Niet alleen de banners, de rest ook.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef Reya het volgende:
Duurt het bij jullie ook regelmatig opvallend lang voordat de banners geladen zijn?
Mooi is dat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:29 schreef Monidique het volgende:
Zelfs als ik onthou dat het niets met mijn post te maken heeft, begrijp ik nog niet wat je probeert te zeggen.
Mooi is dat.quote:
Een donkere huidskleur absorbeert meer warmte.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:31 schreef Fastmatti het volgende:
Nee, maar brandt los
Z'n ego is sowieso groter dan zijn 1.70 mquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:46 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Tom Cruise... living the dream!
Welke banners?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef Reya het volgende:
Duurt het bij jullie ook regelmatig opvallend lang voordat de banners geladen zijn?
Nee, het verbannen van WIlders vanwege zijn mening kan je toch niet toejuichen terwijl je homohaat door Moslims staat te tolereren? Gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik meen het, wat heeft Wilders met homohaat te maken?
Wie tolereert homohaat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nee, het verbannen van WIlders vanwege zijn mening kan je toch niet toejuichen terwijl je homohaat door Moslims staat te tolereren? Gelijke monniken, gelijke kappen.
Met de juiste spullen kan je die laten verdwijnen. Zoals die kutavatar van JohnDope.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jouw icoon laden duurt al helemaal lang.
Iedereen die aanhanger is van een Abrahamitische religie .quote:
Die is irritant!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Met de juiste spullen kan je die laten verdwijnen. Zoals die kutavatar van JohnDope.
O. Dan is dat duidelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:15 schreef Napalm het volgende:
[..]
Iedereen die aanhanger is van een Abrahamitische religie .
* christendom (2,1 miljard)quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:15 schreef Napalm het volgende:
[..]
Iedereen die aanhanger is van een Abrahamitische religie .
Er zijn maar 700 barmhartige Samaritanen in ons midden?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
* christendom (2,1 miljard)
* islam (1,3 miljard)
* jodendom (15 miljoen)
* bahá'í (6 miljoen)
* samaritanen (700)
Echt het noemen waard![]()
Bij de laatste telling waren het er eigenlijk maar 654quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn maar 700 barmhartige Samaritanen in ons midden?
zie ook hier: http://nl.wikipedia.org/w(...)rmhartige_Samaritaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
zie ook hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Samaritanen
http://www.365gay.com/Newscon07/08/081207italy.htmquote:A call by the deputy mayor of Treviso for the ethnic cleansing of gays from the region, in the north of Italy, has sparked a mass demonstration.
Nearly a thousand people turned out in front of the city hall on the weekend to demand the resignation of Giancarlo Gentilini.
Last week the rightwing politician told a local television station that he would order police to put an end to gay cruising which he claimed was out of control.
"I will immediately give orders to my forces so that they can carry out an ethnic cleansing of faggots," Gentilini told the station in an interview.
"The faggots must go to other [places] where they are welcome. Here in Treviso there is no chance for faggots or the like.
http://www.imdb.com/title/tt1063096/quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn maar 700 barmhartige Samaritanen in ons midden?
http://www.imdb.com/title/tt0086562/ op Fok!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:54 schreef Napalm het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1063096/
ies weer minder stof bij Aardrijkskunde.
Al is het wel weer meer bij Geschiedenis.
Sheik el-Rojenbiet oid was dat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:03 schreef Aoristus het volgende:
Was er geen suckse en wiske album met ene Samaritaan? De sussende Samaritaan ofzo
Dat zegt me wel wat, maar ik kan het me niet visualiseren, was dat niet ook de tjoekende tsjitsjoek ofzo? Ik heb nooit wat gehad met die kinderachtige boekjes, maar je las ze gewoon omdat iedereen er wel een paar had.quote:
Ik vond ze wel leuk hoor, maar dat was idd een titel Sjeik el-Rojenbiet, hoe het ging weet ik niet meer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat zegt me wel wat, maar ik kan het me niet visualiseren, was dat niet ook de tjoekende tsjitsjoek ofzo? Ik heb nooit wat gehad met die kinderachtige boekjes, maar je las ze gewoon omdat iedereen er wel een paar had.
Dat opportunisme zat er dus al vroeg in.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat zegt me wel wat, maar ik kan het me niet visualiseren, was dat niet ook de tjoekende tsjitsjoek ofzo? Ik heb nooit wat gehad met die kinderachtige boekjes, maar je las ze gewoon omdat iedereen er wel een paar had.
Crimson is gemodelleerd naar Sjun, ik zweer het jequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat opportunisme zat er dus al vroeg in.
Was dat niet Krimson?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Crimson is gemodelleerd naar Sjun, ik zweer het je
Sjun is Krimson? Hoe wordt de rest van de rollen bezet?quote:
Lucida is Sidonia, jij bent Jerombo en de bijrollen worden wisselend bezetquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Sjun is Krimson? Hoe wordt de rest van de rollen bezet?
Aoristus, je geeft me meteen een hoofdrol?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Lucida is Sidonia, jij bent Jerombo en de bijrollen worden wisselend bezet
Ja hoor, je mag meteen door naar Chocowakije.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Aoristus, je geeft me meteen een hoofdrol?
Wat een uitdagend leven leid je toch.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag meteen door naar Chocowakije.
Cheers begint nu, dus dat ga ik nu kijken.
zei mijn vrouw vannacht ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat een uitdagend leven leid je toch.
Doe 'r de groeten van mequote:
En van mijquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
Doe 'r de groeten van me [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |