ik heb het de vorige keer ook zo gedaan en toen had niemand er problemen meequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:11 schreef ranja het volgende:
daar staan een hoop bij die van mij niet mee hoeven te doen
waarom laat je radio 2 zo zwaar wegen hier? is toch leuker om zelf een nominatie lijst te maken...
pretenders heb ik gecontroleerd omdat ik ook mijn twijfels had maar die is gereleased (gooed woord?) in november 1979.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zie bij je nominaties alweer wat nummers waarover gediscussiëerd kan worden of ze niet '80s zijn, ranja (Pretenders, Romantics, Selecter)
Ik nomineer niks, trouwens, maar wellicht doe ik met t toernooi wel weer wat rondjes mee
Meerdan 830 nummers uit de top 2000 komen dus uit de jaren 70.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:03 schreef Homdeck het volgende:
Even voor de duidelijkheid. de volgende 830 nummers zijn sowieso geselecteerd voor het toernooi. Deze nummers hebben minimaal 3 keer in de top 2000 gestaan. gelieve eerst in deze lijst kijken of je nominatie er al bij staat![]()
nou ja, problemen... nu zitten we met 20 abba's en 10 ccr's en 50 Stones waarvan ik me afvraag of die bij de fok-stemmers nou allemaal zo populair zijn, laat staan de 10 Gilbert O'Sullivan's en 30 Eaglesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef Homdeck het volgende:
ik heb het de vorige keer ook zo gedaan en toen had niemand er problemen mee![]()
Zo hebben we het vorige keren ook gedaan en toen zijn er ook al wat discussies geweest.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ok, dus we gaan uit van de releasedatum (waarschijnlijk in engeland) en niet van de datum dat 'ie in eigen land in de hitlijsten kwam?
edit: is misschien ook handiger i.v.m. albumtracks/niet-hits
ok zit wat in. beschouw die lijst van mij dan maar als mijn nominaties. bij steun doen ze alsnog mee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:24 schreef ranja het volgende:
[..]
nou ja, problemen... nu zitten we met 20 abba's en 10 ccr's en 50 Stones waarvan ik me afvraag of die bij de fok-stemmers nou allemaal zo populair zijn, laat staan de 10 Gilbert O'Sullivan's en 30 EaglesJaren 70 is nogal overaanwezig en overgewaardeerd bij het radio 2 publiek, maar dan wel van een bepaalde mor-stroming en weinig punk/wave bijvoorbeeld. Ik verwacht dan ook dat er een hoop meer nummers bijkomen dan bij de 60s.
Nomineer hem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:28 schreef methodmich het volgende:
Zoveel platen en dan geen Frankie Miller?
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:43 schreef methodmich het volgende:
Nu begrijp ik er even niks meer van, zal wel aan mij liggen. Wat moet ik doen? Nummers uit de top 2000 selecteren en eventueel nog steunen en eigen keuzes geven???
nee geen limiet. ik denk dat het toernooi zaterdag van start gaat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:53 schreef methodmich het volgende:
Okee en er is geen limiet qua aantal? Mooi om morgen maar even te doen dan.
Ik zal proberen iedere dag een tussenstand te maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee geen limiet. ik denk dat het toernooi zaterdag van start gaat.
die klopt niet echt... al mijn nomiaties staan al bij de 'door'. op zich niet erg natuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:17 schreef belsen het volgende:
[afbeelding]
* Klik voor een tussenstand: hier...
Omdat ze ook in de top2000 stonden, dan gaan ze automatisch door. De top2000 is een stem op zich.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:13 schreef ranja het volgende:
[..]
die klopt niet echt... al mijn nomiaties staan al bij de 'door'. op zich niet erg natuurlijk
X-ray spex in de top 2000? dan heb ik die lijst toch ondergewaardeerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:25 schreef belsen het volgende:
Omdat ze ook in de top2000 stonden, dan gaan ze automatisch door. De top2000 is een stem op zich.
Die werd al gesteund door Homdeck.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:39 schreef ranja het volgende:
[..]
X-ray spex in de top 2000? dan heb ik die lijst toch ondergewaardeerd
Bedankt voor je steunquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:45 schreef MadMaster het volgende:
Steun voor:
Joy Division - New dawn fades
Leonard Cohen - Avalanche
Neil Young - Ambulance blues
Dacht dat ik gisteren al e.e.a. gesupport had, maar die post vind ik nergens terug...
Nieuwe ingevingen:
The Cure - 10:15 Saturday Night
Jefferson Airplane - White Rabbit
Jefferson Airplane - Somebody To Love
Voor zover ik weet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:45 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwe ingevingen:
Jefferson Airplane - White Rabbit '68
Jefferson Airplane - Somebody To Love '66
Dan telt ie niet, Als de rook om je hoofd van Boudewijn de Groot is hetzelfde euvel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:44 schreef MadMaster het volgende:
V.w.b. Jefferson Airplane:
Jullie hebben op zich gelijk, maar in 1970 was het een gecombineerde single in NL...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |