natuurlijk bedoelen we de live versie. van bijna 10 minuten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En zolang iedereen bij Ten Years After - I'm Going Home (1968) de live-versie bedoelt, is die ook ok (1971)
Mijn zegen heb je, voor alle 3...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:59 schreef Homdeck het volgende:
iemand die albert hammond- I don't wanna die in an air disaster nog even wil steunen?
en old man en like a hurricane van neil young ook?![]()
greatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je, voor alle 3...![]()
genomineerd ja, maar ze moesten nog wel even gesteund worden. en omdat ik die nummers min of meer ingebracht heb laat ik dat graag aan een ander overquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie net dat de nummers van Albert Hammond en Neil Young al via de Top2000 genomineerd zijn...
Kies er een paar uit, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:32 schreef MadMaster het volgende:
Ah, lees nu de discussie daarover op de vorige pagina pas.
Er valt dan nog een hoop te supporten, tussen jouw/de Top 2000 nominaties staan nog een hoop aardige songs...
Want?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:14 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw te nomineren:
Top 2000 nominaties die van mij door mogen:
(sommige nummers staan overigens zowel als 'door' als genomineerd vanuit de Top 2000, dubbel dus. Ik hoop deze doublures omzeild te hebben.)
[...]
Cat Stevens - Morning Has Broken (wegens een heel speciale reden)
[...]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik steun het Smurfenlied en Foxy Foxtrot met z'n elastieke benen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:24 schreef cafca het volgende:
Nieuwe nominaties:
Bob DYlan - Tangled Up in Blue
David Bowie - Wild is the winds
Gang of Four - Anthrax
Pere Ubu - The Modern Dance
Suicide - Ghost Rider
Ja, doet u maar...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:43 schreef cafca het volgende:
Iggy Pop - The Passenger
Lou Reed - Satellite of Love
Raymond van het Groenewoud - Vlaanderen Boven
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:27 schreef nipeng het volgende:
Waar staan de regels voor nomineren? Wanneer stopt het nomineren?
Ik heb wel wat nominaties.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja.Of je nomineert een nummer uit jezelf en als iemand anders dat steunt, komt ie in de selectie Of je steunt een nummer van een ander dan komt ie in de selectie Of je steunt een nummer uit de top 2000 dan komt ie in de selectie
Duidelijk?
Zie de tussenstand om te zien hoever welke nummers zijn...
Te zijner tijd, denk ik.quote:
Want, officieel is er nog geen eindtijd gezet, dusseh. Inspireer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:44 schreef nipeng het volgende:
O dan heeft het geen zin voor mij.
We kunnen beter eerst stoppen met de Top2000 en nieuwe aanmeldingen en daarna nog 1 of 2 dagen de tijd om oude aanmeldingen te steunen, denk ik.quote:
laten we zeggen dat er tot vanavond 20 uur genomineerd kan worden en dat er tot morgenavond 20 uur gesteund kan worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:58 schreef belsen het volgende:
[..]
We kunnen beter eerst stoppen met de Top2000 en nieuwe aanmeldingen en daarna nog 1 of 2 dagen de tijd om oude aanmeldingen te steunen, denk ik.
Ik!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef belsen het volgende:
En wie steunt Gerard Cox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |