Belgische naam ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:06 schreef piglet het volgende:
Net gezien in Wij jonge ouders:
Thibault Zwier Dante van der Does
![]()
Dat staat er helaas niet bijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:18 schreef Mirage het volgende:
Belgische naam ofzo?
OMG is dit serieus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:18 schreef MeNicole het volgende:
Monah Bonah is hier in de buurt geboren![]()
En dat is de voornaam he. Want zag ik ons regionale krantje dat ze een oerhallondse achternaam had.quote:
quote:Beertje van Beers bevalt van Tigerlily
door Michiel van den Broek
Vrijdag 31 augustus 2007 - BREDA - Tigerlily Bella Grace Pate. Zo heet de kersverse dochter van verslaggeefster en voormalig tv-presentatrice Beertje van Beers. De in Breda geboren en getogen Telegraaf-medewerkster beviel afgelopen maandagmiddag van, naar eigen zeggen, 'het mooiste kindje van de wereld'. Omdat het kind (ruim 7,5 pond) in een stuitligging lag, moest het met een keizersnede ter wereld komen.
Van Beers (35) vertelde eerder dit jaar nog in een interview met BN/DeStem over haar zwangerschap: "Een heel apart gevoel dat je buik niet meer van jou alleen is. Er zit een krakertje in mijn buik. Ik ben helemaal niet gek op baby's. Ik vind kinderen pas leuk als ze een jaar oud zijn. Iedereen om me heen zegt: wacht maar tot je er zelf een hebt. We zullen zien."
En inderdaad, nu Tigerlily is geboren, zegt Van Beers: "Ik was meteen verliefd op dit kleine meisje. Ik heb de nacht na de bevalling geen oog dichtgedaan, alleen maar vol bewondering naar haar gekeken."
Ze verklaart de bijzonder naam als volgt: "We wilden een combinatie van een meisjesachtige en een stoere naam. Tigerlily heeft dat roofdierachtige, dat felle en tegelijkertijd dat zoete."
Als ik me niet vergis heet Beertje 'op papier' gewoon Barbara.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:22 schreef mirannie het volgende:
Nou ja, had ook niet veel beters verwacht van een vrouw die zelf Beertje heet en haar naam niet heeft veranderd...
Echt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heet Beertje 'op papier' gewoon Barbara.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:32 schreef Vivi het volgende:
Klinkt als een geneeskrachtig broodbeleg op plantenbasis.
Bob Geldof was getrouwd met Paula Yates die een affaire had met de voormalig zanger van Inxs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:32 schreef Vivi het volgende:
Tiger lily..zo heet de dochter van Bob Geldof ook...
Annerixt is misschien een combi van Anne en Beatrixquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:36 schreef S_oepstengel het volgende:
Annerixt.. apart..![]()
Ik zou Boy geheten hebben..![]()
Ow oke, nou ja, ik zat in de richting dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:41 schreef lily het volgende:
[..]
Bob Geldof was getrouwd met Paula Yates die een affaire had met de voormalig zanger van Inxs.
(Tiger Lily is dus eigenljik de biologische dochter van Michael Hutchence).
zekerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow oke, nou ja, ik zat in de richting dus
In Amerika ligt een stadje dat heet Bodie. Het is een spookstad en helemaal verlaten.... Zo ga ik mijn kind niet noemenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:14 schreef lily het volgende:
[..]
zeker
en Bodde...nah
ik vind Bodie wel weer leuk...
Sommige mensen denken dat Kendahl vernoemd is naar Gandalfquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dus wie weet krijgen we die nog eens te horen bij een tweede
Mijn vader had voor simon gehoopt op een LOTR naam: Eldarion.
Haar achternaam is Doe. Ik vermoed (weer) Afrikaanse rootsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:18 schreef MeNicole het volgende:
Monah Bonah is hier in de buurt geboren![]()
Vind ik ook een erg leuke naam. Ik zou het alleen zonder de ''h'' hebben gespeld. Geen idee wat de gangbare spelling is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef Moonah het volgende:
Toen de VK aan mijn kraambed kwam, complimenteerde ze ons met de naam Thies.
Rixt is een Friese meisjesnaam. Annerixt (of Anne-Rixt) is niets anders dan een naam zoals Anneloes, Annemieke, Annemarie, Annemarije, Annemijn of verzin het maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Annerixt is misschien een combi van Anne en Beatrix
Wat lief, "Lizzy Bo"quote:Op maandag 3 september 2007 23:01 schreef Neuk het volgende:
Als Brent een meisje was dan was het ws Elisabeth Beaudine geworden, oftewel roepnaam Lizzy Bo
edit:oh ik zie dat het onderwerp al helemaal ergens anders over gaat maar goed...
Ik wilde het toch effe zeggen! Of had ik dat al es gedaan?
"Tigerlily Bella Grace Paté"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |