Bob Geldof was getrouwd met Paula Yates die een affaire had met de voormalig zanger van Inxs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:32 schreef Vivi het volgende:
Tiger lily..zo heet de dochter van Bob Geldof ook...
Annerixt is misschien een combi van Anne en Beatrixquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:36 schreef S_oepstengel het volgende:
Annerixt.. apart..![]()
Ik zou Boy geheten hebben..![]()
Ow oke, nou ja, ik zat in de richting dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:41 schreef lily het volgende:
[..]
Bob Geldof was getrouwd met Paula Yates die een affaire had met de voormalig zanger van Inxs.
(Tiger Lily is dus eigenljik de biologische dochter van Michael Hutchence).
zekerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow oke, nou ja, ik zat in de richting dus
In Amerika ligt een stadje dat heet Bodie. Het is een spookstad en helemaal verlaten.... Zo ga ik mijn kind niet noemenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:14 schreef lily het volgende:
[..]
zeker
en Bodde...nah
ik vind Bodie wel weer leuk...
Sommige mensen denken dat Kendahl vernoemd is naar Gandalfquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dus wie weet krijgen we die nog eens te horen bij een tweede
Mijn vader had voor simon gehoopt op een LOTR naam: Eldarion.
Haar achternaam is Doe. Ik vermoed (weer) Afrikaanse rootsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:18 schreef MeNicole het volgende:
Monah Bonah is hier in de buurt geboren![]()
Vind ik ook een erg leuke naam. Ik zou het alleen zonder de ''h'' hebben gespeld. Geen idee wat de gangbare spelling is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef Moonah het volgende:
Toen de VK aan mijn kraambed kwam, complimenteerde ze ons met de naam Thies.
Rixt is een Friese meisjesnaam. Annerixt (of Anne-Rixt) is niets anders dan een naam zoals Anneloes, Annemieke, Annemarie, Annemarije, Annemijn of verzin het maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Annerixt is misschien een combi van Anne en Beatrix
Wat lief, "Lizzy Bo"quote:Op maandag 3 september 2007 23:01 schreef Neuk het volgende:
Als Brent een meisje was dan was het ws Elisabeth Beaudine geworden, oftewel roepnaam Lizzy Bo
edit:oh ik zie dat het onderwerp al helemaal ergens anders over gaat maar goed...
Ik wilde het toch effe zeggen! Of had ik dat al es gedaan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:32 schreef Vivi het volgende:
"Tigerlily Bella Grace Paté"
Klinkt als een geneeskrachtig broodbeleg op plantenbasis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |