tja, dat zegt natuurlijk meteen een heleboel over de betreffende user.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 00:41 schreef dikkedorus het volgende:
is het ook niet, maar op internet is het gelukkig erg gemakkelijk om stoer ende asociaal over te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laedere facile, mederi difficile
kanker, typ 's normaal dan. met je kutkomma's, je lijkt wel een tyfusemo. "go fuck yourself" zei een enorme kankeremo een keer tegen mij toen ik 'm emo noemde, trouwensquote:op maandag 13 augustus 2007 00:35 schreef junkstyle_musicaddict het volgende:
don't know ,,who cares..kanker kan ook gebruikt worden bij het schelden,,so..
maar k denk eigenlijk dat schelden ook frustratie is..
dit overigens om even de frustratie eruit te gooien van het feit dat ik het warm heb, moe ben, een voorbeeld wou geven en een algemene hekel aan emos heb.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 02:16 schreef syheriat het volgende:
[..]
kanker, typ 's normaal dan. met je kutkomma's, je lijkt wel een tyfusemo. "go fuck yourself" zei een enorme kankeremo een keer tegen mij toen ik 'm emo noemde, trouwensach whatev.
emoe? dat is toch zo'n vogelbeest?quote:op dinsdag 14 augustus 2007 02:20 schreef syheriat het volgende:
dit overigens om even de frustratie eruit te gooien van het feit dat ik het warm heb, moe ben, een voorbeeld wou geven en een algemene hekel aan emos heb.
spreek aub zijn hersencellen niet aan, straks bezeerd de jongen zich...quote:
goh, lees dat nog eens en bedenk dat eens dat je dit ook tegen jezelf kan zeggen.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 02:24 schreef klit het volgende:
stom trouwens dat je jezelf zo laat frustreren door van die simpele dingetjes,
anti ook echt, toe maar. als jij hier een topic start om je anti-gevoelens jegens godsdienst in kwijt te kunnen heb je genoeg medestanders hoor, zo ver zijn we ondertussen wel. gaan we anti zijn..quote:op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef mckillem het volgende:
[..]
weinig overgebleven?
ik ben als niet/anti religieus iemand grof in de minderheid op deze planeet.
god is liefde en is het mooiste wat je kan overkomen toevallig.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef taurus het volgende:
anti ook echt, toe maar. als jij hier een topic start om je anti-gevoelens jegens godsdienst in kwijt te kunnen heb je genoeg medestanders hoor, zo ver zijn we ondertussen wel. gaan we anti zijn..![]()
god (religie) is een kankergezwel en het kutste wat de wereld is overkomen toevallig.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 15:24 schreef klit het volgende:
[..]
god is liefde en is het mooiste wat je kan overkomen toevallig.
quote:op dinsdag 14 augustus 2007 15:24 schreef klit het volgende:
[..]
god is niets anders dan in jezelf geloven en je eigen kracht halen. terwijl alle geloven (van kaballa tot hindoeïsme, van jodendom tot satanisme) denken het toe doen voor één iemand: god.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 15:24 schreef klit het volgende:
[..]
vind je 2 komma's steeds echt nodig?quote:op maandag 13 augustus 2007 00:24 schreef junkstyle_musicaddict het volgende:
beetje hypocriet,,vindje ook niet
komop,,je mag dus geen godverdomme zegge maar wel iemand ene knal voor ze kop geven..zo heeft god het denk ik ook niet gwildmaar whatever,,over middeleeuwse ziektes zullen wehet ook maar niet hebbe..dat gezeik met respect voord e doden is ook niks dan bullshit..good topic overigens
kusjes voor ts
![]()
ja, heb het zelf 5 keer meegemaakt in mijn directe omgeving.quote:op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
tjah, ik vraag mij af , zou je het nog roepen als je vader/moeder/vriend/vriendin/goede kennis kanker heeft (gehad) ?
hahahahaha prachtigquote:op dinsdag 14 augustus 2007 19:36 schreef hagelkaas het volgende:
al die idioten inderdaad.. ja daar is de vriend van een neef van mijn achtertante aan dood gegaan hooorrrr!
ik kán daar niks mee
ik denk het niet te doen voor één iemand, ik doe het voor mezelf, omdat ik me er erg gelukkig en verlicht door voel en ik doe het voor al mijn medegelovigen die ik kan steunen voor zover in mijn vermogen ligt.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 15:38 schreef devlinsect het volgende:
god is niets anders dan in jezelf geloven en je eigen kracht halen. terwijl alle geloven (van kaballa tot hindoeïsme, van jodendom tot satanisme) denken het toe doen voor één iemand: god.
niet direct genoeg naar mijn idee...quote:op dinsdag 14 augustus 2007 19:43 schreef gasturbine het volgende:
[..]
ja, heb het zelf 5 keer meegemaakt in mijn directe omgeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |