volgende:
Alleen de onderstaande nummers, die genomineerd zijn door users, maken nog 24 uur kans om door te gaan naar de pouleronde.Modern Lovers - Pablo Picasso
Jeps, 1968, die gaat eruit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:57 schreef DrDentz het volgende:
Sympathy for the Devil staat nog steeds in je lijst belsen
Dan steun ik voor jou Leonard Cohen - Who by fire.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:35 schreef cafca het volgende:
Steun voor:
Bruce Springsteen - Thunder Road 1975
King Crimson - Red 1974
Tom Waits - Ol' 55 1972
Niemand die Leonard Cohen wil steunen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan steun ik voor jou Leonard Cohen - Who by fire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |