tja, dat zegt natuurlijk meteen een heleboel over de betreffende user.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 00:41 schreef dikkedorus het volgende:
is het ook niet, maar op internet is het gelukkig erg gemakkelijk om stoer ende asociaal over te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laedere facile, mederi difficile
kanker, typ 's normaal dan. met je kutkomma's, je lijkt wel een tyfusemo. "go fuck yourself" zei een enorme kankeremo een keer tegen mij toen ik 'm emo noemde, trouwensquote:op maandag 13 augustus 2007 00:35 schreef junkstyle_musicaddict het volgende:
don't know ,,who cares..kanker kan ook gebruikt worden bij het schelden,,so..
maar k denk eigenlijk dat schelden ook frustratie is..
dit overigens om even de frustratie eruit te gooien van het feit dat ik het warm heb, moe ben, een voorbeeld wou geven en een algemene hekel aan emos heb.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 02:16 schreef syheriat het volgende:
[..]
kanker, typ 's normaal dan. met je kutkomma's, je lijkt wel een tyfusemo. "go fuck yourself" zei een enorme kankeremo een keer tegen mij toen ik 'm emo noemde, trouwensach whatev.
emoe? dat is toch zo'n vogelbeest?quote:op dinsdag 14 augustus 2007 02:20 schreef syheriat het volgende:
dit overigens om even de frustratie eruit te gooien van het feit dat ik het warm heb, moe ben, een voorbeeld wou geven en een algemene hekel aan emos heb.
spreek aub zijn hersencellen niet aan, straks bezeerd de jongen zich...quote:
goh, lees dat nog eens en bedenk dat eens dat je dit ook tegen jezelf kan zeggen.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 02:24 schreef klit het volgende:
stom trouwens dat je jezelf zo laat frustreren door van die simpele dingetjes,
anti ook echt, toe maar. als jij hier een topic start om je anti-gevoelens jegens godsdienst in kwijt te kunnen heb je genoeg medestanders hoor, zo ver zijn we ondertussen wel. gaan we anti zijn..quote:op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef mckillem het volgende:
[..]
weinig overgebleven?
ik ben als niet/anti religieus iemand grof in de minderheid op deze planeet.
god is liefde en is het mooiste wat je kan overkomen toevallig.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef taurus het volgende:
anti ook echt, toe maar. als jij hier een topic start om je anti-gevoelens jegens godsdienst in kwijt te kunnen heb je genoeg medestanders hoor, zo ver zijn we ondertussen wel. gaan we anti zijn..![]()
god (religie) is een kankergezwel en het kutste wat de wereld is overkomen toevallig.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 15:24 schreef klit het volgende:
[..]
god is liefde en is het mooiste wat je kan overkomen toevallig.
quote:op dinsdag 14 augustus 2007 15:24 schreef klit het volgende:
[..]
god is niets anders dan in jezelf geloven en je eigen kracht halen. terwijl alle geloven (van kaballa tot hindoeïsme, van jodendom tot satanisme) denken het toe doen voor één iemand: god.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 15:24 schreef klit het volgende:
[..]
vind je 2 komma's steeds echt nodig?quote:op maandag 13 augustus 2007 00:24 schreef junkstyle_musicaddict het volgende:
beetje hypocriet,,vindje ook niet
komop,,je mag dus geen godverdomme zegge maar wel iemand ene knal voor ze kop geven..zo heeft god het denk ik ook niet gwildmaar whatever,,over middeleeuwse ziektes zullen wehet ook maar niet hebbe..dat gezeik met respect voord e doden is ook niks dan bullshit..good topic overigens
kusjes voor ts
![]()
ja, heb het zelf 5 keer meegemaakt in mijn directe omgeving.quote:op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
tjah, ik vraag mij af , zou je het nog roepen als je vader/moeder/vriend/vriendin/goede kennis kanker heeft (gehad) ?
hahahahaha prachtigquote:op dinsdag 14 augustus 2007 19:36 schreef hagelkaas het volgende:
al die idioten inderdaad.. ja daar is de vriend van een neef van mijn achtertante aan dood gegaan hooorrrr!
ik kán daar niks mee
ik denk het niet te doen voor één iemand, ik doe het voor mezelf, omdat ik me er erg gelukkig en verlicht door voel en ik doe het voor al mijn medegelovigen die ik kan steunen voor zover in mijn vermogen ligt.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 15:38 schreef devlinsect het volgende:
god is niets anders dan in jezelf geloven en je eigen kracht halen. terwijl alle geloven (van kaballa tot hindoeïsme, van jodendom tot satanisme) denken het toe doen voor één iemand: god.
niet direct genoeg naar mijn idee...quote:op dinsdag 14 augustus 2007 19:43 schreef gasturbine het volgende:
[..]
ja, heb het zelf 5 keer meegemaakt in mijn directe omgeving.
open je eigen topicquote:op dinsdag 14 augustus 2007 20:54 schreef klit het volgende:
[..]
ik denk het niet te doen voor één iemand, ik doe het voor mezelf, omdat ik me er erg gelukkig en verlicht door voel en ik doe het voor al mijn medegelovigen die ik kan steunen voor zover in mijn vermogen ligt.
en ik doe het voor al de goddeloze, opdat zij toch nog een leefbare wereld overhouden.
ik doe het niet voor god, alsof hij mijn steun nodig heeft
hoi klitquote:op dinsdag 14 augustus 2007 20:54 schreef klit het volgende:
[..]
ik denk het niet te doen voor één iemand, ik doe het voor mezelf, omdat ik me er erg gelukkig en verlicht door voel en ik doe het voor al mijn medegelovigen die ik kan steunen voor zover in mijn vermogen ligt.
en ik doe het voor al de goddeloze, opdat zij toch nog een leefbare wereld overhouden.
ik doe het niet voor god, alsof hij mijn steun nodig heeft
dat is dus toevallig een van de domste conclusies óóit getrokken, en dat is ook nog eens 'n understatement, stomtoevallig. wist je dat al? met andere woorden: is dit weer provoceren of schaar je je echt achter die mening die bulkt van de onwetendheid?quote:op dinsdag 14 augustus 2007 15:28 schreef mustard_man het volgende:
[..]
god (religie) is een kankergezwel en het kutste wat de wereld is overkomen toevallig.
zeg dat woord eenmaal in mijn bijzijn en je zou willen dat je die ziekte had want ik mep je tanden door je ruggegraat heen.quote:op maandag 13 augustus 2007 00:16 schreef canisfire het volgende:
wat een tyfus hekel heb ik daar toch aan.
van die hypocriete mensen die gaan huilen bij het woordje kanker of nog erger bij het woordje godverdomme. bij mij op de opleiding zitten er ook van die figuren en dan met name urkers.
zo is er bijvoorbeeld een meisje en die is van menning dat ze iemand een knal voor zijn kop mag verkopen bij het woordje godverdomme omdat dat haar is aangeleerd door haar ouders.
dan denk ik doe toch normaal mensen. hetzelfde met het woordje kanker soms heb je van die simpele zielen die je gewoon letterlijk aanvliegen omdat je het woordje kanker gebruikt,
''ja daar is mijn opa of what ever aan dood gegaan gebruikt dat woord niet of ik sla je de verrot''
simpele kanker zielen op deze aarde bah![]()
doe niet zo stoer joh, internetheld en tevens moraalridder...quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef baajguardian het volgende:
[..]
zeg dat woord eenmaal in mijn bijzijn en je zou willen dat je die ziekte had want ik mep je tanden door je ruggegraat heen.
en dat maakt jou uiteinderlijk hoeveel beter dan hem?quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef baajguardian het volgende:
[..]
zeg dat woord eenmaal in mijn bijzijn en je zou willen dat je die ziekte had want ik mep je tanden door je ruggegraat heen.
ik wil het ook wel op jou doen hoor, moet je eenmalig de grap maken die ziekte als normaal vocabulaire te gebruiken waar ik bijsta, krijg je een pak slaag dat je vader je blijkbaar nooit gegeven heeft ter correctie.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef kenkerkees het volgende:
[..]
doe niet zo stoer joh, internetheld en tevens moraalridder...
ik noem dat corrigerende tik = opvoeding.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef mckillem het volgende:
[..]
en dat maakt jou uiteinderlijk hoeveel beter dan hem?
stelselmatig kanker roepen is triest, iemand ervoor op zijn muil beuken x 2.
en begin nou niet over familie, ik kan ook genoeg familie en kennis oproepen die kanker hebben en/of aan een vorm ervan dood zijn gegaan.
en hoe is dat onterecht narcisme in jouw opvoeding terecht gekomen?quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef baajguardian het volgende:
[..]
ik noem dat corrigerende tik = opvoeding.
dus ja dat maakt mij beter dan hem.
zijn opvoeding is in geen geval jou verantwoordelijkheid.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef baajguardian het volgende:
[..]
een corrigerende tik is over het algemeen wel iets softer dan den tanden uit den muil meppen. je zou bijvoorbeeld ook er boven kunnen staan en accepteren dat er simpele zielen zijn zoals de ts die zo'n slecht zelfbeeld hebben dat ze anderen kunnen betichten van simpelheid, simpelweg omdat hun belevingswereld zeer beperkt is. eigenlijk de moeite niet waard, dus. want dat hou je niet tegen, ook niet met 'n klap. sterker nog: dat heeft slechts nog meer afsterving van hersencellen tot gevolg.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef baajguardian het volgende:
[..]
+2 scherpquote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:38 schreef kenkerkees het volgende:
[..]
en hoe is dat onterecht narcisme in jouw opvoeding terecht gekomen?
als het al zover gesteld is dat er blijkbaar van de ouders geen opvoeding aan te pas komt, zie ik er niks op tegen als de samenleving inspringt, vroeger kreeg je ook van oude van dagen een draai om je oren als je wat uitvrat.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:39 schreef mckillem het volgende:
[..]
zijn opvoeding is in geen geval jou verantwoordelijkheid.![]()
ik kom dagelijks ook genoeg mensen die dingen doen die niet binnen mijn persoonlijke kaders van "goed fatsoen" vallen. als die allemaal op de muil moet tikken ben ik nog wel even bezig.
een draai om je oren <----> tanden uit muil beuken???quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef baajguardian het volgende:
[..]
als het al zover gesteld is dat er blijkbaar van de ouders geen opvoeding aan te pas komt, zie ik er niks op tegen als de samenleving inspringt, vroeger kreeg je ook van oude van dagen een draai om je oren als je wat uitvrat.
waarom zou dat nu anders moeten zijn?
als ik wat uitvrat kreeg ik een oorveeg van volwassenen, dat heeft mij asociaal gedrag goed afgeleerd.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:38 schreef kenkerkees het volgende:
[..]
en hoe is dat onterecht narcisme in jouw opvoeding terecht gekomen?
alles is anders? alleen omdat ouders te laf zijn om hun kinderen aan te pakken, maar ik ben dat niet.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef mckillem het volgende:
[..]
een draai om je oren <----> tanden uit muil beuken???
en dat was omdat je iets bij die oude van dagen flikte.
vroeger was vroeger, ik vind het uberhaupt lamlendig vroeger met nu te vergelijken, alles is anders.
vroeger dachten we ook dat roken gezond was.
goed, wie bepaald dan dat jou standaarden goed fatsoen zijn?quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef baajguardian het volgende:
[..]
alles is anders? alleen omdat ouders te laf zijn om hun kinderen aan te pakken, maar ik ben dat niet.
kinderen die niet aangepakt worden door hun ouders ros ik wel fatsoen in hun donder.
dan heb jij een probleem.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:46 schreef mckillem het volgende:
[..]
goed, wie bepaald dan dat jou standaarden goed fatsoen zijn?
iemand op zijn muil beuken om het woord kanker noem ik bijvoorbeeld geen goed fatsoen.
wie geeft jou het recht om hier de regels te maken? voor het zelfde geld vind ik dat niemand een narcist moet zijn en dat dat er ook uitgeslagen moet worden... doe normaal zeg.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef baajguardian het volgende:
[..]
alles is anders? alleen omdat ouders te laf zijn om hun kinderen aan te pakken, maar ik ben dat niet.
kinderen die niet aangepakt worden door hun ouders ros ik wel fatsoen in hun donder.
ik? jij wil mensen op hun muil beuken om het woord kanker. (iets zeggen en iets doen zijn natuurlijk twee verschillende dingen, maar dat laat ik even in het midden)quote:
tevens hypocriet natuurlijk, je mag bijvoorbeeld niet kankerkachel zeggen, maar iedereen mag wel klakkeloos je moeder uitmaken voor fiets van het dorp.quote:op dinsdag 14 augustus 2007 01:17 schreef koffiegast het volgende:
wat ik vooral grappig vind is dat als je woorden zoals godverdomme/kanker/tyfus gebruikt en iemand vindt dat niet normaal en scheldt jou vervolgens uit qua je familie (van je moeder is een hoer en dergelijk). dat soort beledigingen (of eigenlijk grappen) worden alleen door kinderen gemaakt, ik krijg dus dan altijd een dikke grijns op me kop als iemand mij zo probeert te beledigen
(weliswaar bij andere culturen ligt het anders, maar bij nederlandse cultuur krijg ik toch echt het idee dat het enkel en alleen om het individu te maken heeft als je loopt te schelden)
quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef baajguardian het volgende:
[..]
ik wil het ook wel op jou doen hoor, moet je eenmalig de grap maken die ziekte als normaal vocabulaire te gebruiken waar ik bijsta, krijg je een pak slaag dat je vader je blijkbaar nooit gegeven heeft ter correctie.
met kanker schelden is ook geen fatsoen hebben,quote:op dinsdag 14 augustus 2007 22:46 schreef mckillem het volgende:
[..]
goed, wie bepaald dan dat jou standaarden goed fatsoen zijn?
iemand op zijn muil beuken om het woord kanker noem ik bijvoorbeeld geen goed fatsoen.
nergens staat dat hij schelden met kanker normaal vindt?quote:op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
met kanker schelden is ook geen fatsoen hebben,
gek ergens als ik je zo foto zo bekijk kan ik me niet voorstellen dat jij je stoer moet voordoen, je lijkt me een heel aardig en vriendelijk mens, maar omdat je schelden met kanker normaal vindt, heb ik een soort afkeer tegen je nick ...
do you get the point?
het is maar wat jij wilt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |