Ik zat meer te denken aan het bestuursrechtelijke aspect, daar kan het best behouden om mensen rechtszekerheid te bieden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:21 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als je het over arbeidsrecht in de private sector hebt: afschaffen. Iemand mag met zijn eigen geld aannemen wie hij wil en om welke redenen hij dat wil.
Wees blij, er wordt iets politieks besproken in de SC.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
neuzelaars.
Daar hebben ze voedsel voor uitgevonden!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:34 schreef Fastmatti het volgende:
Honger!
Wie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Daar hebben ze voedsel voor uitgevonden!
Die 'bekeerde' lerares verpest het voor haar geloofsgenoten. Alsof ze niet wist wat de rechter ging oordelen. Wat een dom wicht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
Laatste islambericht voor vandaag: Verbod hoofddoek leraressen Duitse deelstaat
Gidsland Duitsland.
Huppelen hier nog wel een paar aardige poezen rond.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
God. Voor ons. Malse kippepootjes.
Het kan altijd debielerquote:
Ja joh, wat een dom wicht! Niet naar de rechter gaan uit angst voor een "nee" van de rechter is pas de oplossing. Wat een slet ook, gebruik maken van haar rechten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Die 'bekeerde' lerares verpest het voor haar geloofsgenoten. Alsof ze niet wist wat de rechter ging oordelen. Wat een dom wicht.
Bron: NRC Handelsblad.quote:Geen getuigen mishandeling Jami
Door MAAIKE KRAAIJEVELD
VOORBURG - Het grootscheepse onderzoek dit weekeinde naar getuigen van de mishandeling op zaterdag 4 augustus van het Leidschendam-Voorburgse PvdA-raadslid Ehsan Jami (22), voorman van het comité van ex-moslims, heeft niets opgeleverd.
Politie in ME-tenue ondervragen automobilisten. FOTO JOS VAN LEEUWEN
„Er hebben zich geen mensen gemeld die getuige zijn geweest van de mishandeling,’’ zegt woordvoerster Liesbeth Schuijer van het Openbaar Ministerie (OM) in Den Haag.
De politie bevroeg afgelopen zaterdag in opdracht van het OM iedereen die op 4 augustus tussen vijf uur ’s middags en zeven uur ’s avonds op de Mgr. Van Steelaan in Voorburg had gelopen of gereden. „Rond die tijd een week eerder werd Ehsan Jami mishandeld en wij hebben nu mensen bevraagd of ze toen iets hebben gezien,’’ zegt Schuijer. „Dit onderzoek heeft echter geen bruikbare informatie opgeleverd.’’
Hoeveel mensen zijn ondervraagd weet Schuijer niet, maar het moeten er honderden zijn geweest tijdens het twee uur durende onderzoek door 26 politiemensen in ME-tenue en met lichtgevend hesje aan.
Zo’n zogenoemd passantenonderzoek naar getuigen van een geweldincident is volgens woordvoerster Schuijer ’gebruikelijk’. „Zo’n grootscheeps onderzoek is niet voorbehouden aan levensdelicten,’’ zegt zij. „In dit geval gaat het om een incident dat nogal wat commotie oproept. Door op dezelfde tijd en dezelfde plek mensen te bevragen die mogelijk een vast patroon hebben van een hond uitlaten of boodschappen doen en mogelijk iets hebben gezien de week ervoor, hoop je op nieuwe informatie. Er kunnen mensen bij zijn die niet uit zichzelf melden wat ze hebben gezien, maar nu ze er direct naar worden gevraagd zich mogelijk iets herinneren.’’ De politiemensen spraken bezoekers aan van de supermarkt op de Mgr. Van Steelaan, mensen bij tramhaltes en ín de tram, fietsers, automobilisten en voetgangers. Aan hen is gevraagd of zij ’vorige week rond dezelfde tijd op de laan waren en of ze iets hebben gezien’. Het was zaterdag 4 augustus de derde keer dat Jami, afkomstig uit Iran, werd aangevallen, nadat hij vier maanden geleden de oprichting van een comité voor ex-moslims had aangekondigd.
OM-woordvoerster Schuijer zegt niet te weten of er zich al eerder getuigen van het door Ehsan Jami aangegeven incident hebben gemeld en of Jami heeft aangegeven dat er getuigen van de mishandeling waren. Jami krijgt inmiddels extra beveiliging, nadat zijn adres en telefoonnummer op internet zijn gepubliceerd. Volgens Schuijer gaat het onderzoek naar de mishandeling door.
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:16 schreef TomTancr3do het volgende:
Nou, ik denk het ook hoor, Mutant01. Ik denk ook dat die Jami keihard heeft gelogen om moslims in een kwaad daglicht te stellen. Een leugenachtige racist, dat is hij!!!
En als we em gewoon een beterschaps-kaart willen sturen?quote:Jami krijgt inmiddels extra beveiliging, nadat zijn adres en telefoonnummer op internet zijn gepubliceerd. Volgens Schuijer gaat het onderzoek naar de mishandeling door.
Zie jij spoken? "Ik denk het ook" - wat denk jij "ook"? Volgens mij ben je een beetje gek aan het worden. Ik post met een nieuwsfeit en jij komt aan met "ik denk het ook".quote:
Is goed hoor jongen, "gewoon een nieuwsfeit"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zie jij spoken? "Ik denk het ook" - wat denk jij "ook"? Volgens mij ben je een beetje gek aan het worden. Ik post met een nieuwsfeit en jij komt aan met "ik denk het ook".![]()
Serieus, je moet echt naar de dokter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:40 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Is goed hoor jongen, "gewoon een nieuwsfeit"
Dat was wel bekend, ja. Obsessief trollklonen komt sowieso nogal afwijkend over.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Serieus, je moet echt naar de dokter.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:12 schreef Mutant01 het volgende:
Bron: NRC Handelsblad.
quote:„Er hebben zich geen mensen gemeld die getuige zijn geweest van de mishandeling,’’ zegt woordvoerster Liesbeth Schuijer van het Openbaar Ministerie (OM) in Den Haag.
Aha, het OM is weer goed en hard aan het werk. Misschien is het een fucking idee om het aan het slachtoffer zelf te vragen! Nee, het is veel beter om 26 politieagenten in te zetten om hondenuitlatende mensen te ondervragen dan eerst aan het slachtoffer vragen of hij misschien iemand gezien heeft die de mishandeling gezien heeft.quote:OM-woordvoerster Schuijer zegt niet te weten of er zich al eerder getuigen van het door Ehsan Jami aangegeven incident hebben gemeld en of Jami heeft aangegeven dat er getuigen van de mishandeling waren.
Nu breekt m'n klomp.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:40 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Is goed hoor jongen, "gewoon een nieuwsfeit"
en waarschijnlijk hebben ze dat ook al lang gedaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aha, het OM is weer goed en hard aan het werk. Misschien is het een fucking idee om het aan het slachtoffer zelf te vragen! Nee, het is veel beter om 26 politieagenten in te zetten om hondenuitlatende mensen te ondervragen dan eerst aan het slachtoffer vragen of hij misschien iemand gezien heeft die de mishandeling gezien heeft.
Dat sommige mensen kunnen ademen is mij een raadsel.
het lijkt me erg sterk dat ze hem niet ondervraagd hebben ten tijde van de aangifte.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aha, het OM is weer goed en hard aan het werk. Misschien is het een fucking idee om het aan het slachtoffer zelf te vragen! Nee, het is veel beter om 26 politieagenten in te zetten om hondenuitlatende mensen te ondervragen dan eerst aan het slachtoffer vragen of hij misschien iemand gezien heeft die de mishandeling gezien heeft.
Dat sommige mensen kunnen ademen is mij een raadsel.
Ik zou er niet al te hard vanuit gaan. Het OM staat niet bekend om haar efficientie of kundigheid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef Fiama het volgende:
en waarschijnlijk hebben ze dat ook al lang gedaan.
Waarom zou een OM-woordvoerdster, die meestal 'persconferenties' houden om feiten over dit soort publieke zaken bekend te maken en dus voorbereid is, dan zeggen dat het haar niet bekend is?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
het lijkt me erg sterk dat ze hem niet ondervraagd hebben ten tijde van de aangifte.![]()
Ze weten niet of hij heeft aangegeven of er getuigen waren. Wat voor ondervraging is dat dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
het lijkt me erg sterk dat ze hem niet ondervraagd hebben ten tijde van de aangifte.![]()
Ah, die Koerd die na 27 jaar in Nederland zijn nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands kan praten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:57 schreef Gabry het volgende:
Yildirim begint eigen partij
Mijn steun heeft hij.
Tja er is wel vaker miscommunicatie tussen politie en OM. Zou me niet verbazen als de politie dat bij de aangifte wel heeft doorgegeven aan het OM, maar dat die er geen zak mee heeft gedaan. Of de politie heeft geen zak gedaan natuurlijk, dat kan ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ze weten niet of hij heeft aangegeven of er getuigen waren. Wat voor ondervraging is dat dan?
Nee, een burgeroorlog als POL meet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:02 schreef NightH4wk het volgende:
Laten we een staatsgreep plegen als POL meet de volgende keer. [afbeelding] Joah, ik ben er dan wel.
Ik zeg heulemaal niks!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:02 schreef Ryan3 het volgende:
WTF Dus misschien is die gast helemaal niet in mekaar geslagen???
Zeg je dat, mutant?
Klinkt ook wel aardig. Paintballen en dan verschillende politieke groepen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, een burgeroorlog als POL meet.
Handig, dan kan ik gewoon iedereen schieten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef NightH4wk het volgende:
Klinkt ook wel aardig. Paintballen en dan verschillende politieke groepen tegen elkaar.
Nee, okee, jij niet, maar eh... hoe zit dat nou? Heeft die knaap de boel opgeblazen oid?quote:
Leuk ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Klinkt ook wel aardig. Paintballen en dan verschillende politieke groepen tegen elkaar.
Staat toch duidelijk in het artikel. Ze hebben geen getuigen, maar weten niet of er getuigen waren volgens de aangevallene.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, okee, jij niet, maar eh... hoe zit dat nou? Heeft die knaap de boel opgeblazen oid?
Ik wil nu wel weten hoe het zit eigenlijk.
En dan zeggen dat ik naar de dokter moet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat was wel bekend, ja. Obsessief trollklonen komt sowieso nogal afwijkend over.
Naja het was bij een supermarkt, lijkt me toch wel dat men iets heeft gezien of gehoord?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in het artikel. Ze hebben geen getuigen, maar weten niet of er getuigen waren volgens de aangevallene.
Ja, okee, maar de politie doet onderzoek om de boeven te vangen, maar kan (via een passantenonderzoek) geen getuigen vinden? Maar er was toch iemand bij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in het artikel. Ze hebben geen getuigen, maar weten niet of er getuigen waren volgens de aangevallene.
Wanneer is het dan gebeurd? Klaarlichte dag, zaterdag twee weken geleden oid?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Naja het was bij een supermarkt, lijkt me toch wel dat men iets heeft gezien of gehoord?
Mjah, moet wat meer met geweer gaan schieten. Revolver is gewoon zo lekker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Handig, dan kan ik gewoon iedereen schieten.![]()
Gelukkig amper pacifisten hier.quote:
Wat een slimme zet van haar om zichzelf en haar geloofsgenoten in de voet te schieten! Ze heeft goed gebruik gemaakt van haar recht om zichzelf in de voet te mogen schieten. Well done.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja joh, wat een dom wicht! Niet naar de rechter gaan uit angst voor een "nee" van de rechter is pas de oplossing. Wat een slet ook, gebruik maken van haar rechten.
Nee, dat weet het OM dus niet, maar ze weten wel dat er geen getuigen waren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
Maar er was toch iemand bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |