Een 'ie' klank op het einde vind ik voor een volwassen vrouw wel mooi, zie ook 'Romy'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:03 schreef Igraine het volgende:
Joey is toch niet echt een verbasterde naam? Het is ook niet mijn smaak, daar niet van maar ik vind het op zich wel voor een volwassene kunnen. Mijn eigen naam eindigt ook op een "ie" klank maar ik vind het niet raar, nu ik volwassen ben. Tenminste ik neem aan dat je daarop doelt.
Je wilt niet weten hoe ík had geheten, wanneer ik een jongen was geweest....quote:PV, Simons papa had jouw naam gehad als hij een meisje was geweest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... mijn vader vond Hotse ook wel grappig. Hij is voor mijn moeder nog een tijdje met een Friese getrouwd geweest....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
Nou... ik zie ook wel eens namen voorbij komen waarvan ik me nauwelijks kan voorstellen dat het nog erger kan hoor!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:42 schreef cattie het volgende:
Soms denk ik wel eens dat er een goede fee is die de ongeboren kind het geslacht geeft van de leukste naam die de ouders hebben bedacht...
Ach, ik vind je een stuk liever sinds je zwanger bentquote:
Elke keer als ik jou zie posten hier kom ik als de wiedeweerga kijken in de hoop dat je je jezelf niet meer kan bedwingenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ik zie ook wel eens namen voorbij komen waarvan ik me nauwelijks kan voorstellen dat het nog erger kan hoor!
Andersom ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:34 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat een naam wel kan 'groeien' bij je. Zo vond ik Koen ook een vreselijke naam, maar ik ken een heel leuk ventje die Koen heet. Daardoor ben ik alweer zo aan die naam gewend, mét een positieve associatie, dat ik 'm lang zo erg niet meer vind.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten hier kom ik als de wiedeweerga kijken in de hoop dat je je jezelf niet meer kan bedwingen
Ik zou ook Daan hebben geheten als ik een jongen wasquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:39 schreef Sugar het volgende:
Ik zou Daan heten als ik een jongen was. En mijn zussen Gijs.
dat houden we geheimquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:45 schreef PM-girl het volgende:
Mijn ouders hadden, heel origineel, Erwin bedacht voor mij als jongen
Evenstar, wat was eigenlijk jullie alternatief als Arwen een jongen was geworden? Of houd je dat geheim?
hier beetje zelfde, mijn vader wou bianca en me moeder danielle, tante , waarom niet yvonne,dat vonden ze allebei wel leukquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:47 schreef lcicle het volgende:
Mijn jongste zusje (4e dochter) heeft haar naam te danken aan de verloskundigeMijn ouders hadden 2 namen en konden niet kiezen. Zij vond dat haar naam het beste bij de andere namen paste
Dus wie weet krijgen we die nog eens te horen bij een tweedequote:
Belgische naam ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:06 schreef piglet het volgende:
Net gezien in Wij jonge ouders:
Thibault Zwier Dante van der Does
![]()
Dat staat er helaas niet bijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:18 schreef Mirage het volgende:
Belgische naam ofzo?
OMG is dit serieus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:18 schreef MeNicole het volgende:
Monah Bonah is hier in de buurt geboren![]()
En dat is de voornaam he. Want zag ik ons regionale krantje dat ze een oerhallondse achternaam had.quote:
quote:Beertje van Beers bevalt van Tigerlily
door Michiel van den Broek
Vrijdag 31 augustus 2007 - BREDA - Tigerlily Bella Grace Pate. Zo heet de kersverse dochter van verslaggeefster en voormalig tv-presentatrice Beertje van Beers. De in Breda geboren en getogen Telegraaf-medewerkster beviel afgelopen maandagmiddag van, naar eigen zeggen, 'het mooiste kindje van de wereld'. Omdat het kind (ruim 7,5 pond) in een stuitligging lag, moest het met een keizersnede ter wereld komen.
Van Beers (35) vertelde eerder dit jaar nog in een interview met BN/DeStem over haar zwangerschap: "Een heel apart gevoel dat je buik niet meer van jou alleen is. Er zit een krakertje in mijn buik. Ik ben helemaal niet gek op baby's. Ik vind kinderen pas leuk als ze een jaar oud zijn. Iedereen om me heen zegt: wacht maar tot je er zelf een hebt. We zullen zien."
En inderdaad, nu Tigerlily is geboren, zegt Van Beers: "Ik was meteen verliefd op dit kleine meisje. Ik heb de nacht na de bevalling geen oog dichtgedaan, alleen maar vol bewondering naar haar gekeken."
Ze verklaart de bijzonder naam als volgt: "We wilden een combinatie van een meisjesachtige en een stoere naam. Tigerlily heeft dat roofdierachtige, dat felle en tegelijkertijd dat zoete."
Als ik me niet vergis heet Beertje 'op papier' gewoon Barbara.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:22 schreef mirannie het volgende:
Nou ja, had ook niet veel beters verwacht van een vrouw die zelf Beertje heet en haar naam niet heeft veranderd...
Echt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heet Beertje 'op papier' gewoon Barbara.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:32 schreef Vivi het volgende:
Klinkt als een geneeskrachtig broodbeleg op plantenbasis.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:32 schreef Vivi het volgende:
Klinkt als een geneeskrachtig broodbeleg op plantenbasis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |